Als je een ID hebt met een unsigned BIGINT, dan kan je maximaal 18446744073709551615 records toevoegen. Zegge 18 quintiljoen, 446 quadriljoen, 744 triljoen, 73 biljoen, 709 miljoen, 551 duizend en 615 eenheden. Ik denk niet dat je daaraan in normale gevallen komt.. Fouten voorbehouden btw
Posts by Jannick
-
-
Voor zover ik weet is dat er niet. Wat je kan doen, is een script schrijven die alles behalve het ID ophaalt, en die zonder ID (dus met auto-increment) weer toevoegd in dezelfde tabel nadat je deze hebt leeggemaakt. Maar wat is wijsheid...
Waarom zou je dat willen overigens? Als er andere tabellen naar een gebruiker_id verwijzen, moet je die ook aanpassen. Dan blijf je aan de gang, daar kom je gewoon simpelweg niet doorheen.
-
Het script posten? Zonder dat kunnen we vrij weinig
-
Je zet hiermee alleen jezelf voor schut, helaas. :slotje:
-
Is verkocht onder voorbehoud. Zal het topic sluiten als alles voltooid is.
-
-
Voor 10,50 euro mag je ze alle 85000 hebben. Dutchleader.nl staat geen adult content toe:
CitaatSpelregels
1 Geen erotische, 18+, hacking of illegale sites.
... -
-
-
-
Hallo allen,
Ik gebruik nauwelijks Dutchleaders meer, dus ik heb besloten om ze te verkopen per 1000 voor €0,13 euro. Ik heb er in totaal 85000 om te verkopen.
Betaling via: Paypal, overschrijving
Bij interesse graag een persoonlijk bericht, met de gewenste manier van betalen en aantal stuks, dan neem ik verder contact met je op. Verdere vragen en/of opmerkingen ook via pb. Indien nodig zal ik het topic uitbreiden met antwoorden op vragen.Groet,
Jannick
-
Sinds enkele uren (?) is er de "Ten Hundred"-badge beschikbaar, als je meer dan 1000 checkins heb gehad. Aangezien ik laatst precies 2048 (nerd :P) had, kreeg ik 'm vanochtend
-
Valt op zich nog wel mee. Ik vind 't best leuk staan, het menu vind ik zo veel fijner en overzichtelijker. Ook de toename qua contrast vind ik wel fijn
-
-
Met Audacity kan je het inderdaad opnemen. Pas wel op als je een actieve gitaar hebt. Ik sloot mijn actieve basgitaar een keer op mijn oude laptop aan. Ding deed het qua geluid daarna erg slecht (poef). Met een 6,3 naar 3,5 mm converter kom je redelijk ver
Ga naar een geluidswinkel toe en vraag een TRS/Klink 6.3mm naar Stereo jack plug 3,5mm, en die geven je zoiets als dit: Klik
-
zwpgangster als ik WIST wat de criteria waren en hoe ik dat in een MySQL query had kunnen verwoorden, dan had ik dit topic niet gemaakt. En een update voor ontbrekende rijen gaat niet werken.
MrMees Waarom zou je de explode-functie gebruiken? Nogal nutteloos lijkt me.
L.Groot Dan zou het zoiets moeten worden:
PHP
Toon Meer<? //array uit MySQL $array = array("2011-06-12", "2011-06-13", "2011-06-15", "2011-06-16", "2011-06-17", "2011-06-18"); $date = new DateTime($array[0]); for($i = 0; $i < 6; $i++) { echo $date->format("Y-m-d") . ": " . in_array($date->format("Y-m-d"), $array); echo "\n"; $date->modify("+1 days"); } ?>
Output:
Maar ja, om zoiets complex in een MySQL-query te krijgen. Ik heb het liefst er geen PHP bij, als het ook met MySQL zelf kan. Nog meer suggesties?
-
Ik ben er niet echt voor. Zo krijg je meer rangen dan dat nodig is. Bovendien zou ik voor een kleurtje en meer downloads niet echt een premiumaccount aanmaken. Maar goed, dat is puur persoonlijk, snap op zich wel dat anderen er wel iets in zien
-
Dat weet ik. Ik zou niet om een oplossing vragen als ik het zelf handmatig kan doen. Dan ben ik (met circa 43000 situaties) nog niet snel klaar. Vandaar de vraag of het in een MySQL-query of in PHP kan, systematisch.
-
Als dit je instelling is om zaken te doen... :slotje:
-
Hey allen,
Ik heb het volgende probleem. Ik heb een database met tegen de 3 miljoen records, die allemaal een ID hebben en gemerkt zijn met een datum en een user-id. Stel nu dat ik de afgelopen week wil controleren of er inderdaad 7 resultaten zijn, dan gebruik ik deze:
PHPSELECT COUNT(*) AS `rijen` FROM `allelogs` WHERE YEARWEEK(`date`) = YEARWEEK(CURRENT_DATE - INTERVAL 7 DAY) AND user_id = 1
Uitkomst: 7
Helaas heb je dan weleens dat er een externe storing was, waardoor er gegevens missen. Dan krijg je, als je met de vorige query de gegevens ophaalt, het volgende:PHPid date Aflopend 2601954 2011-06-18 2532173 2011-06-17 2459553 2011-06-16 2386393 2011-06-15 2247134 2011-06-13 2173732 2011-06-12
Zoals je ziet, mist de 14de. Is er een manier om deze OF in MySQL OF in PHP al toe te voegen, al is het met "null"-waardes? Met andere woorden: Kan ik 'm naast een andere reeks zetten (12 tot en met 18) waarna hij de verschillen ziet en automagisch toevoegd? Het ID maakt daarna overigens niet meer uit; dat wordt niet meer gebruikt.
Hoop dat het duidelijk is
Groet,
Jannick