DJ Chuckie - Let The Bass Kick
Waarom:Heerlijke beat en geweldige dj!!
Youtube:
External Content
www.youtube.com
Content embedded from external sources will not be displayed without your consent.
Through the activation of external content, you agree that personal data may be transferred to third party platforms. We have provided more information on this in our privacy policy.
Posts by wolf
-
-
ik zou het kunnen doen voor je maar ik heb nu geen tijd mischien heb ik na donderdag tijd voor je..
-
Stuur maar een pm met de voorbeelden
-
lol mijnmaffia noobjes KyleM ik kan die layout wel gratis voor u basen als ik hem mag gebruiken in me portfolio
-
ik wil hem wel voor je basen als ik de layout mag hebben :p
-
die heel lelijk
-
stuur hem mij is eens in pb
-
ik vond/vind criminalsfanaat echt een goede site zat daar ook wel op alleen niet zo actief als cp [offtopic] ik ken r.mijnten daarvan had mij ooit geholpen maar had niet echt zin ..[/offtopic].
-
dit is beter ja
-
-
u heeft pb :p
-
ziet er goed alleen vrij simpel is ie ook weer
-
nee das niks maar weet je iets wat ik kan doen zoals one2xs alleen dan zonder domein naam etc maar wel met hosting... (hoeft niet met hosting te maken te hebben)
-
ik vind zoiets als one2xs en ik vind scripten en hosting leuk
-
nou heeft iemand nog een idee wnat hier heb ik dus niks aan
-
-
ik kzal het niet weten het mag wel een spel zijn of gewoon zo'n site achtig idee als one2xs alleen dan niet met domein en hosting
-
ik heb echt heel veel tijd
-
hey,
ik ben opzoek naar een leuk en goed idee om daarover een site te maken want ik verveel me nu erg
graag geen maffia game's etc
mvg
wolf -