Posts by scarface

Citaat van Victini

Dan moet je niet zo stommzinig voor 3 regels code 6 php tags gebruiken dat het beter werkt is gewoon luceratieve onzin hou er mee op ? ,

Ja tuurlijk krijg je kritiek als je zo te werk gaat dan zal het niks worden .

Het is gewoon kant en klaare onzin wat je doet :

Hier zonder die shortag's en weet ik het wat voor bende.

Waarom zou jij het zo doen :

Verklaat het nou eens kom niet met een vorige post van daar staat in ja daar krijg ik kritiek op ?

Wat werkt hier in godsnaam nou beter aan vind het juist wel stomzinnig het is juist slechter te lezen hij ken zelf ook wel zijn code tussen de {} haakjes zetten even de basis IF statements.

Petje af voor deze jongen wat een techniek !(c) Wouw wat ben ik hier teleurgesteld in dit stukje php code van 2 regels.

Beste leden.

Wat is nou het beste programma om je beeldscherm te filmen mijn computer kan het makkelijk aan , plus het moet er wat aanzienlijk uitzien fraps werkt voor geen meter dus noem dat dan ook niet.

Tja denk maar niet dat je dit zomaar even na maakt , dit is een hele klus is niet aleen java en het hangt er vanaf wat voor game engine jij wilt gaan gebruiken.

Dit script stond te koop op de envato website van een lid hier van criminalspoint dat jullie dat delen mag niet want het is voor verkoop. Waar precies moet je even kijken op die website .

Nou wouw wat een sneak peak zie er echt niet na uit hoor laat dan is wat leuks zien niet een plaatje van 100 bij 100 pixels dat is ook niet zoveel waard wel ?

Ja jammer dat je het dan niet meer weet dat is jou fout , hier kunnen wij jou moeilijk bij helpen denk je ook niet ? Wij kunnen natuurlijk niet vanaf jouw gedachten een capatcha op GOOGLE gaan zoeken. Vind dit dan ook wat stomzinnig dat je precies die ene wilt hebben daar hebben wij toch geen ene moer aan wel ?

Wat verwacht je nou van ons dat iemand zecht oja die heb ik natuurlijk ik snap wat je bedoelt kan je eens met voorbeelden komen ?

@moderatie waarom is dit topic niet gesloten dit slaat toch nergens op wel dit kan je in 0,000001 sec op google vinden waarom heb je dit nog niet gedaan ?

Ze gaan pas actie ondernemen als je echt een groot bedrijf bent een kleine website met een maffia spel doen ze niks aan nou.

Het is natuurlijk lastig om precies dezelfde te zoeken , je moet even een voorbeeld posten niet iedereen heeft de crimz source online of weet hoe hij eruitziet. Dat je hem ooit eens van iemand hebt gehad vind ik ook maar weer een vaag verhaal, kom dan met een naam of kan je dat niet onthouden ofzo.