Mijn post boven al gezien voor het aantal?
Posts by Jannick
-
-
-
Zou je verder willen ingaan op de verschillende soorten keys? Misschien wel slim, mocht men het anders willen doen
-
maurice: http://www.gimp.org/. Gratis, opensource, en je bent nogal offtopic aan het reageren in een oud topic.
-
booner Heb je de crons ingesteld?
-
Trusten webdam-x!
En Pharox en Axl, ik ga namelijk ook maar eens slapen...Trusten!
-
Sorry Pharox en webdam-x :p
Ik ga namelijk ook zo slapen. Lig al in m'n bed -
Heb je even zo snel een praktijkvoorbeeld om een query uit te voeren met prepared statements? :p Ben iets te lui om te zoeken atm...
-
Hoe groot is de kans op sql injecties met mysqlI?
-
Hmm... Oké, dan is het misschien wel het proberen waard... :p Morgen eens een begin maken dan. Of verder gaan met Actionscript... 8O
-
Nou ja, doe ik wel een keer... Nog niet zo nodig of zo, weet niet :p
-
webdam-x Jup :p Weet nu wel zeker dat ik tussen nu en 3 maanden over ga stappen op mysqli, maar ik heb geen zin om het weer allemaal aan te passen.. Zucht:p
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 06.01.10 01:44:06:
Oh f*ck, mijn melk is op -
Waarom moet je echt een VPS huren daarvoor? :p
-
Klopt :p Nja, ben al een keer of 3 helemaal overnieuw begonnen. Verkeerde opzet, nieuwe dingen geleerd, veiligheid, etc..
-
Ik ben niet voor niets al sinds iets van 2007 bezig met fbiwars. Met soms tussenpozen van een half jaar :p
-
webdam-x De enige twee redenen waarom ik nog bezig ben met http://www.fbiwars.nl is om 1. beter te leren scripten en 2. om geld te verdienen. Student, op kamers, geen stufi -> Beetje krap hè
-
Op zich. Vanavond pizza gegeten dus is ook niet echt heel gek.
-
Hehe :p Ach ja. Ik ben misselijk >.<" Had heel erg zin in iets, had een nieuw pak melk in de koelkast, uit gaan drinken. Heb op dit moment iets van 800 ml op
-
Ik denk niet dat het veel tijd gaat kosten. In ieder geval weinig meer dan wat ik nu al op CP doorbreng. Ligt eraan hoe alles is ingedeeld (hier reist nu de vraag; hoe kon het zijn dat die topics van die spamgast van de laatste paar dagen er nog altijd even blijven staan....).
-