Posts by djordyh

Citaat van eeyk

ja dat is mogelijk.

lekker simpel gemaakt maar dit kun je zelf wel uitbouwen met array.

Maar met een while is er maar 1 echo?
    Je kan dan wel werken met ".$kleur." maar hoe maak je dan de if?

Hey,

Ik vroeg me af, is het mogelijk om bij de eerste echo van een while andere values te gebruiken?

Bijvoorbeeld:

Via een while echo je een tabel met 5 rijen, de eerste rij krijgt een gele achtergrond en de rest van de rijen wit. Kan dit? En zoja, hoe doe je dat?

MVG.

Citaat van eeyk

ik speel dit spel ook het is leuk alleen vind ik world of warcraft nog steeds het leukste.

ook ik kan invates sturen dus als ze op zijn mag je ze ook van mij hebben.

Mhm, world of warcraft was ik 3 dagen verslaafd en daarna heb ik het spel nooit meer aangeraakt. SWTOR speel ik nu al 7 maanden =D

Hey,

Vele van jullie kennen SWTOR (Star Wars The Old Republic online MMO) vast wel, dit is een soort world of warcraft maar dan met hele andere opties en dingen en in Star Wars style.

Tot op hede moest je betalen om online te kunnen spelen (27 euro voor 60 dagen) maar vanaf het najaar zal er een free to play optie komen, je kan dan gewoon tot level 50 trainen (dat is de max level) en gewoon volop van het spel genieten, enkel worden er een aantal opties geblokkeerd, zodat de betalende spelers wel extra's hebben!

Kan je niet wachten tot het najaar?

Als SWTOR member mag ik trials uitgeven aan mensen, dit houd in dat als ik je een uitnodiging stuurt je het spel mag downloaden en dan kan spelen tot level 15. Zo kan je alvast jezelf voorbereiden op het najaar, je hebt dan alvast een account(s) van level 15.

Wil jij een uitnodiging ontvangen?

Stuur mij een PM met de volgende informatie:

- Je naam
    - Je e-mail adres (deze moet geldig zijn want hier wordt de invite naar verzonden)

Dit is het enigste wat ik moet weten om invite's te kunnen sturen.

In totaal kan ik 25 invite's sturen dus wees er snel bij want op=op (a)
    Ik heb dit topic ook aangemaakt op een jongeren forum, op het moment kan ik nog 24 invite's sturen!

MVG.

Citaat van Malik

Waar gebruik je margin in de min?

Wat je zou kunnen doen:

<div> <!-- Deze div is dus met 1 lange BG -->
    <div></div> <!-- content -->
    <div></div> <!-- wrapper -->
    </div>

Omdat anders de content helemaal laag staat en als ik hem in de min doet staat hij perfect alleen dan rekt hij niet uit.

Die extra div toevoegen werkt niet.

Citaat van Patrick

met margin-top: 10px komen ze naast elkaar op de zelfde hoogte te staan (ieder geval in chrome), daarnaast als je ze met elkaar mee wilt stretchen moet je een css hack in die richting doen aangezien dit niet standaard zit in gebakken,

voor dat verwijs ik je even naar google met "stretch nav with content"

Daarmee kwam ik uit op position: absolute; alleen nu staat het heel raar. Kijk maar even op de live demo.

Citaat van Joyeria

De content en de left column zet je naast elkaar met een float. Niet met een margin-top: ...;

Dus vervang deze door

PHP
    float: left;

Nu valt de content helemaal weg.

Hey,

Ik ben dus voor de grap me 3e layout aan het slice en dat verloopt allemaal prima maar ik heb een klein vraagje.

Ik heb een menu aan de linkerkant en dan daarnaast de content. Deze moeten naast elkaar staan maar ook met elkaar meerekken, ik weet alleen niet hoe ik dat moet maken.

De linker menu staat gewoon gepositioneerd met alleen een margin-top maar de content die heeft een margin-top van -768px zodat hij naast de linker menu staat, als alleen de content langer wordt dan 768px dan zakt de content naar benenden, en dat moet niet, ze moeten beide naast elkaar staan en ook met elkaar meerekken, hoe doe ik dat?

Het stukje code:

Live demo van het probleem: http://www.vlieg.rapifia.nl/

Ze staan nu gewoon naast elkaar maar als de menu 1px langer wordt dan gaat de content 1 px omlaag. Hoe fix ik dit?

MVG.

Citaat van BrokenTrack

Is in principe mits je om kan gaan met database structuren zeer simpel.

Op school heb ik FCO-IM en ERDs moeten leren maken voor dit soort doelen.

Je hebt een tabel met gebruikers. Elk een uniek ID. Je hebt een tabel met werelden. Elk met een uniek ID. Je hebt een table met karakters welke een ID bezit van zowel werelden en de gebruikers. Deze is dus van beide afhankelijk.

Dus een tabel waar de speler inkomt, een tabel waar ik de spelwerelden in opslaat en een tabel waar de ID van de speler en de ID van de wereld inkomt zodra hij zich aanmeld voor de desbetreffende wereld?

Hey,

Ik ben van plan om meerdere spel werelden te maken in mijn spel. Kan iemand mij de structuur en de werking van het systeem uitleggen?

De bedoeling is dat de gebruiker 1x registreert en zich dan vervolgens kan aanmelden in alle spelwerelden. Dus je registreert, je meld je aan en vervolgens klik je wereld 1 aan en je speelt mee in die wereld, het zelfde teld voor wereld 2, 3, 4 etc.

Ik zelf dacht aan een algemene database, waarin enkel de registratie plaatsvind en dan vervolgens heeft elke spelwereld een eigen database, echter raak ik in de knoop, ik weet even niet hoe ik dit moet aanpakken. Kan iemand mij hiermee helpen?

MVG.

Leuk idee voor een ochtend en middag layout!

[offtopic]Hoe ga je het met nitendo regelen? Je weet dat Malik al een rechtzaak heeft omdat hij een pokemon site had?[/offtopic]

Ik heb hem bijna opgelost:

http://i47.tinypic.com/4g3thu.png

Zoals je ziet staat de tekst niet mooi in het midden, hoe kan ik dit oplossen?

Mijn CSS is nu:

Legend, niemand zal zaken met je willen doen met zo'n houding. Ik weet wel zeker dat deze topic ook een :slotje: krijgt.:cheer:

Beste lezer,

Ik ben me layout aan het slice maar stuit op een probleem, ik weet niet hoe ik de menu moet maken. Ik weet wel iets met de <ul> en de <li> maar ik weet gewoon niet hoe ik het moet realiseren. Kan iemand mij helpen?

Het gaat om:

http://i45.tinypic.com/dgrr5e.png

Het streepje die je ziet is een plaatje.

Momenteel heb ik het volgende:

Wie kan me helpen?
    Alvast bedankt!

MVG.