Nou we erover beginnen ja ik ben door een man van 40 geslagen die een verchtsport heeft gedaan die heeft het ook tegen mij gebruikt gelukkig heeft hij me niet goed geraakt anders zou ik nu wel dood kunnen zijn de reden was omdat die jongetje van hem met ons mee wou lopen en ik hem niet liet hij is 9 en ik ben 17 dus tjah en we gaan soms smoken met vrienden ik dacht geen goed voorbeeld en heeft hij tegen zijn pa verteld dat ik hem geslagen heb en die pa begon met me te vechten en ik heb hem terug geslagen natuurlijk heb ik meer verwondingen aan overgehouden en hebben zij een aangifte gedaan dat ik zijn jongetje geslagen zou hebben en een bloedneus geslagen zou hebben de volgende dag hebben wat vrienden van mij heb geslagen hij was onderweg naar de suppermarkt en hij ligt nu in de ziekenhuis ik heb tegen politie verteld dat het niet mij fout was ze hadden mij een taakstraf van 100 zoveel uur gegeven maar ik ben de eerste dag niet wezen opdagen en ik zal het ook niet doen het word steeds meer en krijg nog wel boetes enzo mijn advocaat ik zowiesoo druk bezig we zijn in hoge beroep gegaan en hij mag zowiesoo niet het verchsport gebruiken zoals iemand hier al zei beter een hamer kopen 
maar ja dit was de laaste incident heb vaan met scotoe te maken gehad maar ja met een goede advocaat kom je ver heelvaak geld gekregen en dit keer zijn we ook bezig om geld te eisen
(korte samenvatting met mijn ervaring met de politie)
* heb wel school ingebroken toen ik 5 was omdat niks te doen was
heb met halt te maken gehad
* heb met politie problemen gehad wegens openbaar drinken smoken etc
en nog veel maar maar niet echt zin om alles op te noemen en hou ook liefer wat dingen voor me zelf als jullie het niet erg vinden
vind dit niet stoer ofso ben nu inmiddels al 17 ouder en wijzer heb al 2 jaar niks met politie te maken gehad en nu weer dit
ik probeer de rechte pad op te gaan maar zoals jullie lezen kom ik veel drempels onderweg tegen maar ik ga er wel overheen 
ben vaak skere geweest wou iets of iemand beroven maar d8 doe maar beter tog niet ben hier te gast dus hou ik me netjes
ik wil dat kinderen voorbeeld aan mij nemen heb nooit een oudere broer gehad dat ik voorbeeld aan hem kon nemen
ik de buurd kennen vaal mensen mij en zoals paar hier zeggen
over vriendin je moet altijd opkomen heb wel een vaker gehad met mijn vriendinden (exen) heb maximaal 1 maand met iemand 
maar als ze fluiten ofso loop ik naar hun toe en worden ze al bang want ze kennen men connexies hier maar ik maak er geen misbruik van ik vond vroeger stoer om te vechten maar nu ben ik ouder heb liefer een schone achtergrond.
hopelijk zeg ik hier genoeg mee kunnen de stoere jongens een beetje een voorbelt te nemen
*** Als je dingen gaat doen bij je vrienden om stoer te doen en je moet dtoer doen om bij te horen zijn het geen vrieden van je maar ben jij het pispaaltje want denk maar na jij krijgt altijd de schuld !!!!!!!!!!!!
Met Vriendelijke Groet,
Mafiabase!!!!!!!!!!!!!!!!!!