Posts by Jannick

Pfff.. Welke hack was dat toen... Iemand kwam toen met de oplossing voor de 11111111-bug.. Maxlength. Echt, dat was geniaal :P
    @K. Rens Hah, echt geniaal :P Waarvoor zit ie nu? Ik kan me nog herinneren dat ik op dat criminalshacker geweest ben. Was toen bang dat mijn toenmalige site "gehacked" werd :P

Als het echt zo'n probleem was, dan gaan mensen zelf wel hun koekjestrommel verwijderen. C'mon, slappe Duitsers. Ik had een plugin voor WordPress waarmee ik bepaalde IP-adressen kon volgen. In een update was opeens het IP-adres-kolom weg. Later las ik in de Changelog dat het anders neit gebruikt mocht worden in Deutschland. Schade.

Dein Dan zou ik niet op de resultaten van bijv. lid az komen, die het persoonlijk van hem gehoord heeft.. Op naam Vincent van Gaal vind ik alleen oude informatie. Van Rinna heb ik geen andere namen, alleen een paar schuilnamen.
    az Wanneer vertelde hij dat?

Hee!

Ik zat laatst weer eens te denken aan wat figuren toen ik nog bij Crimescripters zat. Mensen zoals Daride, Rinna, en nog wat anderen. Ik hoor en zie de laatste tijd (nu minus twee jaar?!) niks meer over dit soort types. Is er iemand die meer weet over wat ze nu aan het uithalen zijn, etc? Topic is btw niet bedoeld om je negatieve ervaringen over mensen uit te wisselen. Toestemming van Pim om topic aan te maken, mits het dus netjes blijft ;)

Groet,

Jannick

De controle voor e-mailadressen is volgens mij maximaal, er komen explodes, ereg's etc in voor, maar dat terzijde. Voor de geinteresseerden, ik heb 'm hiervan gebruikt: Klik.
    Dit is het script wat ik nu heb:

Jup, heb 't aangepast :) Die (int) hoort voor de variabelen voordat ze gebruikt worden?, dus niet in bijv. function cnb($hoeveel, $id) maar in if ($fetch['contant'] < (int)$hoeveel) ?

Heel leuk, maar voordat de functie word aangeroepen worden zowel de ID als valuta gecontroleerd of het numeriek is, anders roept ie 'm nieteens aan... Zou het beter zijn om het binnen de functie te controleren?

Edit:
    Wat ik nu heb:

het is wel dubbel nu volgens mij, maar goed...

Edit 2: Ok, dat werkte dus niet. *zoekt verder*

Jup, in een ander script word er een variabele aangeroepen die gekoppeld staat aan deze functie. Als die true is dan krijg je dat te zien, als ie false is een melding dat je niet genoeg geld hebt.

Haihai,
    Ik heb hier een functie voor m'n website.. En ik vraag me af of ie veilig genoeg is. Het word gebruikt om geld van contant naar bank te overzetten. Ergens denk ik dat ik wat vergeten ben... Maar wat. Wat zou ik hier nog aan kunnen verbeteren? De meegegeven $id word al gecontroleerd voordat de methode word aangeroepen.

Jannick

Edit: Iets in code gefixed :)

Doet mijn website er wat toe? Ik ben ermee bezig Lennard, en vraag pas een definitieve mening als ik er tevreden over ben. Hier kan ik nergens zien dat je er nog bezig mee bent, dus zeik niet. Desondanks veel succes, en hoop dat je de tips van o.a. Tartarus opvolgd...

En dan nu de zinnige tips als hij daar nog naar gaat luisteren:

Je kan zomaar opnieuw uploaden, en daarbij de huidige bestanden overschrijven. hier staat nu een plaatje van een badeend, maar als iemand op het idee komt om er wat anders op te zetten, ben je genaaid. Er is geen uploadlimiet (tenminste, die ben ik tijdens het uploaden van een aflevering niet tegengekomen...). Waarde? Paar euro voor de moeite. Verbeteren? Zie pagina 1.
    Edit 2: Alles staat op http://mffia133.v3host.nl/upload, heel professioneel... Als ik mffia zie dan denk ik aan een spel, en geen "uploadscript"...

Sléééeecht, niet goed uitgelijnd, je kan nergens op klikken, je taal suckt, en ik vraag me af hoeveel je hebt om up te loaden...

Ben zelf een paar keer in "aanraking" geweest door de Politie, niets ernstigs gelukkig. Ken wel een aantal Politieacties die preventie horen te zijn, maar wat echt puur om aandacht was, waar ze geen poot hadden om op te staan. Maar goed :x

Wat bedoel je precies met ACTIEVE, met nadruk op ACTIEVE leden? Wanneer zijn leden actief en wanneer niet? De een is actief als ie dagelijks 1 uur online is, de ander als ie dag en nacht eraan is gekluisterd... Waar komen je inkomsten vandaan? En... Hoe weet je zeker dat het spel aanslaat?

Groet,

Jannick

Het zou wel goed werken, maar Dutchleader is echt voor nieuwelingen en zo... Je komt er inderdaad veel webmasters tegen, en van die 13 jarige meisjes die zo kliks krijgen. Als je een redelijke prijs bied denk ik dat je best kunt adverteren bij kleinere games, of linkpartners. Dutchleader is echt een heel groot gedeelte alleen maar views.