waarom moet eigenlijk de tabel verwijderd worden na 1 uur?
Posts by djordyh
-
-
Vanwaar de tabel tijd, die volg ik niet. En hoe maak ik het stukje dat als de tijd minder is dan de tijd van nu?
-
Hey cp,
Ik zou graag in een spelers profiel een scriptje willen maken dat het x aantal keer bekeken van het profiel weergeeft.
Het scriptje moet wel beveiligt zijn (dus niet 20x f5 indrukken en dan heb je al 20 weergaves)
Hoe maak ik zo'n soort script?
Groetjes,
-
[offtopic] Extreme,
Dit is niet de CA source, die werkt niet met een functie dat je een agent bent, on ook zeker niet met power.[/offtopic]
OT:
Mag ik vragen welke source dit eigenlijk is 8-|
-
-
Gaan cookies eruit!?
@k rens.
Ik zal is even kijken of ik hier wat mee kan.
-
Hey cp,
Bij mijn inlog script krijgt de cookie een hash toegevoegt. Echter had ooit is een keer een speler toch op een 1 of andere manier de cookie aangepast naar mijn admin account, waardoor hij misbruik maakte van bepaalde opties.
Ja het is een tijd geleden, ik heb veel beveiligingen gedaan, maar ik ben toch nog bang voor een vervolg.
Hoe kan ik goed mijn cookie beveiligen?
Groetjes,
Sukel -
-
-
Hey cp,
Wat me nu weer overkomen is 8-):@
Iemand heeft 23x gebeld voor een product dat ik verkoop (ik ga niet in details) het scriptje hiervan is van ringtonio.
Nou zag ik dat het geld niet op mijn account stond, tot ik even in mijn script ging kijken.
Tot al mijn domme acties, is dit de domste ever. Wat blijkt dus, de klantennummer was verkeerd!
Het geld staat nu dus op een andere account.
Ik heb ze nu gelijk een mail gestuurd, maar een antwoord duurt even, maar ik vraag me dus af, krijg ik het geld terug?Anders loop ik die 20 euro mis + die product die ook 12 euro waard is.
Groetjes,
-
Probeer hem not te centreren.
-
1000 is veels te groot. Probeer hem even groot te houden als je footer en je content, dan komt het wel goed.
-
Ja de header is nog te groot. Als die kleiner is dan zal hij wel goed komen.
-
-
Een harry potter game is wel uniek en lijkt me wel vet.
Ga misschien zelf weer verder met mijn harry snotter project
-
Ja dat vroeg ik me eigenlijk ook net af, wordt het een soort text based game, of zoals the-west en tribalwars, gescript in javascript?
-
Ik zeg JA ;p
-
Same here, liep al een aardig tijdje rond met dit idee, en krijg nu zelfs zin om er ook 1 temaken weer ;p
-
Misschien helpt het het ook als je de footer verkleint.
-