Posts by djordyh

Ik snap er niet echt veel van, ook vind ik een stukje PHP code fijner dan een hele API. Maar als er echt niks anders is ga ik even beter op die site kijken.

Hey cp,

Ik zoek toevallig een klein scriptje. Het is de bedoeling dat ik zeg maar op mijn site dit krijgt:

[email protected] STATUS = offline

zodra ik inlog op MSN, moet dit tevoorschijn komen:

[email protected] STATUS = online

Ik heb dit wel is vaker gezien, dus het is mogelijk, ik weet alleen niet hoe :/

Wie kan mij helpen?

groetjes,

Luc

PHP
    You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'FROM `status` INNER JOIN speldata ON familie_id=71' at line 1

Hij pakt de familie id wel, want deze is inderdaad 71, alleen ik krijg wel deze error.

Citaat van DangerProne

je kan toch eerst kijken welke familie iemand zit en dan de fam id binnen halen via aparte string.

zoiets..

PHP
    $familieleden = mysql_query("SELECT * FROM users WHERE familie = '" . $stats[ 'familie' ] . "'

Dat gaat denk ik niet werken, de donateur +1 moetnaar iedereen gaan die in dezelfde familie zit. Dit roept maar voor 1 iemand op.

Wat gebeurd er dan precies als je iets wilt verwijderen?

En, heb je de javascript ook toegevoegd?

EDIT:

Je mist ook het stukje:

PHP
    <tr>
            <td class='inhoud' colspan='4'>
                <input type='submit' name='deletemsg' value='Verwijder!'>
            </td>
        </tr>

Hey cp,

Ik heb een code, waar hij je status aanpast, als jouw familie id = famid.

Dit is de code:

PHP
    mysql_query("UPDATE `status` SET `donateur`=`donateur`+'1' WHERE `familie_id`=".$famID) or die(mysql_error());

Nou zit er in mijn status, geen tabel genaamd familie_id, die zit namelijk in de speldata.

Hoe kan ik ervoor zorgen dat hij van de status de donateur pakt, en van speldata de familie_id.

dus:

de familie = Speldata -> familie_id
    de donateur = Status -> donateur

Alvast bedankt

Citaat van Perrytje11

Bedankt, ga het nu proberen.

Edit; Mis ik iets in wat je gaf? Waar slaat ID. op?

Enkan ik ook hetgene krijgen waar je de 1e keer de checkbox meegeeft?

ID is iets wat in mijn functies.php staan, dat roept de ID van de users op. Dat moet je dus even aanpassen ;)

Ik heb verder even gekeken, en ik ben inderdaad een aantal dingen vergeten, ik heb nu even alles in losse delen gezet + uitleg ;)

Is de javascript, zet je helemaal bovenaan je bestand.

Deze zet je onder de javascript.

PHP
    tr>
    		<td class='top' width='6%' style='padding: 2px;'>
    			<input type='checkbox' name='check' onClick='toogle(document.form)' value='Checken' style='margin: 0px;'/>
    		</td>

Dit is een vakje, dat als je erop klikt hij ALLE vakjes aanklikt, dit zit je dus in je tabel.

PHP
    <tr>
    		<td class='inhoud_c' width='6%'>
    			<input type='checkbox' name='id_".$res['id']."' value='".$res['id']."' style='margin: 0px;'/>
    		</td>

Dit echo je naast je bericht, zodat je dus een vakje krijg naast je bericht(en) met dit kies je dus maar 1 berichtje (of meerdere) inplaats van alle.

PHP
    <tr>
    		<td class='inhoud' colspan='4'>
    			<input type='submit' name='deletemsg' value='Verwijder!'>
    		</td>
    	</tr>

Dat zet je onderaan je tabel.

Het zijn verschillende stukjes die ik gepakt hebt vanaf mijn script.

:cheer:

Hey cp,

Ik wil is aan wat anders werken, ik heb het scripten aan een maffia game nu wel gezien.

Ik zoek dus een basis/source van een spel dat gewoon anders is. Ik heb hier al bij de downloads gekeken, maar die travian is heel erg bugged en heeft een enorme database en dragonknight is totaal niet speelbaar.

Een RPG game is wel leuk, maar een soort tribalwars clone ook, ik wil een beetje die richting op.

Heeft iemand een idee?

<?php info("Hier kun je kiezen welke Profiel plaatje je wilt
    hebben<br>

Het vetgedrukte gedeelte kent je script niet. Weet je zeker dat je wel alles van het script hebt? De functie INFO word niet herkend.