@Ferhat Modden is, ehm... Je gameboy aanpassen, denk aan de skin overspuiten (zoals ik wil gaan doen), de Pro Sound mod toepassen (zonder versterking/verzwakking het geluid van het moederbordje halen), een achtergrondlicht toepassen etc
Posts by Jannick
-
-
Hai :w Ik heb net iets halals op.
-
Dan download je GIMP en dan doe je het zelf...
-
De wijzigingen gaan in per 6 september en gelden alleen voor nieuwe klanten, aldus Vodafone.
-
Het zal eens niet...
Hihi, gewoon origineel of gemod?
-
Ooit gehoord van Firebug? Probeer de debug tool eens, zal je ook in de toekomst redelijk veel tijd schelen
-
-
Waarom is AZ eigenlijk gebanned? :x
en fuck, ik had net mijn gameboy klaar, gat geboord in de behuizing, is mijn 2xom switch kapot :')
-
Wat ook wel netjes is om hier te vermelden:
CitaatNieuwe Deadline: 20 augustus 2010 om 20:00.
Via TBforum -
http://upload.jannickbolten.nl/IMG_2267.JPG
De DMG die ik aan het modden ben -
External Content www.youtube.comContent embedded from external sources will not be displayed without your consent.Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.
-
Nederland, in het "mooie" Gelderland.
-
Sorry dat ik het zeg, maar als ik op zoek was naar iemand die een layout voor me ging maken, en je zou bij de preview "PREVIEUW" er diagonaal in zien, zou ik direct afhaken... Tevens zijn in je eerste layout de tekst in de knoppen niet goed uitgelijnd, en de kleuren bij de 2de layout vloeken bij elkaar als custard en fishsticks. Ik zou vooral op de kleine dingen gaan letten, gebruik een tool op het internet die bijpassende kleuren vind, en verhoog je prijzen.
-
Zo, mijn gameboy classic is uit elkaar gehaald, in een sopje aan het weken, en morgen maar nieuwe batterijen halen, en een tandenborstel om alles goed schoon te krijgen
-
Weet je wat irritant is? 113 foto's toevoegen op een site waaraan je 48 uur aan hebt gewerkt, en dan dat je server crashed :')
-
Fentimans Ltd. Ginger Beer
-
Bboy, dan moet je alleen nog die http:// weghalen... Anders kan je er met https:// nog altijd opkomen, en volgens mij pakt windows dit nieteens... Hoe dan ook, je zult het dus zo moeten doen: 127.0.0.1 site.nl. Lees ook dit: Wikipedia: Hosts (file)
-
Dan wacht je langer, Google is eigenwijs. Heb je gewerkt aan je backlinks, kwaliteit van je pagina, laadtijd, etc?
-
Ik heb geen voorbeeld; maar het zal met een tutorial niet moeilijk te maken zijn. Ben je een beetje thuis in Flash? Dan zou je het daarin kunnen doen, dan beweegt 't ook en is het wat interactiever.
-
PHP is goed; je hebt GD Library nodig. Begin maar met verdiepen in GD Library, en maak een afbeelding met bijv. een kaart van Europa. Het beweegt met GD Library dan niet, maar ik hoop niet dat dat erg is. Stel dat Amsterdam op 100*50 ligt, en Parijs op 50*250, dan moet je dus met [func]imageline[/func] een lijn tekenen vanaf die 2 punten. Vervolgens kun je met die wiskunde van hierboven een positie op die lijn maken, en daar dan bijv. nog een afbeelding aan toevoegen
En ja, het gaat best moeilijk worden, positioneren is altijd lastig
Succes!