Bureau ben ik nog mee bezig
Naar steen papier schaar zal ik nog even kijken, heb geen flauw idee hoe dat zo kan..
Dobbelen, dat heb ik zo expres gedaan, zodat men niet snel achter elkaar kan dobbelen Zal kijken of ik het nog op een andere, gebruiksvriendelijkere manier kan doen
Posts by Jannick
-
-
SkyNet fixed
Was inderdaad wel slim ja
Ook maar meteen gechecked op een negatief getal
Nog meer punten? -
-
Ik ken wel een paar foutjes nog, ja. Maar weet niet of er nog fouten zijn die ik niet ken Wil je ze op een rijtje zetten?
Alvast bedankt!
-
Fixed, kwam omdat er een verouderde DB was.
-
En waarom dan oneindig gaan quoten terwijl je ook één bericht naar boven kan scrollen? Doe even normaal en reageer ontopic, handel het maar af via een PB.
-
-
-
Jup, dat ook, zoals het eerst was
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 24.12.09 18:30:54:
En anders:
Vervang lijn 107 door dit:PHPmysql_query("UPDATE `forumreplies` SET `content`='".$_POST['message']."',`title`='".$_POST['subject']."',`smiles`='".$smilies."',`ubb`='".$bbcode."' WHERE `id`='" . $_GET['p'] . "'");
Iets onveiliger denk ik, maar ach. -
Vreemd... Het moet ook die eerste zijn, namelijk
Kun je voor die query "echo $reply->id;" zetten zonder haakjes? -
Plaats achter de query op lijn 107 eens or die(mysql_error()), tussen de laatste ) maar voor de ;
-
Wat is de tabelstructuur van forumreplies?
-
In de URL, bijv. ?p=21424 etc
-
Ik snap je, daar niet van. Hmm... Welke parameters heb je meegegeven/worden er meegegeven als je de post bewerkt?
-
Hij moet een output geven wat er in reply staat, is er werkelijk niks veranderd?
-
achter die var_dump($reply)
-
Heb je er een comma achter gezet?
-
Wat krijg je als je var_dump($reply) doet op of na regel 106?
-
NielsB uit de beginpost kan IK al genoeg uithalen; hij bewerkt niet de post die bewerkt moet worden maar de allereerste beginpost.
Daarnaast heb ik de code maar even bewerkt met de goede syntax.
Edit: Die code is daar -> http://www.codedump.be/code/463/ te vinden.
-
Voila: Mijn Last.FM account. 8-bits ftw!