Posts by Jannick

Citaat van F.Remory

15 euro voor de pakket van gangsterscity BUYNOW dus.

Citaat

Bieden: ? 5,00
    Opbied: ? 1,00
    Buynow: ? 25,00

Geen BUYNOW dus.

Met CCS3 (wat nog in ontwikkeling is: )

PHP
    .box {
     border-radius: 10px;
    }

Of met webkit (Safari, Chrome) :

PHP
    .box {
     -webkit-border-radius: 10px;
    }

Of voor Firefox:

PHP
    .box {
     -moz-border-radius: 10px
    }

Wat je ook kan doen, is afbeeldingen gebruiken, hoewel ik je dat niet aanraad.

Verander deze lijn:

PHP
    document.getElementById(pTab).style.background = 'url('images/tab_info_arrow.gif') bottom no-repeat';

naar

PHP
    document.getElementById(pTab).style.background = 'url(\\'images/tab_info_arrow.gif\\') bottom no-repeat';

Doordat je gebruik maakt van javascript en stylesheets, moet je de properties ook escapen, anders ziet ie de stijl als een afsluiting van een commando (of wat anders), wat dus niet gaat werken

bboy Kom op kind, zoek op Google naar "Tijdzone PHP", eventueel op Europa of Europa/Amsterdam

Na 20 seconden speurwerk - en tig geërgerde CP'ers - kom je dit tegen:

PHP
    date_default_timezone_set('Europe/Amsterdam');

Tadah

Citaat

en zoek daarvoor een domein !

Citaat

- Snel en zonder reclame

- PHP/MSQL enzo.

-Vertrouwbaar !

Je weet het verschil tussen een domeinnaam (wat je al kan voor een euro of 4) en een hosting pakket? Als ik zo "Mijn spel opnieuw starten" lijkt 't mij alsof je al van alles voorzien bent, maar goed. Hoe zit 't precies? :P

diestro da's echt een klinkklare bagger-reden. Welke foutmeldingen? Als het goed is, geeft je website geen foutmeldingen vanuit de core, en normale foutmeldingen (foutieve gegevens) kan je makkelijk opvangen met PHP.

-Nick Iframe is geen beste manier, nooit niet.

Tycho Ik zou die code in het inloggen bestand weghalen, zo kom je niet verder (lijkt me, controle is meestal onderin, waardoor je er sowieso niet komt).
    Probeer de meta-tag eens :)

Verander header("Location: *.php"); naar bijvoorbeeld index.php, je geeft continu de opdracht om naar dezelfde pagina te gaan, met dezelfde inlogdata.
    Je kán het vervangen met Javascript:

PHP
    <script language="JavaScript">
    function index(){
        window.location = "/index.php"
    }
    setTimeout('index()', 1500);

Echter zou ik je niet adviseren om javascript te gebruiken, simpelweg omdat sommige mensen vanwege veiligheid/exploits het standaard hebben uitgeschakeld.

Wat ook een mogelijkheid is, is meta refresh te gebruiken:

PHP
    <meta http-equiv="refresh" content="2;URL=http://www.website.nl/index.php" />

Dan gaat ie na 2 seconden naar index.php. Vereist geen Javascript, en is dus een optie.

PHP
    if(user.value == "<?php echo $row->login; ?>" && pass.value == "<?php echo $row->login; ?>")
    {
    window.location = "loggedin.php";
    }

echo is zo moeilijk... Daarbij vraag ik me af waarom pass.value en user.value allebei overeen moeten komen met $row->login...

Edit: waarom trouwens met Javascript? Mensen die Javascript hebben uitgeschakeld sarren? Doe dan gewoon dit of zo:

PHP
    <?php
    if($_POST['user'] == '...' && $_POST['pass'] == '...')
    {
    header("Location: loggedin.php");
    }
    ?>

Een particulier kan/mag geen factuur opstellen met BTW, dus het bedrijf kan de BTW niet declareren bij de belastingdienst. Het bedrijf kan wel de kosten aftrekbaar maken op de winst die zij maakt.