Gofie glazenservice
Posts by scarface
-
-
Schoonmaken werkt niet als hij hem niet in apparaat beheer vind dan is deze waarscheinlijk kapot ? , mischien staat hij tussen andere apparaten maar dat is ook je enigste hoop dan nog.
-
Ik heb ingelogd maar ik zie helemaal geen balkje hoor.
-
Ik zeg is GELOOF ik meer landen weet het niet ZEKER ! , je moet er wel mee rekening houden malik dat sommige landen een ander uitbetalings bedrag hebben he ! Dus bijvoorbeeld oostenrijk heeft CHF 4 dat is 3 euro ofz dus het veschilt per land.
Het land van de gebruiker word herkend door het ip2country database dus andere landen die dit niet kunnen moeten deze functie niet kunnen gebruiken.
10 Euro is prima stuur maar een pb richting mij.
-
Ik zoek aleen voor targetpay is meer landen dan mollie geloof ik.
-
Beste leden ik zoek een betalings api niet gratis uiteraard.
Ik zoek een betalings api waarmee een lid vanuit een bepaald land naar targetpay 0900 betalen per minuut nummer belt, per betaalde (hele) minuut die hij beld krijgt het lid een bepaald bedrag wat ik kan instellen op zijn huidige account.
Noem je prijs voor dit script dan zal ik het overwegen, eventueele informatie kun je hier aanvragen.
Groeten !
-
google : http://www.computererrorfix.co…-burner-error-0xc0aa0301/ !
Even je goeie drivers opnieuw downloaden en instaleren, moederbord,grapiics, chipset weet zo niet wat je alemaal heb.
-
Wat voor codes doorgeven er valt helemaal niks door te geven het is gewoon connectie invullen. Je reageert hier alsof je met hem praat dat brengt toch niks aan. http://www.codepaste.nl/be http://www.pyropaste.com weet ik het doe niet zo idioot ?
Alsjeblieft ga een mijnmaffia site ofzo maken dit word helemaal niks dat zie ik nu al./
-
-
Oke alsjeblieft stik er dan in en zoek het zelf uit suc6 ermee later.
Suc6 met hulp zoeken de volgende keer zal nog even een keer je helpen. Ik houd het dit keer positief dat jij negatief gaat doen is wel zo ontzettend sneu, :slotje:
-
host = localhost denk ik maar,
tablename = niet database wel ? -
-
Waarom moet hij het dan alsnog laten zien als je duidelijk op de hompagina ziet dat er geen verbinding kan worden gemaakt, wat heb jij eraan ?
Verder vind ik het wat vreemd dat je wil weten hoe je connectie script heet vind dit alemaal wat vaag . Heeft het ooit anders geheten dan connection.php ?
ben benieuwd of je het werkend krijgt
!
-
Waarom moet hij dan register van jou posten dan slaat gewoon nergens op ? Verwijder dat script er even uit dit is wel zo iritant.
-
Nou dan is reza lekker bezig , het licht hem aan connectie.php of hoe het maar mag heten.
-
Hou maar op je snapt er geen bal van dit gaat niet werken zo kun jij geen criminals spel online proberen te gooien, ga eerst maar eens een tutorial hier opzoeken ofzo dit werkt niet zo( verspilde moeite).
-
:
Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: A link to the server could not be established in /home/a7243851/public_html/register.php on line 31
Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: Access denied for user 'a7243851'@'localhost' (using password: NO) in /home/a7243851/public_html/register.php on line 31
Kom nou zeg even de basiskennis er weer bij er is geen connectie daarom doet hij niks.
-
Klopt iets niet met je connectie kan je ook wel uit die error zien
-
bedoel je een vps waar je windows op runt nee dan merk je er ook weinig van ja . Je moet ook even goed lezen het gaat om java meestal.
-
In een battle heb je meestal een vaste pot , en je hebt ook weinig tot bijna geen die het ook meteen kunnen slicen + coderen.