@DeathKill welke editor is dat? Zelf alleen met Kubuntu gewerkt, vandaar
Posts by Jannick
-
-
Wat zijn je eisen? Beter geef je dat meteen zodat men weet waar ze aan toe zijn
-
Dan mag ik wel uitkijken, als ik een keer offtopic ga. *kuch* 21 uur voor de bak...
-
oja, 27 januari
-
Vroeger Crimson Editor, nu Phpdesigner 7
-
-
-
Doe anders even dit ipv die query:
PHP$query = mysql_query("INSERT INTO `leden` (login,pass,email,ip,signup) VALUES ('$_POST[login]','$wwveilig','$_POST[email1]','$_SERVER[REMOTE_ADDR]',NOW())") or die(mysql_error()); if($query){ echo "Bedankt voor je aanmelding! Je kan meteen inloggen"; }
FF kijken wat ie zegtWat ik gedaan heb, is van de query een variabele gemaakt die true of false kan zijn. Als ie true is word er een bericht (zie if statement) weergegeven, als er een fout op is getreden krijg je een error te zien (het or die(mysql_error()) stukje)
Edit: Even aangepast na aanleiding van W0utR:
PHP$query = mysql_query("INSERT INTO `leden` (login,pass,email,ip,signup) VALUES ('" . $_POST[login] . "','" . $wwveilig . "','" . $_POST[email1] . "','" . $_SERVER[REMOTE_ADDR] . "',NOW()')") or die(mysql_error()); if($query){ echo "Bedankt voor je aanmelding! Je kan meteen inloggen"; }
Volgens mij is hij zo goed... Weet het niet zeker. -
Nou ja, gewoon varchar en dan een maximale grootte. sha256 is de naam, dus ik denk dat er iets word teruggegeven met de grootte van 256 karakters. Dan is 255 niet echt genoeg
Zet 'm eventjes op 500 of zo
Trouwens... je weet dat dit wat je nu hebt niet echt effectief is? Je wachtwoord is wel goed geëncrypt, maar zo erg is het nou ook weer niet nodig -
-
cri, ik lees wel degelijk goed, het is enkel dat hij wel wat uitgebreider had mogen beginnen.
-
Kan je iets duidelijker zijn? Lijkt me toch niet moeilijk, zodra er op een link is geklikt voer je een actie uit.. Zo moeilijk is dat niet, lijkt me toch?
-
-
oef, vreemd. Wat bedoelde je precies met "dat ding is de css kwijt"?
-
Ik weet niet hoe je css eruit ziet (problemen met firefox), maar kan je de div content niet in je css aanpassen om align: center; te gebruiken?
-
Wibra? Wtf? xD Tuurlijk joh. Ga door
Kan je alsjeblieft ontopic blijven? Thanks.
Like I care wat jij denkt.
Voor de geinteresseerde heb ik ze nog steeds
-
Je biedt toch geen halve diensten aan? Jeminee, zorg dat iets goed is voor je het voor zoveel geld verkoopt.
-
Gangstawar Kan dat niet via PM? Dat is totaal offtopic...
-
Citaat van puddinghoofd
begin met criminals rood, die is lekker standaard en kan je makkelijk uitbouwen
... En zit vol met bugs en onoverzichtelijke code... ik moet nog steeds wennen aan het "echte" phpwerk doordat ik met die prutsource ben begonnen -
Gewoon align="center" gebruiken werkt niet?