Posts by Jannick

Hier doet die het ook. Neem aan dat het topic dan gesloten kan worden? Zo niet, stuur dan even een nieuwe report (herenveen) zodat een moderator het weer kan openen.

Door interessant te zijn. Ga alsjeblieft niet via een tool automagisch mensen volgen, maar ga in op bepaalde hashtags en houd je professioneel. Ik Twitter eigenlijk over van alles, en volg 275 mensen, terwijl ik gevolgd word door 369 mensen, dus het ratio is relatief groot. Zorg dat je jezelf niet opdringt, en wees ALTIJD beleefd, ook met negatieve feedback of lastige mensen, houd de eer aan jezelf. :)

Mooie layout! Alleen ik zou de opacity nog iets minder doen, nu lijkt 't nog teveel alsof het rond zwerft :) Verder zou ik bij de tekst van "U heeft nog maar 2 dagen een betaald account !" ook een border eromheen doen. Verder geen opmerkingen, vind 'm top!

Nee, dat kan niet, je kan slecht één keer ORDER BY toevoegen. In het goede geval is het zo:

PHP
    $query.=  " ORDER BY `id` ASC, RAND() LIMIT 1";

Meerdere kolommen geef je mee door middel van een komma. Voor een busfotowebsite van mij gebruik ik ORDER BY LENGTH(busnummer), busnummer, iets in die richting. Werkt beter, omdat je anders alle getallen onlogisch door elkaar ziet :)

Maar vraag me af of dat wel werkt, omdat je nu op ID wilt gaan sorteren EN op RAND()... Denk dat je een van de twee moet kiezen, beiden zal waarschijnlijk niet gaan

Graag bewijs leveren via report, dat de copyright inderdaad is te komen vervallen. Dan kan het topic weer los. :slotje:

Topicstarter beschikt niet over een "Branding free" license key, dus topic blijft dicht. Prijs van 350 euro is een licentie, waardoor er nog geen rechten zijn om de copyright weg te halen.

Terr0r WMP doet het nu wel bij mij; krijg nu Nederlandstalige muziek te horen in Totem. Het .PLS bestand bevat (volgens mij) onnodige parameters. Zo opent die hem nu (goed) bij mij:

PHP
    [playlist]
    NumberOfEntries=1
    File1=http://77.243.236.170:8068/listen.pls

De enige reden dat ik nu dit topic ga sluiten, is om van dit eeuwige gezeik van KVK/BTW af te zijn. Men is zelf verantwoordelijk voor wat hij of zij doet. Als iemand hier werk aanbiedt als hobby, gaat toch ook niet iedereen zeiken hierover? Hier zijn al tig topics over geweest, kom op zeg. :slotje:

Citaat

4.3 Het ronselen van team- clan- en andere groeperingsleden is, zonder toestemming, verboden. Hiervoor is een uitzondering aan te vragen bij de moderators en beheerders van CriminalsPoint. Indien toestemming is verkregen moet duidelijk in het topic vermeldt worden door welk crewlid deze toestemming is gegeven.

:slotje:

Binkkie, je zou wel wat meer inzet mogen tonen. Dit is ZO ONTZETTEND MAKKELIJK te realiseren, en je inzet is echt ver te zoeken. Voor niets gaat de zon op. :)

Je complete browsergeschiedenis? Een interessant artikel om eens een keer door te lezen:
    http://jeremiahgrossman.blogsp…ve-been.html#whereyoubeen
    En in de werkelijkheid:
    http://ha.ckers.org/weird/CSS-history-hack.html

Leuk om een keer door te nemen. Werkt door middel van de actuele stijl van een link opzoeken. Zoals je wellicht weet heb je in CSS pseudoclasses, zoals :visited. Die hebben via CSS een aparte stijl. Via JavaScript wordt gekeken wat de stijl is (heb je een URL ooit bezocht, of niet), en zet die dan ergens anders neer. Leuk artikel, werkt alleen hier met Fx 4 niet meer.

Ik hoop dat je zelf wel ziet dat er geen lijn 623 bestaat in het voorbeeld wat je stuurt? Zonder de relevante code kunnen we niks beginnen...

Met margin-left: 10px; op het div.content element kan je de tekst verplaatsen. Ik zou persoonlijk het menu eruit halen, of de tekst (de content) van het menu scheiden, nu verplaats je namelijk ook het menu 10 pixels naar rechts.