Posts by mafiabase

als je gewoon nederland tegen een allochtoon praat praat hij nederlands terug praat je plat tegen een boer praat hij plat terug praat je straat taal met een allochtoon praat hij straat taal terug praat je gewoon nederlands tegen een boeg praat hij gewoon nederlands terug

ik erger me ook aan als het dialect ?
    en daar zeggen jullie niks van ?
    mensen die straattaal niet vinden kunnen zijn "ego's"

Beste leden ik ben even aan het kijken of ik updates kan maken voor de criminolz

ik wil de source goed afwerken,
    alleen ben ik 2 irritante bugs tegengekomen

namelijk: Avatar
    als ik iets upload krijg ik het volgende:

Je avatar voldoet niet aan de eisen.

Het plaatje moet een jpg extensie hebben. Hij wordt automatisch naar het formaat 100 x 100 verkleind.
    Upload:

en bij familie als je klikt op: familie beheer en daarna op familie donaties word je automatisch uitgelogd weet iemand het oorzaak ?

mvg

Snoopdogje niks is van mijnmaffia zoals ik al zei de achtergrond heb ik aangepast aan de game als hij de mijnmaffia achtergrond gebruikt zet ik die erop dat er geen overgang is ;)

en ik heb allemaal icoontjes etc heel lang geleden gekocht dus kom niet met valse beschuldigingen ?

de icoon was de houd en het plakje de rest heb ik allemaal zelf gedaan ;)

@ svenb vind je deze niet goed genoeg?

ik zou in gesprek gaan met de baas en hem vertellen als er niks uit komt dat hij verdere stappen gaat ondernemen ;)
    en idd naar de vakbond als hij niet mee accoort gaat :cheer:

Luister 50 cent kon kiezen of geld of fans dus hij d8 na fans zou die vast houden dus ging die voor geld hij heeft nu alles wat zen hartje begeert en jullie kunnen niet zeggen over bitches etc. luister bijv. appa is een nederlandse rapper als je zen boodschap begrijpt gaat een nieuwe wereld open 50 is meer voor discotheek etc.
    hij is nu ook weg van gunit hoorde ik dus hij gaat solo en wilt alleen maar geld en niets anders dus als hij minder fans heeft zal hem denk ik niet zoveel boeien na paar jaar stopt die en kan hij leker chill leven 50 cent was vroeger mij idool had zen game op de X zen film en al zen cd's en bijv in nederland ging concert niet door omdat er niet genoeg kaartjes waren verkocht !

kijk er bestaat geen verschillende straat talen er is 1 straat taal en allemaal woordjes van verschillende landen/rassen komen erbij en dat is de straattaal dushii bijv is gewoon schatje zeg maar dat is ook zeg maar straattaal in Nederland terwijl het gewoon Antilliaans is wolla is geen straattaal dat is gewoon Arabisch woordje van ik zweer op god en ga zo maar door straattaal is eigenlijk ontstaan door jongeren die school nooit afgemaakt hebben en bij de .... zelf een woordje hebben ingevuld echte straat taal is bijv:

'ey pik'
    'ey man' ( terwijl dit gewoon Nederlands is)
    'je weet zelf'
    'je weet tog'
    'aaiiit boy'
    'chiemeid'
    en ga zo maar door

meeste die alleen straattaal kennen willen graag abn praten om zakelijk over te komen
    en sommige zakelijke willen straattaal om ruig over te komen

ik vind het zelf niet vet als Nederlanders straattaal praten dat komt echt wannabe over dat klinkt niet 'vind ik' ( ieder zen eigen mening ) kijk es naar wilders iedereen heeft het filmpje wel gezien over dat hij straattaal praat maar goed straattaal moet zowiesoo niet heersen het moet gewoon op de straat blijven en niet verder

@ larsisgoed9

ik zou het geen negertaal noemen want je bedoelt Antilliaans en dit kwam best racistisch over vond ik

meesten die straattaal praten komen niet serieus over bij mensen

dus ik ben zelf bezig abn te leren

[offtopic]
    ken jij een site waat ik abn zinnen kan vinden met de betekenis erachter pb me aub even!!!!!!!!!!!![/offtopic]

mvg

dat zei ik niet om trotsheid ;)
    maar alle andern zijn afgevallen daarom ik zeg niet dat mijne beter is of wat dan ook

en nee de afbeeldingen zijn niet van google ik heb een icoonset gekocht
    dus wel legaal :)

en dit is degelijk wel een logo :)

@ Spinazie sorry ik spnapte er nisk van ben niet zo bekend met dat codering heb je een site waar ik een online voorbeeld kan bekijken en downloaden

mvg

Jah uitloggen net als runescape maar ik heb dit eens op een banditi script gezien dat je stand by modus kreeg

ik zie geen vergelijking met die van gangsters?
    alleen het spotlight ?

voor de rest een TOP layout

Cijfer: 8/10
    Pluspunten: lekker rustig niet te druk
    Minpunten: Copyright onder aan de layout plaatsen
    Tips: Copyright onder aan de layout plaatsen
    Waarde: ? 10.- minimaal

ik zou hem gebruiken als ik hem had en verkoop je die toevallig ?:P