Posts by djordyh

Citaat van BrokenTrack

p = 0 + 1
    Staat gelijk aan
    p = 1

Wat wil je precies? Alle pagina nummers onderin? Verder ziet dit er niet echt zelf gemaakt uit ;) Dus hoezo "heb jij dit gemaakt"?

Die code niet, maar de gastenboek wel. En met nummers bedoel ik gewoon dat als er bijvoorbeeld 20 posts zijn dat er dan een nummer 1 is met 10 posts, dat is dan de 'standaard' nummer, en dan als je naar nummer 2 gaat dan zie je de 10 andere posts. Dus zijn er 50 posts dan moet er een nummer 1 tm / 5 komen.

Net als wat je hier hebt met pagina's in een topic.

Hey cp,

Ik zit met een klein probleem, ik heb een gastenboek script gemaakt met hierin een pagina 'nummering', hij werkt echter met vorige en volgende. Ik zou dat graag met nummers willen maken, zodat je dus ziet 1, 2, 3, 4 etc.

Ik denk dat ik wel weet wat voor functie je hierin gebruikt, iets met $p = 0 + 1 volgens mij.

Dit is het stukje code dat ik nu heb:

Kan iemand mij misschien helpen?

Ow en: Prettige feestdagen en een gezond 2012!

Groetjes,

Citaat van Joyeria

Heb je misschien een online voorbeeld?

Ik test het via me browser als HTML bestand op mijn computer.

Maar hij werk nu, ik had ondertussen wat dingen veranderd voordat jij poste dus zette ik het oude weer terug en toen werkte hij ;)

Hey cp,

Ik ben momenteel aan het oefenen met base en loop nu even vast.
    Ik ben dus zeg maar bezig met een soort van menu die ook uittrekbaar moet zijn.

Hij heeft een:

linkerkant ( de linkerhoek )
    het midden ( gedeelte zodat het uitrekbaar is )
    rechterkant ( de rechterhoek )

Als ik dit met divjes doet, komen ze onder elkaar te staan, maar dat moet natuurlijk naast elkaar zijn.

Weet iemand hoe ik ervoor zorg dat ze naast elkaar komen, i.p.v onderelkaar?

Stukje css code ( ben er mee aan het rommelen, het kan dus zijn dat er onnodige dingen bij zitten )

Stukje HTML:

PHP
    <div id="page">
    <div id="menu_left"></div>
    <div id="menu_mid"></div>

</div>

Gelieve geen rare / domme opmerkingen maken, ik heb nog nooit echt dit soort dingen met HTML & CSS gemaakt, en dat wil ik nu dus leren.

Alvast bedankt!

Bedankt mentimjojo!

Alleen, hoe kan ik het script zo maken dat ALS de tijd op 0 staat, hij de desbetreffende tabel verwijderd?

Hij moet dan ook in de database kunnen zien dat de tijd op 0 staat.

Met dat stukje script kan hij dat wel zien, maar nu ook nog in een query. Ik heb dit:

PHP
    AND `tijd`=".$res['tijd'] + $haaltijd < time());

geprobeerd maar dat werkte niet.

Kan iemand mij daarmee helpen?

Hey cp,

Ik heb dus een script dat als je dat uitvoert je bijvoorbeeld weer 1 uur moet wachten voordat het weer kan. Er komt dan dit in de database bij:

PHP
    time() + 14400;

Bij die tabel heb je dan heel veel cijfers etc, hoe kan ik een script maken dat kijkt als de time klaar is met tellen ( dus op 0 staat ) het desbetreffende item word verwijderd?

Kan dat gewoon met een

PHP
    IF $res['time'] == 0){

Of werkt dat anders?

Alvast bedankt!

Hey cp,

Ik heb dus een script gemaakt dat uit een youtube url de ID van het filmpje pakt en daaruit haalt hij de titel van een youtube filmpje.

Dit werkte gewoon, ik had 3 youtube filmpjes onderelkaar staan in een mooi tabel die de namen van de youtube videos weergaven. Dit werkte gewoon heel de middag goed en toen opeens kreeg ik deze error soms:

PHP
    file_get_contents(http://youtube.com/get_video_info?video_id=bKFmLwjLp8s) [<a href='function.file-get-contents'>function.file-get-contents</a>]: failed to open stream: HTTP request failed! HTTP/1.0 402 Payment Required
    in MIJNFTPSERVER

Ik krijg dan bijvoorbeeld deze error bij de 1e en de 2e muziekje en de 3e werkt, dan na 5 minuten werken ze alle 3 niet meer en dan weer 2 minuten later doet de middelste het en de rest weer niet? Echt heel raar.

Script:

[/code]

Kan iemand mij misschien helpen? Ik heb op google gekeken en daar kwam ik informatie tegen over de HTACCES, maar ik snap niet precies hoe dat werkt en of het wel daaraan licht?

Groetjes,

Ik heb de oplossing gevonden! De gebruiker hoeft dan ook niet de id op te geven. Dit is de complete werkende code van mij:

Ik heb nu de code:

PHP
    <?php $video_id = "L73OLaG4_kA";
    $content = file_get_contents("http://youtube.com/get_video_info?video_id=".$video_id);
    parse_str($content, $ytarr);
    echo $ytarr['title']; ?>

Deze werkt, alleen hij moet de video_id kennen, hoe kan ik als de gebruiker bijvoorbeeld de video:

External Content www.youtube.com
    Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
    Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.
    toevoegt, hoe zorg ik ervoor dat hij daaruit L73OLaG4_kA haald?

Ik bedoel als ik bijvoorbeeld de muziek video: Visage - Fade To Grey op mijn profiel zet, dat dan daarnaast in een tabel staat: Visage - Fade To Grey.

Dus dat hij de naam ophaald?

**HEB HEM WERKEND**

Voor de mensen die dit ook zochten:

Bedankt! Die werkt helemaal perfect!
    :slotje:

Citaat van BrokenTrack

Wat voor gegevens precies? Wat zijn die gegevens precies? Waar wordt dat gedaan? Waarom?

Wat is de time functie precies? Waarom zou je die gebruiken? (zie link van arendjee)

Als de gebruiker de klikmissie uitvoert, komt er in de database 3600 seconden bij de stem tabel. Dit wordt zo gedaan:

PHP
    $nieuwetijd = time() + 3600;

Dit wordt gedaan zodat als de gebruiker nog geen uur gewacht heeft, hij geen toegang krijgt.

IK had al een beetje op google gekeken en kwam toen ook op die site terecht, maar ik volg het niet echt.

Natuurlijk mag je dat (a)

PHP
    $time_stem = mysql_query("SELECT `stem` FROM `users` WHERE `id` =$id LIMIT 1") or die(mysql_error());
    $timeho = mysql_fetch_assoc($time_stem);
    $tho = $timeho['stem'];

Hey,

Op mijn site is een klikmissie die elke uur uitgevoerd kan worden. Nu zegt hij alleen, als je bijvoorbeeld geklikt hebt het volgende:

"Je moet nog 2487 seconde wachten tot je weer kan stemmen!"

Hoe kan ik zorgen dat hij de seconde en de minuten weergeeft?

Dit is het stukje code:

PHP
    Je moet nog <b>".($tho - time())."</b> seconden wachten

Alvast bedankt!