Posts by djordyh

Citaat van Malik

Black Ops 2 lijkt te veel gestolen. (paarden van uncharted / killzone 3 previews etc)

Ik geef mijn voorkeur aan Battlefield, elk versie is nieuw.

Waar slaat dit op? Als je zo een spel gaat afkeuren kan je net zo goed ook uncharted afkeuren, alsof uncharted het ALLER eerste spel is waar een paard in voorkomt?

OT:

Ik ga hem halen voor zombies alleen ik twijfel wel over de zombie multiplayer engine, zombies met 8 spelers en GAMEMODES? I'm not sure.... ik ben benieuwd hoe zombies gaat worden als je dit zo hoort, als ze maar ook een old skool gamemode maken, 4 spelers in een map.

Je bent dan de maker van je eigen updates, dit geeft je nog geen recht op alles als er nog originele criminalsred scripts aanwezig zijn.

(natuurlijk wel de recht om het te gebruiken)

Citaat van Joyeria

die string is voor beveiliging? -.- niet voor 0 in te vullen ofzo.

Een beveiliging is overbodig aangezien alleen Victini gebruik gaat maken van de massadonatie? Ik denk niet dat dit een optie wordt voor de "normale" speler?

PHP
    mysql_query("UPDATE `gebruikers` SET `bank`=`bank`+10 WHERE `user_id` > 0");

Dit is een voorbeeldje, zo krijgt elke gebruiker + 10 bij de bank ;)

Bedankt hij werkt!

Gek genoeg had ik ook ongeveer het zelfde al eerder geprobeerd, alleen ik denk dat ik toen een var verkeerd gezet hebt.

Citaat van eeyk

maar je mag iemand onder de 18 geen geld geven van de wet toch dat valt onder kansspeling?

Ik zie het bij heel veel spellen terug dus volgens mij mag dat gewoon ook onder de 18 hoor.

Misschien is het ook leuk om een pokémon spel als prijs weg te geven op de DS. Wat mij ook wel leuk ideetje lijkt is om een unieke pokémon in het spel te maken die je dan bijvoorbeeld bij een prijs kan winnen.

Ik zou graag 1000 unieke bezoekers willen kopen voor 3 euro via bankoverschrijving.

Ik zou wel graag willen dat jij eerst gaat omdat je voor mij een nieuw gezicht bent. Jammer van mike..

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 29.04.12 22:36:09:
    Bedankt! 1000 bezoekers gekocht voor 3 euro en het verliep goed!

+1

Ik denk gewoon omdat mensen liever gewoon naar een telefoonwinkel in hun buurt gaan om een hoesje te kopen, dan kunnen ze als het ware de design etc goed zien.

Hey,

Ik heb een winkelmand script die prima werkt alleen wil ik nog wat eraan toevoegen, namelijk het totaal bedrag.

Hoe kan ik dit maken met dit script? Ik heb al wat dingetjes geprobeerd zonder resultaat.

Tja, terrecht toch? Als jij een hele goede zelfgemaakte betaalde source hebt met een waarde van 250 euro en deze kan je overal gratis downloaden omdat hij uitgelekt is door een koper, how would you feel?

Dit is ringtonio en targetpay door elkaar, ook heb je het er maar in gegooid maar niks aangepast, het moet wel ingebouwd worden!