Nee maar ook zoals vermeld steek je er zelf geen cent in en vraag je ons om te doneren en er WERK voor te verichten, beetje labiel vind ik dat.
Posts by scarface
-
-
Tja vind het ook maar gods iritant om te lezen, vind dit ook maar weer een raar topic. Mischien is er wel wat crisis maar dan moet je het beter voorelkaar hebben, wat speelgoed kan je zelf ook wel kopen .
Denk ook maar niet dat mensen bijvoorbeeld links gaan uitwisselen en promoten om wat speelgoed voor zijn kind te kopen , wat een stomzinnig idee ! Dit gaat totaal niet werken.
Wat denk je nou dat mensen er om staan te springen om dit project ? , vind het dan ook erg dom dat je dit op on2xs gaat hosten omdat je zelf er geen ene rooie cent in wilt steken. Dit klinkt meer als ik wil winst maken die arme mensen scheit aan.
-
Beste leden,
Ik zoek een 10 tje paypal , iemand die dit wil ruilen voor bankgeld? , heb abn amro zoek iemand die het het snelste heeft (van abn amro naar abn ).
-
Google , moet je nou elke dag iets posten over een gameboy / nintendo of wat dan ook maar voor rommel ?^o)
-
Ik ben mogelijk geintreseerd , aleen een paar vragen .
Bij paypal gaat er een paar procent vanaf als ik het goed heb ? dus die winst valt ook wel tegen.
Ik heb abn amro , wie steekt er als eerste over de sloot ?
-
-
-
kan je het gewoon overzetten naar je eigen account ? indien 10 euro.
-
Ik probeer het even, speel het spel All Points bulletin wel eens.
-
Ik heb net een virus verwijdert , had iets te maken met de activatie van windows. (hacktool nogwat ), hij crasht nu niet meer nu ik youtube kijk. Heel soms crasht hij nog als ik een spelletje speel.
-
Dat vind ik juist onhandig als je iets voor iemand maakt ga je het niet sharen, mensen willen niet dat iedereen het gaat gebruiken.
-
Hangt er nog even van af wat uw betalings mogelijkheden zijn dan heb ik mogelijk wel wat.
-
-
Aah zo lekker duidelijk. (c)
-
Dit refresht je pagina ook om de 30 seconden wat maakt het nou uit of het ajax of een http-quiv refresh is.
Best wel onnodig om het met java script te maken omdat je dat uit kunt zetten he !
-
-
Internet explorer , chrome alles crasht !
-
PHP
Toon Meer$bbcode = array("<", ">", "[list]", "[*]", "[/list]", "CriminalsPoint error: de volgende afbeelding werd niet geladen omwille van veiligheidsproblemen: ", "", "[b]", "[/b]", "[u]", "[/u]", "[i]", "[/i]", '[color="', "[/color]", "[size="", "[/size]", '[url="', "[/url]", "[mail="", "[/mail]", "[quote]", "[/quote]", '"]');
Waarom gebruik je bij de ene Dubbele qoute's en bij de andere enkele qoute's ?
-
Ik zoek nog verschillende betalings , api's. Heeft u hier ervaring mee ?
-
Hallo,
Telkens als ik aan het gamen ben en een youtube filmpje kijk crasht mijn computer met een blauw scherm als gevolg, Hij doet alles prima maar als ik een youtube filmpje kijk crasht hij gegarandeerd.
Bleu screen viewer geeft aan tcip.sys, ik heb er weer een net nieuwe windows opgezet + nieuwe internet drivers.
Uit mijn mem test bleek mijn geheugen gewoon in orde te zijn, ik heb onboard internet.
Wat is er aan de hand ? De drivers zijn gewoon up to date , ik snap hier niks meer van.