bijna 1gb in bijna 1 maand is niet slecht. Zeker niet met mijn source en 15 online leden per dag.
Oké , ik weet genoeg, bedankt!
bijna 1gb in bijna 1 maand is niet slecht. Zeker niet met mijn source en 15 online leden per dag.
Oké , ik weet genoeg, bedankt!
Hey,
Ja dat van procenten zei ik omdat ik de GB niet snap.
Hoeveel is 0.7204 van 100.00 ?
Heb ik er nog genoeg ruimte op? Of staat hij al bijna op de 10? Of staat hij bijna op de 1? (vandaar dat ik zei afronden )
Hey cp,
Ik heb even een vraagje, mijn Bandwidth staat op :
Bandwidth (GB) 0.7204 100.00
Nu vroeg ik me af, die 0.7204 , is dat afgerond 1? dus dat ik op 1% van mijn GB zit?
En is 100.00 GB veel/genoeg voor een crimegame?
Groetjes,
Heb je misschien een online voorbeeld?
Heb de banditi source nooit gebruikt, maar volgens je foutregel kent jouw script de functie INFO niet.
Ik denk dat hierbij nog een functies.php of iets dergelijks bij hoort, of je zou info moeten weghalen, en zelf met een tabel zo'n blauwe regel bovenaan maken.
Sorry, maar omdat het zo'n kleine regel is werd ik een beetje ongeduldig omdat ik niet verder kon :$
Hey cp,
Ik heb een cron gemaakt die elke week 1x afgaat. Nu kan ik deze dus niet echt testen, maar ik vroeg me af of ik dit stukje code kan gebruiken:
mysql_query("UPDATE `familie` SET `bank_limiet`="$bank" WHERE `max_bedrag`=>1") or die(mysql_error());
Van de rest ben ik wel zeker. Het gaat hier vooral om de meer dan 1 (>) teken.
Citaat van Perrytje11gamecontrol, staat het online? Ik vind het spel een leuk spel XD
dit
Een harry potter online game =D
Er is dan wel veel onduidelijkheid over
Nee
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 29.07.11 18:44:28:
Waar is mijn topic heen
Ja, en dat is juist wat ik nu niet weet. Ben ik BTW plichtig?
Hey cp,
Sorry, maar ik wist echt niet waar ik dit kon plaatsen. Ik run momenteel een crimegame, en heb nu 29 euro verdiend.
Ik vroeg me alleen af, ik gebruik targetpay, wat moet ik invullen bij:
Betalen aan: Particulier niet btw plichtig
Particulier btw plichtig
Onderneming btw plichtig
Ik heb niet btw plichtig, maar ik weet nou niet of dit wel klopt?
Dat je alles include? Als je ineens denkt dat je bijvoorbeeld ergens nog een kolom wil hebben, en je hebt al zo'n 50 pagina's dan is dat een hoop werk?
Waarom zou je dat via PHP willen doen?
Dat doe je niet in je PHP script maar in je phpmyadmin. Ga naar je tabel, in dit geval spel. Daar zie je inderdaad de kolom admin etc. Helemaal onderaan dat lijstje staat:
Voeg kolom(men) toe AANTAL Aan het eind van de tabel Aan het begin van de tabel Na ADMIN (bijvoorbeeld.
Als je 1 kolom wil toevoegen, bijvoorbeeld bank. Zeg je bij voeg kolomen toe : 1 en dan doe je aan het eind van de tabel.
Daar kan je het lijstje invullen
Bedoel je een insert of echt een geheel nieuwe tabel?
De afbeelding kan niet worden weergeve omdat deze fouten bevat
EDIT
denk dat ik weet wat het is, het zijn natuurlijk 2 aparte pagina's.
Maar, de onderste script die je gaf, is een lege pagina?? (omdat er geen html in zit)
Ik heb allerlei errors, betekend dit dat mijn php versie te laag is ?
Warning: imagefttext() expects parameter 1 to be resource, null given in /home/xqtzaoym/domains/*/public_html/navinstellingen/sig.php on line 53
Warning: imagefttext() expects parameter 1 to be resource, null given in /home/xqtzaoym/domains/*/public_html/navinstellingen/sig.php on line 54
Warning: imagefttext() expects parameter 1 to be resource, null given in /home/xqtzaoym/domains/*/public_html/navinstellingen/sig.php on line 55
Warning: imagefttext() expects parameter 1 to be resource, null given in /home/xqtzaoym/domains/*/public_html/navinstellingen/sig.php on line 56
Warning: imagefttext() expects parameter 1 to be resource, null given in /home/xqtzaoym/domains/*/public_html/navinstellingen/sig.php on line 57
Warning: imagefttext() expects parameter 1 to be resource, null given in /home/xqtzaoym/domains/*/public_html/navinstellingen/sig.php on line 61
Warning: imagefttext() expects parameter 1 to be resource, null given in /home/xqtzaoym/domains/*/public_html/navinstellingen/sig.php on line 62
Warning: imagefttext() expects parameter 1 to be resource, null given in /home/xqtzaoym/domains/*/public_html/navinstellingen/sig.php on line 63
Warning: imagefttext() expects parameter 1 to be resource, null given in /home/xqtzaoym/domains/*/public_html/navinstellingen/sig.php on line 64
Warning: imagefttext() expects parameter 1 to be resource, null given in /home/xqtzaoym/domains/*/public_html/navinstellingen/sig.php on line 65
Warning: imagefttext() expects parameter 1 to be resource, null given in /home/xqtzaoym/domains/*/public_html/navinstellingen/sig.php on line 66
Warning: imagerectangle(): supplied argument is not a valid Image resource in /home/xqtzaoym/domains/*/public_html/navinstellingen/sig.php on line 69
Warning: imagepng(): supplied argument is not a valid Image resource in /home/xqtzaoym/domains/*/public_html/navinstellingen/sig.php on line 70
Warning: imagedestroy(): supplied argument is not a valid Image resource in /home/xqtzaoym/domains/*/public_html/navinstellingen/sig.php on line 71
Toon Meer
Oké ik ga het even testen. Alvast bedankt
Mag ik misschien ook de html :$