Waarom zou iemand 60 bieden als de hoogste bod 40 is en er geen buy now is, dit zaakje stinkt weet je dat?
Posts by djordyh
-
-
-
Citaat van randy105a
ABN zou zeker kunnen.
Engels naar nederlands zou wel nog kunnen gaan met behulp van google translate.
Daar kan ik altijd wel een zinnetje van maken.
Antwoorden in het engels zal er niet inzitten.Randy, als ik jouw was zou ik google translate niet gebruiken. (Werkt niet goed en iedereen kan dat gratis doen)
Hoe zit het met je PHP ervaring?
-
Citaat van H.Rayn
H4x0r666, hoezo. TPB is niet echt geblokkeerd. er zijn triljoen websites om er tog op te kunnen. Als het helemaal niet toegangkelijk was begreep ik het nog.
Als nog is het handig....
Wel een beetje hersenloos om een ddos toe te staan, ook voor demonstranten, kom we gaan demonstreren tegen de politie jongens!
Wat voor een chaos komt er wel niet als dit toegestaan wordt....
-
-
Well I think you should wait till more people because I never used OSbanditi so I don't know what the problem is.
-
Have you done your SQL properly?
-
Hey,
Ik heb bij me berichten script een checkbox bovenaan in de tabel staan, als je daarop klikt dan horen alle checkboxes checked te worden, echter pakt hij hem niet.
Ziet iemand de fout?
De JS:
PHP
Toon Meer<script language="javascript"> function checkAll(elementFrm) { for (i = 0; i < elementFrm.length; i++) { if(elementFrm.elements[i].type == "checkbox") elementFrm.elements[i].checked = true; } } function uncheckAll(elementFrm) { for (i = 0; i < elementFrm.length; i++) { if(elementFrm.elements[i].type == "checkbox") elementFrm.elements[i].checked = false; } } function toogle(elementFrm){ var d = 1; var j = 0; for(i = 0; i < elementFrm.length; i++){ if(elementFrm.elements[i].type == "checkbox"){ j = j + 1; if(elementFrm.elements[i].checked == true){ d = d + 1; } } } if(d == j){ uncheckAll(elementFrm); } else { checkAll(elementFrm); } } </script>
De HTML code van de checkbox die alle boxes checkt:
PHP<input type='checkbox' name='check' onClick='toogle(document.form)' value='Checken' style='margin: 0px;'/>
De code zou het moeten doen eigenlijk want zo werkt hij ergens anders wel.
Kan iemand mij helpen?
MVG,
Sukel. -
Bedankt voor het wat overzichtelijker en beter maken van het script, echter heb ik nog steeds last van het probleem en krijg ik verder nergens een foutmelding te zien.
EDIT: Fout gevonden, er zit wat mis in de $user en $id, ik ga dit even uitzoeken.
EDIT EDIT: Fout opgelost!
Bedankt voor je hulp VonDutch
-
Hey cp,
Ik ben dus bezig met een opzet voor een privébericht versturen systeem. Ik loop nu echter even vast, als ik namelijk op de submit button klikt verdwijnt de pagina en gebeurd er niks, toen ik de gehele PHP code verwijderd had en alleen maar de if isset post samen met een echo werkte het wel, het probleem zit dus in het stukje PHP maar ik kan even de fout niet vinden.
Kan iemand mij helpen?
Dit is het stukje PHP:
PHP
Toon Meer<?php if(isset($_POST['sendmsg'])){ $user = trim($_POST['user']); $id = getid($user); if(!$id){ $ontvanger_msg = '<span style="padding-left: 10px; color: #FF0000;"><em>Deze speler bestaat niet!</em></span>'; } else { $ontvanger_msg = '<span style="padding-left: 10px; color: #00FF00;"><em>Goed!</em></span>'; } if(empty($_POST['subject'])){ $onderwerp_msg = '<span style="padding-left: 10px; color: #FF0000;"><em>Je hebt geen onderwerp ingevuld!</em></span>'; } if(!ctype_alpha($_POST['subject'])){ $onderwerp_msg = '<span style="padding-left: 10px; color: #FF0000;"><em>Het onderwerp mag geen tekens of cijfers bevatten!</em></span>'; } else { $onderwerp_msg = '<span style="padding-left: 10px; color: #00FF00;"><em>Goed!</em></span>'; } if(empty($_POST['message'])){ $bericht_msg = '<span style="padding-left: 10px; color: #FF0000;"><em>Je hebt geen bericht ingevuld!</em></span>'; } else { $bericht_msg = '<span style="padding-left: 10px; color: #FF0000;"><em>Goed!</em></span>'; } } ?>
Alvast bedankt!
-
-
Citaat van eqaznl
Goedemiddag,
Ik had vernomen dat er enige intresse was in het domein console-reparatie.nl ?
Indien dit het geval is kun je contact met mij opnemen per Privebericht met een goed bod. Dan zal deze uiteraard in overweging worden genomen.
Met vriendelijke groet,
K. van 't IJsselMensen zoals jij moeten echt wegblijven op CP, zo vies dit.
OT: Scar ik stuur via PM wel wat, blijkbaar kan je dat hier niet zeggen.
-
-
Kijk dat is het stukje waar ik wel even vastloop, welke hardeschrijf moet ik nou kiezen ervoor?
Ik heb dit ook op een andere fora gezet en daar denkt iemand dat het ook aan een BIOS instelling kan liggen, kan dit kloppen?
-
Mijn CD werkt gewoon hoor, hij is succesvol geïnstalleerd op een andere PC en op mijn PC gaat de installatie ook gewoon goed maar hij blijft gewoon op 32 bit staan bij het systeem.
-
Ik heb me processor even opgezocht en hij ondersteunt inderdaad gewoon 64 bit.
-
Waar kan je dat precies zien?
Nogmaals, ik gebruik deze kit:
-
Ahja, ja dat heb ik. ik heb C en F, F heeft als naam "system reserved"
-
Windows 7 ultimate. De schrijven zijn geformateerd ja en het is een CD waarmee ik zowel 32 bit als 64 bit mee kan installeren.
Wat zijn partities? Daar kan ik even niet op komen.
-
Mijn computer is ook eerst helemaal leeggemaakt, vervolgens wou ik 64 bit er gelijk op zetten maar de computer pakte hem maar niet, snapte er niks van en dacht dat ik de moederbord verkeert gezet had maar toen probeerde ik nog even 32 bit en die cd pakte hij wel.
Vervolgens heb ik dus nog 3x de upgrade naar 64 bit gedaan zonder resultaat.