ja je hebt veel verschillende header formaten kijk bijv banditi
Posts by mafiabase
- 

- 
					Voor: tim521  
- 
					@ tim521 wat wil je als header formaat? 
- 

- 
					Beste leden, Ik heb niks te doen dus, 
 Wil ik banner's/header's maken voor mensen(1 pp).
 Ik ben geen prof dus verwacht niet te veel.
 Wil jij een banner/header (geen bewegende) doe dan het volgende:PHPTekst: Kleuren: Hoeveel bij hoeveel: 000x00 Categorie: Website url: Soort: Banner/Header Toevoeging:[offtopic]Reageer alleen als je een banner wilt ik hoef geen kritiek op dit topic etc.[/offtopic] Afgemaakt: 
 Voor: tim521 
 __________________________________________Voor: diestro  
 __________________________________________Voor: pharox  
 __________________________________________Voor: WeeeD  
 __________________________________________Voor: wimmpie  
					maar ik hoorde van een vriend dat hij zijn mail naar ***@live.nl en kreeg gelijk op zijn lijst 20 vrienden aanmeldingen gelukt dus kreeg hij een t shirt en 2000 punten ik wou dit ook doen maar mijn mail is al geactiveerd en wil niet een 2e maken voor zekerheid op een ban heeft iemand via ***@live.nl gedaan? 
- 
					2 euro 
- 
					Leveren ze wel gewoon aan nederland ? of uberhoud aan europa? 
- 
					ik ken wel wat voor je maken;) 
 pb me!
- 

- 

- 
					gunpower ik weet niet of je blind bent maar ik vraag of er een mogelijk heid is wil je veel aantal berichten op je profiel ofso om overaal oftopic te reageren gamecontrol tnx zal es ff kijken 
- 

- 

- 

- 

- 

- 
					Ik heb eens op wat banditi websites gekeken en allemaal hadden wel veel bugs, Als jullie allemaal hier de bugs ff posten met een beschrijving erachter, 
 dan kan iemand zich aanmelden om de bug op te lossen en het hier te plaatsen ik zal zelf ook wat bugs oplossen maar ik ben geen pro mij lukt ook niet allesIk heb de volgende bugs ontdekt: - Kluis (kan niet het geld uit halen dat je wilt het geeft een foutmelding aan maximaal 50.000.000) 
 - Familiebeheer (alle +- bugs ook bij shop)
 - Drugs opties/tabak opties (alle +- bugs)
- 
					ik zou hem verlengen en voor 20 of 25 euro start bod doen en ik koop hem :D! 
- 
					Oow nee als je van CF bent dan is het goed haha