Posts by royve

    Bedankt voor de uitleg! Zal is kijken of ik in dec nog wat tijd heb!

    Hoe zou jij het dan doen?

    Met alle respect voor wat je nu gemaakt hebt, het ziet er erg goed uit alleen het lijkt nu een code bak waar je ongezien steeds meer in gaat zetten en toevoegen. Zie bijvoorbeeld de UserHandler class, kan dat niet gewoon in het model? Dan is er een pages.php wat eigenlijk op halve routes lijken? Kunnen die extra controles niet in de middleware? Dan heb je nog de Game class waar helemaal allerlei verschillende dingen bij elkaar komen en wat mee gebeurd.

    Succes met bouwen!


    Een kleine tip die ik wil geven is dat je moet uitkijken met de app/Library, dit groeit namelijk al snel uit de klauwen en is voor een ander dan niet meer te onderhouden vrees ik...


    Verder ziet het er goed uit!

    Bedankt voor de opheldering. Een tutorial staat inderdaad op korte termijn op de planning. Rest van je post kan ik begrijpen en ga ik meenemen, al zou iedereen daar anders over denken. Thanks voor de feedback wederom.


    Bij het upgraden van je auto gaat er volgens iets nog niet helemaal goed.. In de tabel heb je de opties 'normaal', 'spoed' en 'ontwikkeling'. Terwijl je in de selectbox kunt selecteren uit normaal, spoed en turbo. Wanneer je turbo selecteert gebeurt er niks.
    Het totaalbedrag heeft daarnaast ook niet dezelfde weergave als andere bedragen (10000 ipv 10.000).

    Bedankt voor je feedback. Ik zal dit meenemen in de volgende update! Ik heb even turbo upgraden geprobeerd en bij mij werkt het wel nadat ik eerst de selectbox op turbo heb gezet en daarna upgraden. Wellicht had je te weinig geld?


    EDIT: Turbo upgrade is alleen voor managers met een betaald account, maar jij ziet die optie dus wel staan?

    het ziet er wel een tof spel uit, maar ik heb momenteel het gevoel na het kiezen van een sponsor, auto onderdelen, bieden van transfer dat ik nu niets meer kan doen. Tenzij ik het mis heb uiteraard. Naar mijn mening is dit wel een spel dat ik zou spelen. Maar dan zou ik meer opties willen.



    Ik kijk nog even verder en ik wacht nog mijn transfer af. Misschien zie ik iets "over het hoofd".

    Bedankt voor je feedback! Het klopt inderdaad dat je eerst een coureur moet aankopen en daarna kan trainen, kwalificeren en strategie bepalen. Wat voor opties mis je als je over 'meer opties spreekt?'


    Het ziet er modern en interessant uit. Echter denk ik dat je dit maar twee keer per week even hoeft te spelen. Ik zou er geen geld aan uitgeven de voordelen daarvan zijn na mijn idee geen geld waard.

    Bedankt Jesse. Wat zou volgens jou een betere middenweg hierin zijn? We hebben besloten om er geen pay2win game van te maken. We hopen binnen enkele weken jeugd te introduceren waarmee je ook kart races moet rijden. Dan wordt het al 3x per week spelen.

    Graag zou ik via deze weg mijn spel GPRM.nl willen laten checken. Sinds gister is het spel publiekelijk te spelen na een testfase van een ruim 1,5 maand. De ontwikkeling verder heeft ons zo'n 10 maanden gekost en is volledig custom gemaakt.


    Grand Prix Racing Manager (oftewel GPRM) is een spel waarin je manager kan worden van je eigen F1 team. Neem een coureur aan, zoek sponsors, ontwikkel je auto, train, kwalificeer en finish als eerste tijdens de live race! Ontmoet daarnaast andere spelers in de chat tijdens de live races en op het ingebouwde forum!


    Benieuwd naar jullie reacties! :)

    Ik was even benieuwd naar het volgende:


    Jaartje geleden heb ik verschillende boeken gelezen over Iphone programming. Dit deed ik toen met de standaard (programma) Xcode. Is dat nogsteeds van deze tijd of raden jullie mij HTML5 aan om de app ermee te maken?

    Citaat van insaneflame


    kan je dat niet zelf van targetpay in stellen?


    Hoe pas ik dit aan in mijn script dan, ik krijg het niet voor elkaar ...

    In welke source kan ik een werkende Targetpay integratie vinden? Wil het voor mijn eigen site gebruiken, (geen crime) maar de voorbeeld scripts zien er niet uit en werken niet goed.


    Alvast bedankt!