You have to be onest its a nulled script, i want to help you but i cant at 8 hour mid day.
Posts by scarface
-
-
Waarvoor heb je dit zo dringend nodig als ik vragen mag ? , Wat kan je voor iets kleins ervoor terug doen vind het maar wat luceratief benoemd. Vraag je ouders eens of ze 2 tientjes op je paypal gooien ?
14 euro is nog best wel wat geld waar mensen nog best wel wat voor mogen doen vind ik zo maar lijkt me ook gek als ieamand dit zomaar doneerd.
-
Mischien wat meer info ? je kan me veel wijsmaken wat moet dit bankgeheim inhouden, waar komt het weg zelf gemaakt ?
Hoe kom je bij deze info dit is alemaal wat onduidelijk he!
-
Is nog niet zo netjes gebruik altijd <?php , waarom na de include php meteen afsluiten en weer open onnodig.. Mischien ook handig om aan te geven dat je ook <html> gebruikt ? Is dit zelf geschreven of niet ?
Als dit zo is dan is het gebruik van md5 wel zo zonde !
-
Een helpdesk moet je serieeus antwoorden en helpen hij mag niet de verbinding verbreken zonder hulp hebben verleend.
-
Laat je code opmaak nu eens zien dan hoe heb je het verbeterd.
-
-
-
I dont have yahoo , skype , or messenger is ok.
-
I can install it for you , do you have teamviewer ? Send me a private message (privee bericht) including your teamviewer id and password.
-
http://www.criminalspoint.com/…ad/499/Osbanditi-1-6.html , you have to fix some bugs its very easy .,
-
Je kan ferhatremory even contacteren die heeft daar wel verstand van, Die code is nergens voor nodig die werkt volgens mij wel.
Je moet het iets van zo neerzetten : /usr/local/bin/php -q -f /home/*gebruikersnaam*/domains/*domein.nl*/public_html/cronjob.php
-
Kijk op http://www.odesk.com , daar kan je goeie schrijvers zoeken voor een minimaal bedrag (dollars) proviteer jij van !
-
Ik vraag hem toch gewoon om de herkomst als je goed leest kan je dat ook wel vinden , je kan niks verkopen als je niet abn beheerst omdat mensen je zien als oplichter.
MJorritsma jij bent ook wel een beetje jammerlijk ja, daar moeten we het maar mee doen het gaat ook niet om 1 post nee slechts 144 post's waarvan er geen 1 abn is. Dat je er nog een onderbouwing bij moet is wel heel erg zielig of ga je me vragen om elk bericht hier te qouten is geen probleem hoor !
-
Citaat van Gamedealertje
Zelf ben je wel normaal ?
Ik denk dat iedereen jouw haat hou je commentaar aub voor je

Maak je eigen topic maarWat is dat voor argument , slaat nergens op.
Er zijn misschien 2 3 personen die mij niet echt zo mogen maar ja dat is niet anders pech voor die gene kan mij dat schelen ?Kan me wel wat schelen dat jij iedere dag met een nieuw topic komt waar geen enkele punt of komma instaat, schaam jij jezelf niet ?
Graag even vertellen hoe jij je bezoekers krijgt zo verdien je niks als je iedereen die wat normaals vraag probeert af te kankeren.
-
[offtopic]Mischien ten eerst even die naam veranderen dit is verwarrend , schoon ook even je tekst op dit lijkt weer nergens op en is iritant om dit te lezen.[/offtopic]
Wat zijn je skills, kan je ABN + vertalen van engels naar nederlands ?
-
Dan heb jij hem niet goed gekeken het zijn er 2 .
-
Als je een goeie pc en een laptop hebt waarom neem je dan niet op je pc op ? , en ga je op de laptop spelen ?^o)
-
Waar haal je je bezoekers weg wat is de herkomst ?
-
Vind het totaal niet grappig wat een stelletje amateurs en wat flauw slaat nergens op .