Aan het script. Voor zover ik het zie, wordt een IP geblockeerd als erachter een apacheserver (of iets in die richting) draait. Nou, dat heb ik ook... Puur om het feit dat ik sommige dingen wil uittesten en daarvoor mijn pc gebruik... Er is geen manier om ze allemaal tegen te houden.
Posts by Jannick
-
-
Kan gebeuren, wellicht dat je zelf wat leuks kan maken met eigen inbreng?
:slotje:
-
Je zult toch css moeten gebruiken, waarom zou CSS niet erin horen? Het probleem is dat de tr-elementen standaard een margin/padding nemen, en je dit met CSS moet verhelpen.
Nog beter is om alles met divs te positioneren, tabellen zijn voor dit soort opmaak niet bedoeld. Maar goed, dan zul je júist met CSS moeten werken.
-
Die nulled is hier: http://www.twitterbuttons.co.uk.
-
-
Ik sluit dit topic maar omdat je kennelijk te lui bent om het op te zoeken. Dit is knip-en-plakwerk, we knappen hier niet zomaar iets voor je op. Let ook even op je taalgebruik. :slotje:
-
-
Pff, dit is het zoveelste topic waarin je een regel neerzet en maar verwacht dat we met incomplete informatiebende je van dienst kunnen zijn. :slotje:
-
-
Duidelijk... :slotje:
-
-
We hebben nog altijd een zerotolerancebeleid tegenover crimeclub. :slotje:
-
Voeg het volgende toe tussen je head-tags:
Dat zorgt ervoor dat alle CSS/JavaScripts etc vanaf http://www.geheim.nl geladen wordt, en niet vanuit de *virtuele* submappen genaamd "iets"
-
Hier ook niet (Fx). Gok dat het een overijverige adblocker was of zo, loopt hier namelijk nog als een trein
-
Kunnen we het eventjes houden bij het probleem wat de topicstarter heeft? Ieder heeft zijn eigen manier van programmeren, en backticks zijn wel degelijk handig.
Laat iedereen gewoon in z'n waarde om hoe hij programmeert.
-
-
-
Je hebt documenten van jezelf ontvangen? De gedupeerde ben jezelf, als het goed is, want jij hebt er last van. En ja, natuurlijk mag je dit gebruiken als bewijslast, alle communicatie is van belang
-
Aangifte, definitely. Alle bewijslasten die je hebt documenteren en in je aangifte opnemen. En ja, dit valt onder copyrightschending, en anders wel om smaad, door onder jouw naam te werken maar niets te leveren. Succes!
-
Topic gaat weer open als A.Bijlsma zijn toestemming heeft gegeven, anders blijft ie op slot. :slotje:
Edit: En.. die toestemming is er niet. :slotje: