Posts by djordyh

Citaat van crimz

Ik ken niks van class...

De class download je alleen maar en include je in je script, in de class hoef je verder niks te veranderen, wel in het betaalscript zelf.

Maar op hun site staat dat je vanaf 16 jaar met bepaalde omstandigheden een contract mag, als dit niet zo is dan moeten je ouders dit voor je doen?

Echt waar? Want op hun site staat dat je al een contract kan ondertekenen vanaf je zestiende, dit ligt aan de situatie want anders moeten je ouders dit ondertekenen.

En hoe kan Targetpay je dan dwingen een KVK te nemen als je meer dan 750 euro verdient in een jaar?

Hey cp,

Ik heb 2 vraagjes over KVK.

1. Onder welke categorie valt een maffia spel? Ik wil kijken hoeveel een KVK mij gaat kosten maar ik kom niet echt uit de categorieën.

2. Hoe zit het precies met het geld dat je verdient? Hoeveel moet je hiervan afstaan en hoe moet je dit gaan bij houden.

Groetjes,

Bedankt! Ik krijg nu het volle bedrag, echter is er nog 1 probleem.

Bijvoorbeeld bij de prijs euro 51.40, hij weergeeft dit als euro 51.4, ik heb al een round geprobeerd maar dit werkt niet :O

PHP
    '.round($rec['prijs'] * $product[1], 2);

*knip*

Inmiddels is het eerste probleem opgelost, nu het 2e probleem nog.
    Bij het weergeven van de prijs haalt hij de prijs uit de database en doet deze keer het aantal. Nu is echter de prijs 12,85 en het aantal 1, dus hoort hij 12,85 te weergeven maar i.p.v dat is de outcome: 12.

Dit is het winkelmandje script:

Dit is de add.php:

Weet iemand waar dit aan ligt?

Citaat van Alex

valign="top" om je tekst bovenaan te zetten.

Bedankt, hij staat nu goed!

Citaat van febol

padding-bottom:...px;

in de css zettern voor die border line naar onderen te zetten dacht ik

groetjes tim

Dat ik daar niet aan gedacht had :S
    Hij staat nu goed.

:slotje:

Hey cp,

Ik ben bezig met een soort product overzichtje, zie de screenshot:

Voor de klikkers

Zoals je kan zien staan de 2e en 3e kolom niet mooi omhoog maar gecentreerd. Ook is de border onderaan te dichtbij, die moet wat meer naar onder.

Nu ben ik niet echt zo'n ster in HTML en CSS, ik heb al wat dingen geprobeerd maar zonder resultaat.
    Volgens mij moet ik het zeker oplossen met divjes?

Dit is het script:

Kan iemand mij uitleggen hoe ik het overzichtje mooi krijg?

Groetjes,

Citaat van Sourceshop

De website is verkocht en er zullen geen ongecodeerde configs gepost worden. Heb contact opgenomen om domein over te kopen en crimesource is ten einde.

Vrij te gebruiken, maar ongecodeerde config komt er niet, weet niet waar u dit lees sukel?

Dat heb ik niet gezegt. Ik dacht dat hij juist de link weg wou halen , ken verder de inhoud niet van de config.

Hun website meld het volgende:

Citaat

Binnenkort wordt hier een vernieuwde config file gepost, zodat de verwijzing naar ons komt te vervallen....

Dus, nog even geduld :)