Posts by djordyh

Hey,

Ja daar ben ik weer hoor, me schroothoop is weer bezig.

Nu is er echt iets heel raars aan de hand, niet meer het oude 'vastslaan' probleem, maar een USB port probleem.
    Het zit dus zo, in de BIOS en bij windows startup repair kan ik gewoon me muis en toetsenbord gewoon gebruiken, maar zodra windows 7 gaat starten, dus ik krijg het welkomstscherm te zien, vallen al mijn USB ports uit, dus me muis stopt ermee, me toetsenbord stopt er mee, en me USB stick pakt hij niet meer.

Windows startup repair kan niks vinden, en google hielpt me ook niet, daar zeggen ze dat je naar je apparaatbeheer moet gaan, en daar wat dingen moet doen, maar ik heb dus geen muis dus dat is onmogelijk.

Heb geen enkel soortgelijk probleem als de mijne gevonden op google.

Ik dacht eerst dat het me moederbord was, maar dan hoor ik in me BIOS ook niks te kunnen doen.

MVG.

Zoals bij kaart wissel en dat heeft Nvidia standaard zal er in het config het een en ander aangepast moeten worden wil Windows daar op reageren. Dit valt volgens mij ook intern zonder Nvidia op te lossen maar is niet aan te raden.

Je zal toch alles naar jou wensen in het config systeem moeten instellen.
    Ook zal een opdracht in CMD gedaan moeten worden voor een nieuwe Video kaart van Nvidia.
    Hiervoor moet een oproep gedaan worden.

Ben ik nog een beetje duidelijk of??

Ik kan me weg niet echt vinden in het configuratie scherm.
    En ik ben inderdaad nog een belangrijke detail vergeten, de AMD Radeon HD 6550D zit onboard.

Ik heb echter al zovaak in de BIOS lopen zoeken maar ik kan niks vinden wat betreft de videokaart.

Het kan zijn dat je computer drivers vast lopen op de Nvidia kaart.
    of je computer gebruikt nu te veel energie dan die eigenlijk kunt geven.
    of je moederbord ondersteund de kaart niet.

Dat de processor amd is maakt niet zo heel veel uit.

Hebben we ook een Nvidia Configuratie scherm?
    Misschien staan de instellingen verkeerd.

Die heb ik ook ja. Kan hem alleen nu niet opstarten omdat ik op me andere videokaart ziet.
    Is er iets wat ik daarin aan moet passen?

Nvidia werkt met eigen software die je er nog apart op moet zetten.
    Heb je dit ook gedaan? Want dat zou misschien je probleem kunnen verhelpen.

Ik heb onder me taakbeheer een "NVIDIA settings" aanstaan, en de drivers zijn geïnstalleerd. Ik weet niet of je dat bedoeld?

eeyk, zodra windows start heb ik wel gewoon beeld en loopt alles goed, de videokaart werkt ook gewoon perfect.

Hallo,

Ik heb dus al aardig lang dit probleem, maar nu wil ik het echt eens oplossen, en vraag ik jullie om hulp.
    Een tijdje geleden heb ik een NVIDA GeForce 8800 GT videokaart van me oom gekregen, deze is beter dan de videokaart die ik nu op dit moment heb, dat is een AMD Radeon HD 6550D.

Het probleem dat ik nu echter ondervind is dat als ik me PC opstart onder de NVIDA GeForce 8800 GT, ik geen beeld krijg tot windows start, pas dan krijg ik beeld.
    Dit is voor mij erg hinderlijk, aangezien mijn PC veel opstartproblemen heeft (elke keer bij het opstarten krijg ik wel een BSOD of startup repair) dus zou ik dit graag willen oplossen.

Ik heb al in me BIOS gekeken, ook bij de advanced options, maar ik kan echt niks vinden kwa het opstarten.
    Hij is volgens mij wel gewoon goed geïnstalleerd, want de device manager vind beide videokaarten.

Zou iemand mij kunnen helpen?

Verdere informatie

Moederbord: ASUS f1a75-m LE
    Processor: AMD A8-3870 APU (with Radeon HD graphics staat er dan nog bij onder de device manager)

Zou iemand mij even willen helpen? :love:

Hey,

Ik ben dus een Paysafecard betaalsysteem te bouwen vanuit de Targetpay documentatie, alles werkt gewoon perfect, alleen zit ik wel met een klein probleem.

De gebruiker kan zelf instellen hoeveel credits hij wilt kopen, om ervoor te zorgen dat dit veilig verloopt, worden de gegevens (id, aantal credits, trxid) opgeslagen in de database VOORDAT de paysafecard betaalscherm zich opent, zodat na de betaling op een veilige manier gecontroleerd kan worden hoeveel credits de gebruiker heeft gekocht.

Echter is de Paysafecard betalingssysteem erg vernieuwd, en snap ik even niet hoe ik de $trxid kan ophalen.

Het doorstuur systeem:

PHP
    $description = "".$credits." kopen - ".$site_name."";
    $amount      = $credits * 0.013 * 100;
    $redirecturl = StartTransaction( $rtlo, $description, $amount, $returnurl, $reporturl );
    mysql_query("INSERT INTO `donationPscHandler` (`id`, `credits`, `trxID`) VALUES (".ID.", '".$credits."', '".$trxid."')") or die(mysql_error());
    header ("Location: ".$redirecturl);
     die();

Functie StartTransaction:

Bij de functie staat de $trxid als:

PHP
    $trxid = $responsetype[1];

Maar dit kan ik natuurlijk niet zo gebruiken:

PHP
    mysql_query("INSERT INTO `donationPscHandler` (`id`, `credits`, `trxID`) VALUES (".ID.", '".$credits."', '".$trxid."')") or die(mysql_error());

Hoe kan ik de TRXID ophalen?

Alvast bedankt!

EDIT: Of weet iemand misschien een andere oplossing?

Ik vind de nieuwe logo erg mooi, alleen is het misschien niet nog mooier als dat vierkantje blokje waar het muisje in staat, de zelfde kleur blauw krijgt als de menu's van de site? Dat zal nog mooier zijn denk ik :thumbup:

De geheugenkaartjes zijn door een computerwinkel getest, die kunnen dat gewoon nauwkeurig tessen met een programma of zo iets.

Ik denk dat het de moederbord is, heb dit probleem namelijk ook op een andere forum neergelegd en daar had iemand last van het zelfde probleem.

De geheugenbankjes werken 100%, hier zijn al zoveel testen mee gedaan, heb ook een speciaal programma gebruikt wat normaal gesproken enkel computerwinkels hebben. Gelukkig heb ik een om in die branche :love:

Me moederbord en CPU is 64 bit compactable. Het was van een uitbreidingsset, hierbij kreeg ik de 2 geheugensticks, moederbord, cpu en een processor. Met me hardeschrijf zijn ook al veel tests uitgevoerd, ook deze werken gewoon goed.

Ik heb ondertussen flink wat dingen geprobeerd en ik heb nu even iets ontdekt

Het blijkt dus dat als ik 1 geheugenbalkje van 4GB uit me computer haalt, en ik dus nog 4GB over houd in me computer, me computer veel beter loopt kwa opstarten en dat hij niet meer vast slaat.

Beide geheugenbalkjes waren al getest, ze zijn nog 100% werkend, weet iemand wat het probleem zou kunnen zijn? Moederbord kapot of zo?
    Wil namelijk wel 8GB blijven draaien omdat ik veel zware programma's heb openstaan vaak.

Gewoon alles wat in de <?php tag staat verwijderen en dan de tag zelf weghalen?
    Dan het script opslaan als .html.

Waarom wil je er HTML van maken eigenlijk? Dan werkt hij niet meer?

Hoe heb je je temperatuur gecheckt? Het komt vaak genoeg voor dat je PC te warm word maar de sensor op je moederbord of de software van je bios niet goed werkt...
    De klachten lijken namelijk wel op een warmte probleem anders zou je pc niet zomaar vast lopen.

Ik heb het gecontroleerd met een speciaal programmatje dat ik bij mijn moederbord kreeg.
    Ik zat inderdaad ook al te denken aan warmte maar me computer kast is echt helemaal koud.

Hey,

Een tijdje terug had ik al een topic aangemaakt over mijn PC, had toen erg veel last van bluescreens, dit is nu bijna gelukkig voorbij, heb enkel soms nog een bluescreen bij het opstarten. :thumbup:

Enkel wordt ik nu echt helemaal overspannen van dit ding..

Hij slaat nu namelijk 20x per dag vast, kan ik hem weer opnieuw opstarten en ben ik weer van alles kwijt.. :thumbdown:

Ik heb een geheugen en hardeschijf check gedaan, ze zijn beide nog helemaal prima, ik heb een virus check gedaan, geen resultaat en ik heb me harde schrijf gedefragmenteert, registers geschoont, niks helpt..
    De temperatuur van me PC is ook gewoon prima? ?(

Ik snap er echt helemaal niks meer van en wordt er echt helemaal gek van. :cursing:

Kan iemand mij AUB helpen?