Posts by mafiabase
-
-
-
-
css indoen ?:P
-
-
bij mij werken ze beiden ?
-
-
Beste leden,
Ik heb nu het banditi source,
En ik heb een screensaver erop gedaan,
Maar het probleem is:Het text is van een andere game waar ik hem van gekocht heb!
Heeft iemand kennis van flash en voor mij het text wilt bewerken:)
Stuur maar een pb met je email !
Met vriendelijke groet,
Mafiabase -
-
-
-
ja oke ook al bedoelt dat hij dit heeft gemaakt
maar er staat niet dat hij dit heeft gemaakt mischien vond hij het op google en vroeg om mening ?
maar ja alles is te vinden op het internet
-
4x 1,30 = 5,20 ><
-
Zeer mooi,
Als ik naar de letertype van je (naam ff vergeten "copyright" ) kijk lijkt het alsof je van internet hebt gehaald en erop hebt geplakt,
(hoeft niks te betekenen he>< )maar mooi gedaan
-
ik zou ook graag die admin panel willen
als ik kan helpen hoor ik het wel via msn -
-
-
Ik vind het wel echt vet !
is een beetje tussen banditi en tussen criminolz in (het layout)
-
very nice!!!
-
ja
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 13.03.10 15:11:05:
ik heb het opgelost :d met het avatar probleem had bij jpeg per ongeluk een p voor gezet dus herkende die het bestand niet maar nu als ik bijv een png afbeelding verander in een jpg en upload krijg ik het volgende:Warning: imagecreatefromjpeg() [function.imagecreatefromjpeg]: gd-jpeg: JPEG library reports unrecoverable error: in /usr/home/deb20062/domains/mafiabase.nl/public_html/criminolz/includes/systemen/ingame/manageprofile/avatar.php on line 9
Warning: imagecreatefromjpeg() [function.imagecreatefromjpeg]: '/tmp/phpMzPEus' is not a valid JPEG file in /usr/home/deb20062/domains/mafiabase.nl/public_html/criminolz/includes/systemen/ingame/manageprofile/avatar.php on line 9
Warning: imagecopyresampled(): supplied argument is not a valid Image resource in /usr/home/deb20062/domains/mafiabase.nl/public_html/criminolz/includes/systemen/ingame/manageprofile/avatar.php on line 17
Warning: imagedestroy(): supplied argument is not a valid Image resource in /usr/home/deb20062/domains/mafiabase.nl/public_html/criminolz/includes/systemen/ingame/manageprofile/avatar.php on line 22
Je hebt het plaatje opgeslagen.