Do you have an online demo?
Posts by Jannick
-
-
Citaat van F.Remory
15 euro voor de pakket van gangsterscity BUYNOW dus.
Citaat
Bieden: ? 5,00
Opbied: ? 1,00
Buynow: ? 25,00Geen BUYNOW dus.
-
-
Hey Thomash,
Welcome back here. Could you post your whole sourcecode from your captcha?
-
-
Verander deze lijn:
PHPdocument.getElementById(pTab).style.background = 'url('images/tab_info_arrow.gif') bottom no-repeat';
naarPHPdocument.getElementById(pTab).style.background = 'url(\\'images/tab_info_arrow.gif\\') bottom no-repeat';
Doordat je gebruik maakt van javascript en stylesheets, moet je de properties ook escapen, anders ziet ie de stijl als een afsluiting van een commando (of wat anders), wat dus niet gaat werken
-
bboy Kom op kind, zoek op Google naar "Tijdzone PHP", eventueel op Europa of Europa/Amsterdam
Na 20 seconden speurwerk - en tig geërgerde CP'ers - kom je dit tegen:
Tadah
-
Citaat
en zoek daarvoor een domein !
Citaat
- Snel en zonder reclame- PHP/MSQL enzo.
-Vertrouwbaar !
Je weet het verschil tussen een domeinnaam (wat je al kan voor een euro of 4) en een hosting pakket? Als ik zo "Mijn spel opnieuw starten" lijkt 't mij alsof je al van alles voorzien bent, maar goed. Hoe zit 't precies?
-
Dit was al wel een tijd bekend. Hier in Nederland ook. Daarbij was 't geen fout volgens hun.
-
diestro da's echt een klinkklare bagger-reden. Welke foutmeldingen? Als het goed is, geeft je website geen foutmeldingen vanuit de core, en normale foutmeldingen (foutieve gegevens) kan je makkelijk opvangen met PHP.
-
Daarbij gebruik je in het laatste stuk, een => in plaats van een -> naar een object/functie.
-
BREKEND NIEUWS
Maria Mosterd op Twitter is niet DE Maria Mosterd. 't Is een een of andere lolbroek:
http://twitter.com/MariaMosterdCitaatAan alle followers:, belangrijke mededeling: Ik kap met Twitter. Niet omdat ik jullie niet lief vind, maar omdat ik Maria helemaal niet ben.
-
-
Verander header("Location: *.php"); naar bijvoorbeeld index.php, je geeft continu de opdracht om naar dezelfde pagina te gaan, met dezelfde inlogdata.
Je kán het vervangen met Javascript:PHP<script language="JavaScript"> function index(){ window.location = "/index.php" } setTimeout('index()', 1500);
Echter zou ik je niet adviseren om javascript te gebruiken, simpelweg omdat sommige mensen vanwege veiligheid/exploits het standaard hebben uitgeschakeld.Wat ook een mogelijkheid is, is meta refresh te gebruiken:
Dan gaat ie na 2 seconden naar index.php. Vereist geen Javascript, en is dus een optie. -
PHP
if(user.value == "<?php echo $row->login; ?>" && pass.value == "<?php echo $row->login; ?>") { window.location = "loggedin.php"; }
echo is zo moeilijk... Daarbij vraag ik me af waarom pass.value en user.value allebei overeen moeten komen met $row->login...
Edit: waarom trouwens met Javascript? Mensen die Javascript hebben uitgeschakeld sarren? Doe dan gewoon dit of zo:
-
En die feeks gaat maar door met negatieve berichten posten, om andere mensen te doen denken dat ze goed is:
http://twitter.com/MariaMosterd -
Een particulier kan/mag geen factuur opstellen met BTW, dus het bedrijf kan de BTW niet declareren bij de belastingdienst. Het bedrijf kan wel de kosten aftrekbaar maken op de winst die zij maakt.
-
Bewijs? Is MCCodes dan geen rip van het Maffia Corruption? Hoe weet je dat zo zeker?
-
Helaas, hopelijk blijft ie nog wel met dezelfde frequentie mensen helpen.
-
Gemiddeld gebruik van de [code=php]-tag per post/gebruiker?