Posts by Jannick

Hai!

Hierbij gezocht: Een layout om te slicen/basen! Ik wil mijn kennis eens in de praktijk brengen, en zal hiermee maximaal 5 layouts slicen. Door een druk tijdschema zal ik er maximaal een week over doen. Prijs? Niks, aangezien ik ook niet precies kan garanderen of de layout iets is. Een vrijwillige vergoeding is uiteraard welkom ;) Verder zal ik de layout niet verder verspreiden (wat voor de hand ligt), en hoop ik natuurlijk dat er belangstelling voor is.

Gegroet, Jannick

Ik ga even nuttigere zaken opzoeken, terwijl jij door blijft denken dat er maar een open source licentie bestaat :)

Edit: En daarmee lijkt het me ook meteen vrij duidelijk.

Dan is het legaal te gebruiken, maar vragen/kijken naar een licentie kan alsnog geen kwaad. Als er geen licentie bij zit, denk ik eerder dat het niet vrijwillig is vrijgegeven, hoewel sommige mensen de licentie zwaar onderschatten...

Is de source officieel vrijgegeven? Zo nee, dan mag je er niks aan veranderen of uberhaupt gebruiken. Als hij wel is uitgegeven, moet je kijken naar/ vragen naar de licentie. Sommige licenties staan bewerken toe, anderenn iet. Aangezien het om een criminals gaat, denk ik niet dat het is vrijgegeven. De naam Crimolz laten is niet verstandig, je maakt immers reclame voor de eigenaar van Criminolz zelf ;) Copyright veranderen zou ik ten strengste afraden, maar dat is aan jou.

Citaat

OPGELET. JE KRIJGT HET .PSD BESTAND NIET!!! REDEN: HIJ IS NIET GEMAAKT MET PHOTOSHOP, DUS ER IS GEEN .PSD BESTAND!
    Laatst gewijzigd door tukkie op 2009-08-24 19:34:22

Citaat

Waarom zit het PSD-bestand niet inbegrepen?

2009-08-24 19:28:00

Voilà. No offence ;)

Laeresh, het was niet mijn bedoeling om zo'n harde kritiek te krijgen, hij is nog in ontwikkeling en ik ben er zoveel mogelijk mee bezig, dit topic is, zoals je al hebt kunnen lezen, om de vooruitgang bij te houden en mensen d??rop kritiek te kunnen laten geven.

Edit: Oja, nu ik het er toch over heb, er staat een tijdelijke layout op.. De kleuren moet ik nog kiezen, maar het is in ieder geval al wat netter :)

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 28.08.09 16:25:29:
    *Bump* Even kijken wat meer mensen ervan vinden. Binnenkort komen er weer wat extras online :) Feedback is uiterst welkom!

Als ik zo vrij mag zijn om iets te vragen: Waarom werkt mijn gegeven voorbeeld wel op mijn server, daar niet, en deze wel op beide? Het enige verschil is dat je de hoogste ID selecteerd uit de database en echoed, En dat er . "" achter de echo staat, maar dat maakt niks uit. Wat is dan wel het verschil?

Dan vraag ik me af waarom hier alles wel werkt...

Nog een keer:

Ik ben helaas afwezig de komende paar uur... Succes ;)

Er is een database EN een tabel met de naam mededelingen?

Waarmee ik het nu werkend heb:

Link: http://www.fbiwars.nl/cp_mededelingen.php

En de database:

Is het trouwens niet handiger om bij ID auto_increment toe te passen?