Posts by Jannick

In dat geval voldoet variabele fout niet aan de gestelde if...
    Verander dit:

PHP
    $see = 1;
    }
    }

in

PHP
    $see = 1;
    }
    echo "bla");
    }

Even kijken waarin hij nou precies terecht komt..

Krijg je een foutmelding? zet er anders nog na de laatste } van mijn voorbeeld dit erachter: else { echo "blablabla"; }, kijken of hij dat weergeeft..

Doe anders even dit ipv die query:

PHP
    $query = mysql_query("INSERT INTO `leden` (login,pass,email,ip,signup) VALUES ('$_POST[login]','$wwveilig','$_POST[email1]','$_SERVER[REMOTE_ADDR]',NOW())") or die(mysql_error());
    if($query){
    echo "Bedankt voor je aanmelding! Je kan meteen inloggen";
    }

FF kijken wat ie zegt :) Wat ik gedaan heb, is van de query een variabele gemaakt die true of false kan zijn. Als ie true is word er een bericht (zie if statement) weergegeven, als er een fout op is getreden krijg je een error te zien (het or die(mysql_error()) stukje)

Edit: Even aangepast na aanleiding van W0utR:

PHP
    $query = mysql_query("INSERT INTO `leden` (login,pass,email,ip,signup) VALUES ('" . $_POST[login] . "','" . $wwveilig . "','" . $_POST[email1] . "','" . $_SERVER[REMOTE_ADDR] . "',NOW()')") or die(mysql_error());
    if($query){
    echo "Bedankt voor je aanmelding! Je kan meteen inloggen";
    }

Volgens mij is hij zo goed... Weet het niet zeker.

Nou ja, gewoon varchar en dan een maximale grootte. sha256 is de naam, dus ik denk dat er iets word teruggegeven met de grootte van 256 karakters. Dan is 255 niet echt genoeg :P Zet 'm eventjes op 500 of zo :)
    Trouwens... je weet dat dit wat je nu hebt niet echt effectief is? Je wachtwoord is wel goed geëncrypt, maar zo erg is het nou ook weer niet nodig :)

Is het veld in je database wel berekend op zo'n lange hash? Wees er zeker van dat het varchar is en minimaal X aantal tekens, dus niet 32 karakters voor bijv. md5 alleen :)

ik zou dat dan in de stylesheet declareren:

PHP
    div#container th {
    color:white;
    border: 1px solid #C0C0C0;
    //etc
    }

Ik zou dit aanraden om te gebruiken :) En bijv. bij table { border: 0px; } enzo. wellicht een tip voor de overzichtelijkheid

Wibra? Wtf? xD Tuurlijk joh. Ga door :) Kan je alsjeblieft ontopic blijven? Thanks. <3 Like I care wat jij denkt.

Voor de geinteresseerde heb ik ze nog steeds :)

Citaat van puddinghoofd

begin met criminals rood, die is lekker standaard en kan je makkelijk uitbouwen

... En zit vol met bugs en onoverzichtelijke code... ik moet nog steeds wennen aan het "echte" phpwerk doordat ik met die prutsource ben begonnen :P