Als er niks in de algemene voorwaarden over ddos of extra webruimte staat mag hij niks van jou vragen en hij mag zowiesoo niet aan jou eigendom zitten enigste wat hij kan doen is je site offline gooien
Posts by mafiabase
-
-
-
-
ik ben cwcw niet en cwcw is geen oplichter en ik ook niet dus db maffia hou je mond maar
tehsem je krijgt de scripts gewoon dus als je het niet hebt gedownload hou jij je mond ook en doe inderdaad een slotje op want ls je een topic op cp opent krijg je tog altijd een conflict en door die mensen die de topic starters bekritiseren cp doet er hier weinig aan met hun zogenaamde OT ban systeem nou ik zie er niks van!
-
-
- (en een film waarvan ik de naam niet zo direct kan opnoemen, het was iets met een kind dat zijn vader ziet doodgeschoten worden door de maffia)
Is the godfather the game 1 bij het beginstukje van het spel denk ik:P
En zowieso ben je gangsters paradise vergeten!
-
-
v1.3 kun je niet downloaden
is wel nice site
-
ja ik hoef het niet unbugged:P
ik wil het zelf allemaal leren en doen leek me een leuk source om aan te werken als je die met de bugs zou willen geven zou het fijn zijn:)
-
ja die sou ik die mogen ?
of heb je het liefer niet ?zal er veel aan veranderen!
-
db maffia als je iets niet zeker weet hou je mond dan dat scheelt meteen de helft nick heb je die source voor mij of wat erop lijkt ?
-
ik vroeg niet je advies voor titels dat laat je aan de mods en admins over!
iemand die weet waar je het kan downloaden?
-
met 1 woord de blackberry storm 2 !!!!!!!
-
Nee maar hoezo is die illegaal ?
-
Hallo beste cpers,
heeft iemand deze source nog gratis te downloaden met deze binnen layout (gratis)
volgens mij is het een pwyl source wil er iets meer ervaring mee opvouwen met dit systeem http://www.maffialords.net/login:
naam cwcw
w8woord JO923FDM1met vriendelijke groet cwcw
-
Zeer ana ana ana ana ana ana ANICE
heeft iemand de bugloose versie hiervan?
-
-
-
-