Empty
Leeg.
- Lennard
- Closed
-
-
Guest, wil je besparen op je domeinnamen? (ad)
-
duits?
-
-
erg simpel.. het enige wat je kan doen is dus je plaatje uploaden en je krijgt niet eens netjes een link ervan mee ofzo.. zou wat netter zijn
en als je je plaatje kan bekijken dan ook netjes in je eigen layout misschien ?
-
-
je site is duits sommige dinge
-
mja..of zen abn is niet 100%:P maar je layout is ook niet echt top.. als je op upload klikt staat het bekant in je menu :p
-
Sléééeecht, niet goed uitgelijnd, je kan nergens op klikken, je taal suckt, en ik vraag me af hoeveel je hebt om up te loaden...
-
Over de taal zou ik maar niks zeggen dat moet je wel weten nu.
- De layout is alles behalve mooi, je kan hiervoor beter imgdumper.nl gebruiken.
- Je hebt volgens mij behalve de controle welke extensie het is nooit de gedachte gehad dat dat zwak is en niet helpt. -
Jannick die fbiwars.nl alsof die mooi is...
Die taal iknow ><
Bedankt voor reacties.
Als iemand me wil helpen hoor ik het graag.
-
Lennard, jij vraagt toch wat mensen ervan vinden?
Ga dan niet zo doen als iemand zegt dat het slecht is ( wat het inderdaad is )...Ik zou zeggen:
- Koop een design
- Laat het basen
- Koop/maak scriptsDan kunnen we weer opnieuw kijken :')
-
Oke.
-
En in firefox zit dat deel waar je het kan uploaden en 'bladeren' etc. helemaal links over de menubalk.
-
Doet mijn website er wat toe? Ik ben ermee bezig Lennard, en vraag pas een definitieve mening als ik er tevreden over ben. Hier kan ik nergens zien dat je er nog bezig mee bent, dus zeik niet. Desondanks veel succes, en hoop dat je de tips van o.a. Tartarus opvolgd...
En dan nu de zinnige tips als hij daar nog naar gaat luisteren:
Je kan zomaar opnieuw uploaden, en daarbij de huidige bestanden overschrijven. hier staat nu een plaatje van een badeend, maar als iemand op het idee komt om er wat anders op te zetten, ben je genaaid. Er is geen uploadlimiet (tenminste, die ben ik tijdens het uploaden van een aflevering niet tegengekomen...). Waarde? Paar euro voor de moeite. Verbeteren? Zie pagina 1.
Edit 2: Alles staat op http://mffia133.v3host.nl/upload, heel professioneel... Als ik mffia zie dan denk ik aan een spel, en geen "uploadscript"...
Participate now!
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!