Posts by djordyh

Nog even een bewerking op mijn mening die ik in dat topic gezegd hebt:

Ik vind dat de wat kleinere onderneming ook gewoon moet kunnen verdienen, het moet voor iedereen mogelijk blijven, als je PSC alleen maar beschikbaar maakt voor mensen met een KvK zullen de mensen met een KvK bijna vrijspel krijgen want de kleinere onderneming kan dan bijna geen betaalmethodes op een vertrouwelijke manier meer aanbieden, alleen IVR en SMS en dat zijn zeker geen veel gebruikte betaalmethodes (wel onder de jeugd)

Ik snap een deel van jouw mening niet L.Groot, je bent het er onder andere mee eens omdat je zelf een KvK nummer hebt, dat klinkt best egoïstisch (no offence)

Citaat van L.Groot

Persoonlijk vind ik dat PaySafeCard alleen voor geregistreerde ondernemingen toegestaan moet worden. Uiteraard denk ik dit mede omdat ik zelf ook een KvK-nummer heb, maar ook omdat een website (of bedrijf) met een KvK-nummer gewoon veel veiliger en vertrouwder is. PaySafeCard accepteert zelf ook alleen geregistreerde ondernemingen, dus waarom zouden PSP's überhaupt al non-geregistreerde ondernemingen toestaan?

Om even ontopic te gaan:
    - Het is mogelijk, alleen zul je de aanroepen die je naar TP doet moeten aanpassen en wellicht een beetje code / parameters moeten aanpassen. Het lijkt me dus niet super veel werk.

Daar ben ik het niet mee eens want bijvoorbeeld een maffia spel zal niet gauw een KVK nemen, laat staan een contract krijgen van de KVK omdat een eigen maffia spel nou niet echt een onderneming is. Ook zal een webshop niet gauw Paysafecard ondersteunen, kijk dat je van iDeal zegt dat je daar een KVK nodig hebt is logisch, maar PSC wordt nauwelijks gebruikt bij bijvoorbeeld een webshop, dus waar garandeer je dan meer veiligheid over?

Maar ik vraag me af waarom zijn wallie script het niet doet, ik heb aan de mijne helemaal niks veranderd en toen wallie verdween en het Paysafecard werd veranderde mijn wallie betaling automatisch naar een Paysafecard betaling.

Weet je zeker dat je wallie betaalscript wel heeft gewerkt toen wallie nog gewoon bestond?

Citaat van ZiraX

Nu al weer, dat gaat ontzettend snel dan.

Ik zelf ga bijna dood van de hitte.. :p

Helaas wel, ik verbrand erg snel sinds ik in 2008 in turkije zo erg verbrand ben geweest dat het bijna een 2e graads brandwond was, sindsdien is me huid gevoelig voor de zon dusja, de zomer is zo nu en dan best irritant voor me.

Citaat van crimz

Maar hoe komt dan als ik die wallie gebruk er staat wallie is paysafecard...

En dat het niet meer werkt ??

Merkwaardig want ik hebt toch echt niks aangepast aan mijn wallie script maar het is toch echt een Paysafecard betaling geworden.

Citaat van DangerProne

wallie is overgenomen door Paysafecard maar is nu, met de overnamen alleen te gebruiken niet particulieren en moet je idd een nummer hebben. Als het wel zou werken en je nummer is niet bekend dan zou het zo kunnen wezen dat ze niet uitbetalen.
    Zonder nummer kan het gewoon weg niet.

Kom met feiten, bij targetpay kan je Paysafecard aanbieden ZONDER kvk EN ZONDER btw..

Ik ben al genoeg uitbetaald geweest voor mijn Paysafecard verdiensten, ze betalen dus gewoon.

De oude wallie script werkt ook gewoon met paysafecard, dat heeft targetpay toen bij het begin al gezegt, het is de zelfde API. Ik had mijn wallie script ook niet geupdate en die werd gewoon automatisch Paysafecard.

@TS: Laat me raden, de criminalstyle source? Als dit zo is dan weet ik het ook niet meer met deze persoon, alleen al op CP is dit al de 4e keer. |-)

Als het de criminalstyle is moet je ntnt hier op CP een bericht sturen, dat is namelijk de eigenaar.

Je site ziet er mooi uit, je hebt ook een goede uitleg etc alleen ik vind je hosting echt duur.

Voor 19 euro p/maand een hosting pakket van 100 gb bandwidth en 100 gb schrijfruimte en alles onbeperkt?

Sorry hoor, maar ik heb voor 2,25 euro p/maand een hosting pakket met 100 gb bandwidth en 10gb schrijfruimte en alles onbeperkt. Het enigste verschil is de schrijfruimte maar die heb je toch niet veel nodig, tenzij je website echt heel groot is.

De prijzen van je domeinnamen zijn goed, behalve je .be domein dan, die koop ik normaal voor 2.99 en bij jouw voor 8 euro!

Oke, ja ik snap niet echt hoe dit script werkt dus :D
    Ik zal is even kijken wat er gebeurd als ik het op 10 zet.

Ow sorry, beetje verkeerd gelezen 8-|

Kan het alleen met 2 leden of kunnen het er ook 100 worden?
    Als het ermaar 2 zijn kan je ze allebei selecteren met 2 verschillende querys, dan tel je ze bij elkaar op en als het dan meer dan 60 is een fout weergeven en als het eronder is dan is het goed.

Hey cp,

Ik heb een proxy block (van cp) op mijn registreer script staan, echter is dat gedeelte van de site nu erg langzaam door de proxy block.

Heeft iemand een idee waarom dit zo is?

Alvast bedankt!