Posts by scarface

Beste jordi,

In 3 kleine bannertjes kan je geen lappen tekst doen hooguit 3 regels dat is het dan ook , zelf ook vind het het budget voor iemand die ervaren is in photoshop wat aan de lage kant. Maarja laten we het on the topic blijven , Er moet aleen in komen te staan Community rules ect ?

MVG Scarface.

Beste leden,

Ik zoek naar een goed internet pakket met het snelste internet , er is kort geleden glasvezel aangelegd dus daarom wil ik ook fiber power internet. Maar nu stuit ik erop dat je overal maar maximaal 10 MB upload is terweil glasvezel bekend staat om zijn gelijke sterkte. Waar kan ik nu het beste mijn internet weg halen ?

Anders kan je niet zo goed geen fiber power halen vind het alemaal wat apart bedacht ..

Groeten.

beste leden,

Ik zoek iemand die mijn pc kan overclocken en daar ook uitstekende ervaring mee heeft, Mischien dat het via teamviewer en amd overdrive kan. Ik wil mijn cpu wat opschroeven en mijn geheugen moet op 2000 mhz lopen. Nu doet ie maar 1600 volgens mij.

Aangezien ik geen verstand heb van die voltage's en mijn pc niet wil doorbranden vraag ik hier iemand of die het voor mij kan doen.

Mvg scarface,

Haha , dus we hebben hier een rijk man of zijn ouders moesten extreem gul zijn of bij intel werken en die processor lag nog wat te vergrijsen. Ander heb ik hier geen logische verklaring voor .

Citaat van aaron1232

ik heb anders wel een i9 quarto maar dat is wel voor pc, ik ken iemand met de i7 laptop versie en ik moet zeggen dat die ook wel zeer goed is hoor! is zeker een aanrader! zorg wel dat je genoeg ram hebt zitten want een deftige pc heeft veel ram nodig als je zwaar wilt spelen! die dat jij hebt is zelfs een iets betere videokaart dus echt een aandrader

i9 quatro wat is dat ?

Ja klopt , heb dit al 1 x eerder gedaan voor een vriend. Je kan gewoon op youtube een filmpje zoeken hoe je het coolblock erop vast monteert. Mischien ga ik wel over op full intel zal morgen wel eens kijken wat intel mij te bieden heeft.

Dus de intel hexa core is beter dan een amd octa core ?

Ja zeker heb ik SSD , en wat voor videokaart raad jij mij dan aan ? / en en wat voor cpu ?> Ps , mijn budget licht rond de 1700 euro voor de upgrade's dus er mag wel een goeie sterke videokaart komen.

Wil graag ook watercooling , heb daar al een tijdje over zitten speculeren met een vriend van mij.

Ik wil ook een VM kunnen draaien dus ga mischien ook 32 gb ram kopen.

Beste leden,

Ik wil mijn computer wat upgraden + ik wil live mijn beeldscherm gaan uitzenden via XSPLIT en twitch.tv,ik wil zo snel en goed mogelijk beeld + dat ik het niet eens merk in de game's. Nu krijg ik rond de 60 fps hoe krijg ik dit naar de 100 ?

Wat heb ik :

Amd Phenom(tm) II X6 1100T 3.31 ghz,
    Asus crosshair iv-extreme moderbord,
    Radeon HD 6970 2 gb gddr5,
    8 Gb corsair 2000 mhz geheugen,

Dit wil ik wat opkrikken naar meer geheugen processor weet ik nog niet , heel mischien nog een sterkere video kaart of er nog 1 bij.

Ik wil mijn computer helemaal voluit kunnen draaien zonder problemen/lag , mischien ook zo een kaart kopen waarmee je beter kan live streamen.

Groeten,.

Wat voor domeinen , wat voor riching? Het is ook wat apart om 1 domein te kopen via telefoon dit helpt bijna niemand echt aan wat geld. ( meeste betaaldiensten hebben een minimaal bedrag.).

Beste ts,

Als de eigenaar hem niet meer heeft dan heeft ook niemand van criminalspoint hem waarscheinlijk meer, of iemand moet een wonder HDD hebben en dit nog met een wonder erop staan. Ga hier ook maar niet van uit . De meeste mensen herinstaleeren windows nog wel eens.

Groeten.

Edit ~ Patrick, als je gewoon slim doet heb je ook nog eens een backup schijf waar al je data opstaat, en dan wonderbaarlijk raak je nooit iets kwijt :o het is een wonder!! :o...

Beste ts,

U kunt een herstelpunt proberen, als er garantie opzit naar het bedrijf wat u deze laptop verkocht. Je kunt je laptop aleen formateeren door er een windows cd in te stoppen en zo u hele hardeschijf via de opstart cd formateren. Het is heel simpel eigenlijk.

Groeten Scarface.,

Beste ts,

Op school doe je je schoolwerk daar is het niet toegestaan om op een gpt site rond te surfen, en denk ook maar niet dat mensen 10.000 den linkjes kunnen laten bezoeken voor maar een 10 tje. Zo moeten die mensen een half miljoen bezoekers laten klikken op andermans computers.

vaag groeten.