Posts by scarface

Dit is niet zo gemakkijk beheers je html/xhtml en css volledig ? Zoniet zou ik wat standaart templates leren maken in html. Dan is het nog wat raar om jou alles voor te kouwen zodat jij geld kan verdienen met onze kennis niet ?

Citaat van h4x0r666

Zelfs zonder account, is dat mogelijk hoor.. als je wilt kan ik je zo een email sturen vanaf het account: [email protected] ?

Het ontvangen van een reactie is alleen niet mogelijk, want dan ontvangt de echte eigenaar het, maar de meeste phishers laten je gewoon naar een fake website gaan.

Oke wil ik wel eens zien dan wist ook niet dat dat kon.

Georgo achja hou me er niet mee bezig als hij denkt dat ie een goeie koop heeft gedaan dan vind ik dat wat meevallen ,vooral voor het bedrag wat hij ervoor vraagt. Ik verzin zo een nieuwe dat woordje console bevalt me niet als ik ook in computers doe.

Stuur maar een pm als iemand nog een grappige domein weet !

Ik ben tegenwoordig veel bezig met media aparaten te repareren, nu zit ik met het volgende.

Ik heb hier een blackbarry van iemand liggen die hem mischien heeft laten vallen of mee lopen gooien. In iedergeval het hele scherm is onleesbaar.

Hier vond ik een paar goedkope schermpjes.

http://www.brapa.com/BlackBerry-Curve-8520

Er staat bij dat ik duidelijk het goeie versie nummer nodig heb bijvoorbeeld : versie 009/114 .

Waar vind je deze ah sorry excuus ! het sond op het achterkant van het schermpje zelf klik net op zo een foto :slotje:

Citaat van bboy

ten eerste is het geen downloadsite,
    en ten tweede als de eigenaar niet wilt dat ik de sitenaam vermeld dan doe ik dat ook niet.

Dan vind ik het vreemd dat het volgens jou 100 den gigs neemt dit staat gelijk aan 100.000.000 bezoekers ongeveer ?

Negatief ik wijs hem hier op zijn rechten en wat hij er kan aan doen dat is niks of wil jij hier soms beweren dat hij het wel mag verkopen en met een stomzinnig smoesje aankomen dat ie zogenaamd is gehackt. Hij graaft zijn eigen graf in suc6 met naar de politie gaan suc6 met dom reageeren.

Ik ga nu persoonlijk een mail sturen naar twitter met zijn account dat hij het hier probeerde te verkopen en de regels gewoon negeerde.

Het is gewoon onozel nadat je topic hier is gesloten het toch wanhopig op een andere site verder probeerd ( van mij kan hij de eeuwig durende zakjeuk krijgen).

De heu ! Ik ben klaar met dit stomzinnige topic bah, van mij mag er nu wel een moderator een dikke slot op gooien !

Citaat van eeyk

Hoezo kun je niet zeggen dat het account gehackt is hun kunnen toch niet zien dat het verkocht is?

zo wel dan kan het alsnog gehackt zijn en zijn doorverkocht.

Nee dit slaat nergens op ze kunnen zien of het wachtwoord veranderd is niemand raad dit zo maar of je mag wel een talent zijn reken er maar op dat degene die hem heeft opgelicht nu ook al een bericht is aan het sturen.

Wat is het verschil tussen een webshop en een tweeter account die je niet mag verkopen. Praat aub eens abn dit lijkt weer nergens op ze mogen jouw nederlands leraar ook wel eens nodig ontslaan wat een ramp .

Wie zegt dat het zijn website is ? , mischien van een afflatie bedrijf. Ik kan niks uit je post halen wat ook maar enigs zin heeft nogmaals , tweeter contacteren dat jij je account probeerde te verkopen resulteert in een permanente ban.

Dan kan je wel liegen maar dat haalt niks uit als degene die jou oplichte in dit geval ook maar 1 bericht over jou account post dan kan je het wel vergeten.

Dan lieg je, het account is verkocht voor geld of dit wou hij doen. Hij heeft het account niet gehackt hij is gewoon aan hem gegeven. Je kan echt niet tweeter hiervoor lastig vallen hun lachen je uit en zeggen dat je wel heel erg onozel bent om tegen hun voorwaarden in het alsnog te verkopen.

Je kan naar de politie gaan of een rechtzaak spannen maar dat haalt niks uit omdat het niet mag volgens de tweeter regels.(slechter nog kunnen hun jou permanent verbannen) Jij bent te dom geweest om dit account weg te geven en dan ook nog te verwachten er geld voor te krijgen.

Als jij een actie uitvoert tegen iemands gestelde regelementen moet jij op de blaren zitten niet degene die je probeerde op te lichten jij bent ook illegaal bezig.

Je kan twitter daarvoor niet contacteren hun hebben duidelijk in hun algemene voorwaarden dat jij geen twitter account mag verkopen. Hun mailen daarintegen heeft dus geen enkel nut.

Citaat van Gamedealertje

Ja nu terug pakken Want ben inlogd en ip is om mijne dusja

Denk niet dat het op ip gaat hij heeft het email al veranderd , is nu enkel nog dat je ingelogd ben maar denk wel dat je hem kwijt bent ?

Citaat van BrokenTrack

Dat heet zaken doen.

Als hij denkt dat ie er zaken mee doet komt ie niet ver zijn maar weinig tot geen console reperatie diensten die een domein voor 100 euro kopen. Ga ook zeker geen bod uitbrengen heb al een ander top domein !