Geef eens een stuk code dan laat ik het wel nachekken.
Posts by scarface
-
-
Ben benieuwd heb nog niks gehoord dus denk ook niet dat dit hem word, voor een 10 euro paysafecard gaat ie weg , wie o wie.
-
Jerry jerry jerry , ken je dat nog van vroegah beter gaan jullie uitvechten in pb ! post wat nuttigs hoe hij het kan verkomen.
Dat qouten is wel zo gigantisch iritant en kan van mij de eeuwig durende zakjeuk krijgen aub kap ermee,
-
Gekocht bij euroracers ?
-
Leuk artikeltje voor brute force : http://www.phphulp.nl/php/scri…force-protectie-pdo/1950/
-
Je mag als je dit hebt gekocht dit 1 x doorverkopen aan iemand anders je mag het niet vaker verkopen dan 1 x.
-
Ehm dit is de source van eur racers jij mag dit helemaal niet doorverkopen een paar keer /.
-
-
Als u het morgen heeft accepteer ik dit ja.
-
Het gebruiken van bots geautomatiseerde tools die voor jou klikken is niet toegestaan, punt uit mag niet klaar hou eroverop ? Hoe zou jij het vinden als iemand bots gebruikt voor jouw website waar mensen geld kunnen verdienen je hele site word verkracht. En je adverteerders gaan er vandoor er word niet 1 enkele seconde op hun website gekeken.
-
-
-
-
Voor 10 euro paysafecard gaat ie vandaag de deur uit !
-
-
Dan haak ik af , ga niet een pm sturen om een layout te bekijken als je hulp zoekt post dan ook even dat plaatje.
-
Graag even de layout posten als img, gaat het over pokemon en wat voor beloning had je in gedachte het is en blijft werk .
-
Wat voor spel het gaat worden is mischien ook wel handig om te vermelden, weet je ook wel zeker of het spel inkomsten gaat draaien anders is het ook een verloren zaak .
-
Zijn er 10000 den van op het internet te vinden even googlen, je kan ook bij php hulp kijke.
Wat heb je zelf gedaan om het te zoeken >
-