Posts by djordyh
-
-
Wat ik heb gehoord is dat PaySafeCard niet voor consumenten beschikbaar zal zijn.
Ik ben daar lekker blij mee 8-)
Mijn 3 websites werken eigenlijk alleen maar met wallie, ook wel met bellen maar dit wordt tegenover de wallie veel minder gebruikt :hmm: -
Ik heb ook wel intresse
-
nice, ik ga is kijken
-
Heb hem dernet gekocht!
-
Nieuwsbrief & massa mail systeem.
Een systeem dat als iemand iets koopt op een site, diegene een mail krijgt? een soort mail systeem dus.
-
Oeps |-)
-
Is betaling via wallie mogenlijk?
-
"runescapegeld.nl" ik vraag me af wat voor content daarop komt te staan...
Bij bepaalde domeinen staat er content op, die krijg je er zeker niet bij of wel?
-
Neem anders chatbox mods aan
-
@Broken
Geen IRC, dat is allerlei gedoe. Gewoon een simpele chat
-
Inderdaad, zal weer leuk worden (a)
-
Wist ik wel (a)
Bedankt man! Hij werkt nu :cheer:(h)8-|
Hij kan :slotje:
-
Dat wordt het ook, alleen in de database staat niet bij gekocht: 50 goldnuggets, in de database wordt dan 1 gezet.
De tijd etc wordt er wel gewoon normaal in gezet.
Als ik hem "normaal" zou maken, zou er : Gekocht 1 staan.
Het scriptje zet de 1 om in een woord, echter pakt hij van alle rijen maar 1 "gekocht" variablen.
Voor de duidelijkheid, heb ik even de overige code toegevoegt.
Ik heb ook deze code geprobeert:
PHP$array = array('','50','100','200'); echo " <tr> <td class='inhoud' width='22%' style='vertical-align: middle;'> <b>".$array[$info->gekocht]."</b>
als ik dan is een keer 50, 100 en 200 gekocht hebt, zie ik dit:
50
100
200
50
100
200Het begin gaat goed, alleen het komt dus dubbel..
-
Hey cp,
Ik heb een echo die een tabel maakt, hierin komt een soort geschiedenis te staan.
Nou is er echter 1 probleem.
Als er bijvoorbeeld een getal 1, 2 en 3 is dan hoort hij deze dus netjes onder elkaar te zetten met daarnaast de informatie van het getal.
Nou pakt hij echter elke keer het laatste getal (denk ik)
Dus krijg ik 3x 3 onder elkaar (de informatie ervan WORDT WEL GOED WEERGEVEN)
Dit is het stukje code:
PHP
Toon Meer$dbres = mysql_query("SELECT `tijd`, `beve`, `status` FROM `bestelling` WHERE `status`='2' AND `id` = ".$_SESSION['gebruiker']); while($res = mysql_fetch_assoc($dbres)){ $sql = mysql_query("SELECT * FROM `bestelling` WHERE id = ".$_SESSION['gebruiker']); while($info = mysql_fetch_object($sql)) { if($info->gekocht == 1){ $gekocht = "50 goldnuggets"; } elseif($info->gekocht == 2){ $gekocht = "100 goldnuggets"; } elseif($info->gekocht == 3){ $gekocht = "200 goldnuggets"; } echo " echo " <tr> <td class='inhoud' width='22%' style='vertical-align: middle;'> <b>".$gekocht."</b> </td> <td class='inhoud' width='22%' style='vertical-align: middle;'> <b>".$res['beve']."</b> </td> <td class='inhoud' width='22%' style='vertical-align: middle;'> <b>".$res['tijd']."</b> </td> <td class='inhoud' width='34%' style='vertical-align: middle;'> <b><font color='#FF4500'>Bestelling is afgehandeld</font></b> </td> </tr>
Als ik dus ooit 50 goldnuggets gekocht heeft, ooit 100 en ooit 200 dan hoor ik dit te krijgen:
50 gekocht op : 9/29/2011
100 gekocht op : 9/12/2011
200 gekocht op : 7/25/2011Maar nu krijg ik dus dit:
200 gekocht op : 9/29/2011
200 gekocht op : 9/12/2011
200 gekocht op : 7/25/2011De tijd etc pakt hij goed, maar het aantal niet.
Wie kan mij helpen?
-
Ik poste het te gelijk met killingdeveil Sourceshop 8-)
En waarom gelijk zo'n reactie.. ik dacht dat een .exe aanpassen gewoon onmogenlijk is.. -
[offtopic]Het was maar een grapje ;P[/offtopic]
Is het echt mogenlijk een .exe aan te passen?
-
[offtopic]*kijkt naar naam* *kijkt naar vraag* mhmh?[/offtopic]
Zover ik even kan bedenken, is dit onmogenlijk
Een .dll bestand aanpassen kan denk ik wel (een onderdeel van de .exe)
Maar volgens mij een .exe zelf niet, bovendien zitten de bestanden meestal verstopt in de exe.
-
Bedankt! Die werkt.
Ik zit nu echter met nog 1 probleem.
Als er bijvoorbeeld 3 waardes zijn, 1 daarvan is 5m, 1 daarvan 10m en 1 daarvan 15m.
Dan zet hij deze keurig netjes onder elkaar, de tijd geeft hij van alle 3 goed aan, MAAR.
Hij pakt van het laatste tabel het getal, en vervolgens zegt hij dat deze alle 3 15m rubbies zijn.
Maar dat hoort dus in dit geval 5m, 10m en 15m te zijn.
Ik heb nu gelijk een auto increment gemaakt, genaamd opteller (id was al ingebruik, geen zin in een herbouwing)
hoe kan ik er nu voor zorgen dat hij de 3 tabelen, ook als 3 pakt, i.p.v 1?
Code:
PHP$sql = mysql_query("SELECT * FROM `rubbies` WHERE id = ".$_SESSION['gebruiker']." ORDER BY `tijd` ASC"); while($info = mysql_fetch_object($sql)) {
Verder de code van pektelterror en een stuk van me eigen code bij het begin post
groetjes,
-
Hey cp,
Ik heb een scriptje dat in de database meerdere getallen heeft.
Bijvoorbeeld, 5m rubbies, 10m rubbies.
5m rubbies heeft het getal 1 en 10m rubbies het getal 2.Hoe kan ik in een echo het getal omzetten in een woord, bijvoorbeeld, als het getal 1 is dan moet in het tabel komen te staan: 5m rubbies.
Mijn niet werkende stukje code:
PHP
Toon Meerif($info->status == 1){ $status = "5M rubbies"; ?> <br><br> <? } elseif($info->statust == 2){ $status = "10M rubbies"; ?> <br><br> <? } elseif($info->status == 3){ $status = "20M rubbies"; ?> <br><br> <? } } } echo " <tr> <td class='inhoud' width='22%' style='vertical-align: middle;'> <b>".$status."</b> </td>
Kan iemand mijn helpen.
EDIT:
CitaatBedankt! Die werkt.
Ik zit nu echter met nog 1 probleem.
Als er bijvoorbeeld 3 waardes zijn, 1 daarvan is 5m, 1 daarvan 10m en 1 daarvan 15m.
Dan zet hij deze keurig netjes onder elkaar, de tijd geeft hij van alle 3 goed aan, MAAR.
Hij pakt van het laatste tabel het getal, en vervolgens zegt hij dat deze alle 3 15m rubbies zijn.
Maar dat hoort dus in dit geval 5m, 10m en 15m te zijn.
Ik heb nu gelijk een auto increment gemaakt, genaamd opteller (id was al ingebruik, geen zin in een herbouwing)
hoe kan ik er nu voor zorgen dat hij de 3 tabelen, ook als 3 pakt, i.p.v 1?
Code:
PHP$sql = mysql_query("SELECT * FROM `rubbies` WHERE id = ".$_SESSION['gebruiker']." ORDER BY `tijd` ASC"); while($info = mysql_fetch_object($sql)) {
Verder de code van pektelterror en een stuk van me eigen code bij het begin post
groetjes,
Ciao,