Kan je wel op het cpanel van je website?
Ja dat ken ik gewoon allemaal. Daarom vind ik het raar, want via me directadmin kom ik wel in de FTP, alleen die FTP is zwaar klote.
Kan je wel op het cpanel van je website?
Ja dat ken ik gewoon allemaal. Daarom vind ik het raar, want via me directadmin kom ik wel in de FTP, alleen die FTP is zwaar klote.
Toon MeerHallo,
Dit kan mogelijk komen doordat je school de poort blokkeerd of dat jouw server jouw school blokeerd.
Dan gaat het over het poort of IP adres. Dat kan je dan enkel omzeilen via proxy of VPN of iets dergelijks.
Je kan ook SSH proberen.
Althans, dit is wat ik vermoed.
Mvg,
Tim
Wat bedoel je met SSH?
Hey,
Ik zit op school heel vaak op me laptop, doe tenslotte een ICT opleiding.
Ik zit via de school wifi op internet, niks wordt geblokkeerd, ik kan gewoon op alle websites komen, echter wordt me FileZilla geblokkeerd, deze geeft de volgende melding als ik met mijn host wilt connecten:
CitaatStatus: Verbindingspoging mislukt met "ECONNREFUSED - Connection refused by server".
Ik kan dus niet op me host komen, is er misschien een andere manier dat ik een Filezilla achtige programma kan gebruiken die wel werkt? Of dat ik deze blokkering ontwijkt?
Ik vind de Directadmin filemanager echt totaal niet werken, dat is dus geen optie (deze werkt tevens wel)
MVG.
Ik gebruik Darwin. Deze kost €12 euro per jaar of €24 liftime maar is echt super handig en daarnaast erg gebruikersvriendelijk. Ik heb hem ook Nederlands vertaalt wat dus klantvriendelijker is. Hij is overigens gemaakt door de makers van Custombuild (een DirectAdmin pakket optie met Apache, PHP e.d.) en de eigenaar ervan is altijd erg aardig en reageert altijd binnen 24 uur.
Je kunt hem bestellen op: http://www.custombuild.eu/darwin/ en dan betalen met PayPal.
+1
Ik als klant bij jouw kan dat wel weten
Doe het dan via targetpay, dan krijg je nog meer geld ook dan bij mollie en geen KvK nodig.
ul#avmenu li { display:inline-block; margin-bottom: 16px; }
Bedankt! Dit werkt perfect
Toon MeerIk waag maar een gokje:
paymyclicks.com
clickermoney.com
clickrewarder.com
rewardunlockerz.com
clicks4prize.com
prize-generator.com
Deze is toch wel een topper:
pedomoney.com
Pedomoney?
Zie nog niet echt de fout in de titel,zou je dia via een PB willen sturen?
@Sukel
Niet echt een fan hé:P
Jawel hoor, vind het een lekker nummer maar niet om, om het uur te horen.
En hij wordt weer op dit moment gedraaid op radio538
Die staat er al in
Ehm, volgens mij snappen jullie mij niet helemaal
Kijk, het Hulp knopje staat in de Home knopje, hoe kan ik ervoor zorgen dat de Hulp knopje omlaag gaat zodat het niet meer in het Home knopje zit? Dit heeft niks met de width te maken, het is juist de bedoeling dat het eronder komt te staan.
Width kan ook niet vergroot worden trouwens, hij staat al op 100%
Via <br> of <tr> zal het niet gaan, dit omdat het hier om een CMS gaat, het is niet de bedoeling dat bij elke 3 menu's er dan in het script een <br> moet toegevoegd worden.
Geef is een online voorbeeld a.u.b.
Die kan ik niet geven, het gaat hier om een admin paneel.
Maar het probleem is, het is wel de bedoeling dat de buttons onderaan verder gaan, maar de afstand moet wel goed zijn, nu zit het in elkaar?
Hey,
Sorry, daar ben ik weer voor een HTML vraagje ;$
Het gaat soms even mis bij mij..
Ik heb dus een menu met daarin buttons, als er teveel buttons zijn dan is het de bedoeling dat het onder de menu verder gaat, dit lukt opzich wel alleen zit er te weinig ruimte tussen de buttons, zie de bijlage voor de voorbeeld.
HTML:
<div id="menu">
<ul id="avmenu">
<li><a href="index.php">Home</a></li>
<li><a href="index.php?p=editmenu">Menu controlepaneel</a></li>
<li><a href="index.php?p=pageadd">Pagina controlepaneel</a></li>
<li><a href="index.php?p=faq">Hulp</a></li>
</ul>
</div>
CSS:
#menu {
float:left;
margin-top:135px;
margin-left:190px;
width:100%;
height:50px;
}
ul#avmenu {
margin:35px 0;
padding:0;
font:17px Verdana;
list-style-type:none;
}
ul#avmenu li {
display:inline;
}
ul#avmenu li a {
margin-right:7px;
padding:5px 7px;
border:1px solid #aaa;
background-color:#d1cfcf;
color:#000;
text-decoration:none;
}
ul#avmenu a:hover {
background:#fff;
color:#222;
}
Toon Meer
De height van de menu aanpassen was geen succes.
Bedankt! Ik denk dat ik ook maar voor tinymce gaat.
Bedankt allemaal!.
deze mag dicht!.
Ben nu 12 films aan het downloaden :d
Mogen wij ook weten welke?
Vind het lastig om te zeggen welke film de nummer 1 is en welke de nummer 2, dus ik noem gewoon een paar films op die gewoon allemaal voor mij een nummer 1 zijn.
Alle james bond films.
Alle star wars films.
Alle saw films.
Hellboy 1 + 2.
De godfather reeks.
De badboy reeks.
De die hard reeks.
Scarface.
Expendables 1 en 2
En eigenlijk nog honderde andere films zoals:
Films van Jackie chan.
Films van Steaven seagal.
Films van Arnold Schwarznegger.
etc..
Nee, als ik alle films die ik eigenlijk goed vind ga opnoemen, ben ik nog wel even bezig.
Mhm, de informatie die ik toen der tijd hebt gekregen klopt niet helemaal meer, hier vind je de originele informatie over black ops 2:
@Sukel
Dat klopt,aangezien het nog hetzelfde personage is(Mason).
Maar Black Ops speelde volgens mij in 1950 omtrent?En Black Ops 2 heeft wel verandering i.v.m. wapens wat echt in de toekomst is.
Black ops speelt zich af in de jaren 60.
Black ops 2 is echt een vervolg op black ops, ik wil niet gaan spoilen maar dat moet dan maar
De "boef" / vijand van black ops 2 is iemand die in black ops ook voorkwam maar toen als een goed iemand.
De eerste missie van black ops 2 gaat verder waar black ops beëindigt is, in deze missie kom je namelijk teweten wat er allemaal gebeurd is met o.a Mason maar ook met de "boef", waarom hij slecht geworden is, vervolgens is het een tijd lang stil geweest, en dan in het jaar waar Black ops 2 zich afspeeld breekt de hel los, en is het weer aan o.a Mason om het op te lossen en zijn oude vriend te stoppen.
Deel 2 is een volledig futered concept game.
Ik zie niets wat met del 1 te maken heeft?...
De verhaallijn gaat gewoon verder, je begint met een flashback missie terug in de jaren 60, vervolgens ga je verder spelen maar dan wel een aantal jaar later.