Posts by djordyh
-
-
Citaat van gamecontrol
Kijk eens op http://www.rpgbunny.com hier staan wel veel in en outgame layouts
Ik heb helaas geen paypal of ideal. Ik denk dus niet dat dit hem gaat worden.
-
Citaat van Qantus
De autorisatie code moet je opvragen bij je hoster, versio heeft ze dacht ik niet online staan voor de gebruikers.
Wat is er met de FTP ?
In me ftp staat de domein, bijvoorbeeld site.nl. Wat gebeurd er daarmee als ik de domein overzet?
-
Citaat van Qantus
Je hebt een autorisatie code van het domein nodig.
Houder gegevens moet de nieuwe eigenaar veranderen.En hoe vraag ik deze aan? Of waar vind ik deze?
Nog een vraagje, hoe zit het met de FTP?
-
Hallo cp,
Ik ga dus binnenkort mijn website verkopen, dat is de database + source + domein.
Nou vroeg ik me echter af, hoe zorg ik ervoor dat dit juist verloopt? Dus dat ik de domein overzet naar de koper en dat de gegevens van de domein ook onder zijn naam komen?
Even kort: Ik wil dus mijn domein overzetten naar de koper zodat de koper de eigenaar van de domein wordt. Hoe doe ik dit en hoe zorg ik ervoor dat de gegevens van de domein onder zijn naam komt?
Alvast bedankt!
P.S, mijn host is Versio.
( Excuses als ik dit topic verkeert geplaatst hebt, maar ik kon geen geschikte catogorie vinden! )
Groetjes,
-
Iemand die denkt leuk te zijn heeft weer is de wachtwoord gewijzigd van de demo account. Welke mensen vinden dat nou leuk om te doen....
-
Ik heb hier bij de downloads al gekeken, echter staan er allemaal outgame layouts op. Verder heb ik op google ook geen resultaten.
-
Hey cp,
Ik ben niet echt goed in het designe van een layout en deze vervolgens slice & base.
Ik zoek voor een project van mij een leuke ingame layout, deze kan maffia achtig zijn maar dan wel makkelijk aanpasbaar ( het gaat hier NIET om een maffia game )
Ik heb al een beetje gezocht maar ik heb nou niet echt iets gevonden.
Wat ik dus zoek: Een leuke ingame met de CSS & html en als het kan de .psd. ( HET LIEFST een gratis layout )
Wie kan mij helpen? Alvast bedankt!
Groetjes,
Sukel -
Mijn vriend zit ook op die opleiding, ik zal het wel even aan hem vragen. Hij is nu niet online helaas.
-
Chips 8-)
-
Citaat van F.Ajeti
Crimeclub is dit trouwens valt gratis te downloaden op 2shared
Dit soort reacties moeten echt stoppen. Als mensen maar een deel code zien waar hun van denken dat het crimeclub is gaan ze dit altijd weer gelijk posten. Ik zelf gebruik ook een groot deel van deze code, en die is toch echt niet afkomstig van een crimeclub source of dergelijke.
Wat proberen jullie hier toch mee te zeggen? Je bent een faal als je crimeclub gebruikt? Dus niet, ik heb zelf een aardig tijdje aan een crimeclub gescript en het heeft ervoor gezorgd dat ik meer van PHP begrijpt.
OT: Staat of stond deze anti mysql injectie niet bij de CP downloads? Het komt me namelijk bekent voor, ik gebruik hem namelijk ook en de mijne is van CP afkomstig, en bij mij werkt hij gewoon. Ik kan hem anders hier posten als je dat wilt?
-
Zet je stukje script is hier.
-
klikkers: http://i41.tinypic.com/z80l.png
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 30.10.11 16:40:08:
Heeft er iemand nog een suggestie? -
Het andere deel van het script is puur html.
Deze werkt helaas ook niet, ik krijg de zelfde melding van firefox.
-
Hey,
Ik heb dus bij mijn include script een functie dat als de speler nog geen naam ingevoerd heeft, hij naar dat gedeelte wordt gestuurd. Echter krijg ik de melding dat de pagina niet goed doorverwijst.
Mij lijkt het scriptje inorde?
PHP
Toon Meer$cnaam = mysql_query("SELECT `user_id` FROM `heeftnaam` WHERE `user_id`=".$_SESSION['gebruiker']." LIMIT 1") or die(mysql_error()); if(!isset($_SESSION['gebruiker'])){ header("location: index.php"); if(mysql_num_rows($cnaam) == 0 && $_SERVER['REQUEST_URI'] != "game.php?p=makeuser"){ header("location: game.php?p=makeuser"); } } else {
Of klopt er hier toch iets niet?
Groetjes, -
Hey cp,
Ik ben bezig met een nieuw project alleen in het script gaan aardig wat get x'jes komen.
Ik vroeg me dus af, hoe kan ik dit beter maken?
Stukje code:
PHP
Toon Meer<?php /*if(isset($_GET['x']) && $res['speelt'] > '0' && $res['factie'] == '0'){ echo "verborgen<br> <a href=''>verborgen<br>"; } */ if(isset($_GET['id']) && $_GET['id'] == 'b1'){ mysql_query("UPDATE `users` SET `cato`='0', `speelt`='1' WHERE `id`=".ID); echo "<center><strong>verborgen</strong> <h3>blabla:</h3></center>"; } elseif(isset($_GET['x']) && $_GET['x'] == '0'){ echo "verborgen "; } elseif(isset($_GET['x']) && $_GET['x'] == '1'){ echo 'test'; } ?>
Het is iets unieks dus ik heb een aantal dingen aangepast. Er gaan in het script nogal veel van deze get x'jes komen. Heeft er misschien iemand een idee om ervoor te zorgen dat het overzichtelijker wordt, of makkelijker?
Ook zit er een bugje in, het stukje:
Mijn speelt is 1 en mijn factie is 0 dus moet er een echo komen, deze komt echter niet?
Stukje code:
PHP$speelt = mysql_query("SELECT `speelt`, `factie` FROM `users` WHERE `id`=".ID) or die(mysql_error()); $res = mysql_fetch_assoc($speelt);
Wie kan mij helpen?
Groetjes,
-
@silver
Ja bedankt dat is hem, ik was even vergeten dat je daar een onchange voor hebt.
-
En hoe doe ik dat dan met javascript als ik vragen mag, dat is namelijk mijn zwakste punt.
-
Hey cp,
Ik heb dus een dropdown waar spelers een aantal dingen uit kunnen kiezen, bijvoorbeeld een value 1 met de naam kip en een value 2 met de naam varken.
Als iemand value 2 kiest ( de varken ) dan wil ik dat ze dan onder de dropdown een echo zien van wat hun geselecteerd hebben.
Ik wil dit zonder submit maar ik weet nou niet echt hoe ik dit maakt.
Dus:
Iemand kiest value 2 ( de varken ) dan komt er een echo " De varken is roze "
Iemand kiest value 1 ( de kip ) dan komt er een echo " Kippenvlees is lekker "
Hoe kan ik dit maken ZONDER een submit?
Alvast bedankt!
-