kan dit ook met banditi ?
Posts by mafiabase
- 

- 
					Scripten is mijn hobby dus dit is ook vrijwillig werk. staat er tog :p 
- 
					 ik hoop dat je hem mooi vindt;) graag ook reacties van anderen  
- 
					ja kan ik doen maar moet je wel deze kiezen anders is het werk voor niets? 
- 

- 
					het gaat hier om http://mafiabase.nl 
- 
					Joshua zou je mij aub willen helpen en volgens mij is die niet in divs gesliced 
- 

- 
					oow oke dan 
- 
					Beste leden, Ik wil op mafiabase dat mijn opties tot mijn footer lopen weet iemand toevallig hoe ik dat moet doen ? dus hij ziet er zo uit:  en hij moet er zo uit komen te zien:  
- 
					oke... als ik vragen mag van waar heb je die layout die komt me erg bekend voor 
- 
					@ mokerr als die nog op prive server draaid moet je ff een pr screen maken en uploaden en vervolgend de link hier posten;) 
- 
					tnx allemaal & ik haal mijn plaatjes van mijn pc die ik een paar maanden terug een hele grote verzameling van heb gemaakt 
- 
					geld dit nog ? 
- 
					Voor: wimmpie  

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 28.02.10 13:10:32:
 Ik stop nu heel even met het maken ik ben vandaag jarig dus ben eventjes bezet :pzal morgen verdergaan als ik tijd heb, Maar je mag altijd nog je site posten. 
- 
					Voor: WeeeD  
- 
					Voor: pharox  

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 27.02.10 22:52:16:
 tim521 ik weet niet of je het snapt maar de website url vraag ik voor beetje bijpassend te maken :p
 en helaas maak ik 1pp zoals je het boven ken lezen
- 
					dat is dan 960x101 kon je dat niet meteen zeggen :p  zo goed? 
- 
					welke formaat wil je dan ? zeg dan kan ik het doen want dit schiet niet op ...? 
- 
					Voor: diestro