Beste,
weet iemand misschien een goeie HTML editor?
Ik gebruik nu HTML-kit, maar als je daar in alles goed hebt staan, staat op internet alles scheef, dus misschien dat iemand een andere goeie html editor weeet die aan te raden is
Mvg,
Beste,
weet iemand misschien een goeie HTML editor?
Ik gebruik nu HTML-kit, maar als je daar in alles goed hebt staan, staat op internet alles scheef, dus misschien dat iemand een andere goeie html editor weeet die aan te raden is
Mvg,
Notepad++
Dreamweaver
PHP Editor
Dreamweaver. Niet gaat klote met die gratis programma's dat werkt toch allemaal maar voor de helft.
Crimson Web Editor
of NetBeans IDE
Ik raad cwe aan.
Dreamweaver :cheer:
Kan je voor veel dingen gebruiken en werkt ook nog eens lekker
NetBeans IDE inderdaad. Beste Java editor en voor PHP ook al aardig onderweg. Wordt goed doorontwikkeld. Een nadeel is wel dat het een redelijk zware IDE is. Maar daarvoor is het ook een IDE en geen simpele editor.
PHPdesigner
De beste
Vroeger Crimson Editor, nu Phpdesigner 7
dreamweaver cs4, en dan de kleuren even goed aanpassen
Notepad++ Werkt erg fijn, maar mist toch wel wat.
Dreamweaver cs4 werkt tegenwoordig steeds beter voor mij, door dat op school steeds meer wordt gebruikt.
En phpdesigner portable werkt niet echt perfect op me harde schijf dus dat moet ik nog even regelen.
Maar dreamweaver vind ik zelf wat overzichtelijker & is makkelijk met tikken door dat je snel kan aangeven wat je bedoeld..
PHPDesigner heeft daar in tegen wat extra tools die ik gebruik als het soms nodig is zoals beautifier & debug mode etc.
Verder voor html gedoe gebruik ik dus ook gewoon dreamweaver.
In cs4 vind ik het nog relaxter werken net als php files die html bevatten die nu wel worden geladen in design mode en eerst niet..
Idd PhpDesigner 7 is ideaal voor codes, ik werk er nu echt 1 week mee en ik kan er goed mee overweg.
ik gebruik zelf gewoon Kladblok
vind hem lekker makkelijk werken
gewooon de text editor in ubuntu, zeef goede syntaxt
@DeathKill welke editor is dat? Zelf alleen met Kubuntu gewerkt, vandaar
Notepad ++
Lekker gratis, nederlands.
En vind hem super werken! Alles zo te vinden, en te overzien.
In begin wordpad, nu notepad ++
Er zijn genoeg ideeën dus :slotje:
:slotje:
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!