Posts by mafiabase

oow oke
    was niet slecht bedoelt :p

ik d8 iemand die heet zo ofso maar oke

ferhatje gewoon met een flash programma?:p

ik gebruik Macromedia Flash 8 als iemand wat text moet wijzigen laatme weten:)

wie is nvm ?

( is er echt niemand die flash kan? )

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 19.03.10 23:50:37:
    Ik heb het zelf al gemaakt tog bedankt!

:slotje:

@ Jannick

Ik kan het niet tolereren dat iemand mij onterecht lui en on-origineel noemt!
    Als je iets niet zeker weet laat het zoek bewijs post dan maar iets!

@ -Nick ik heb je een pm gestuurd!

Ik weet niet of jij kan lezen?
    Maar banditi heeft geen screensaver dus kan als niet van banditi zijn!

iemand anders ?

Beste leden,

Ik heb nu het banditi source,
    En ik heb een screensaver erop gedaan,
    Maar het probleem is:

Het text is van een andere game waar ik hem van gekocht heb!

Heeft iemand kennis van flash en voor mij het text wilt bewerken:)

Stuur maar een pb met je email !

Met vriendelijke groet,
    Mafiabase

Citaat van sander-301

Is het zo streng dan met de rechten?
    Ik vond ze op google, ben niet echt creatief genoeg om nou een eigen poppetje etc. te maken

en nu is het opeens je designer ><

volgens mij lief er iemand hier :P

ja oke ook al bedoelt dat hij dit heeft gemaakt

maar er staat niet dat hij dit heeft gemaakt mischien vond hij het op google en vroeg om mening ?

maar ja alles is te vinden op het internet :P

Zeer mooi,
    Als ik naar de letertype van je (naam ff vergeten "copyright" ) kijk lijkt het alsof je van internet hebt gehaald en erop hebt geplakt,
    (hoeft niks te betekenen he>< )

maar mooi gedaan

nee hij bedoelt bijv een lol.gif uploaden op je ftp de naam veranderen in lol.jpg daarna op bureaublad dan uploaden via avatar dan komt een error

ja

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 13.03.10 15:11:05:
    ik heb het opgelost :d met het avatar probleem had bij jpeg per ongeluk een p voor gezet dus herkende die het bestand niet maar nu als ik bijv een png afbeelding verander in een jpg en upload krijg ik het volgende:

Warning: imagecreatefromjpeg() [function.imagecreatefromjpeg]: gd-jpeg: JPEG library reports unrecoverable error: in /usr/home/deb20062/domains/mafiabase.nl/public_html/criminolz/includes/systemen/ingame/manageprofile/avatar.php on line 9

Warning: imagecreatefromjpeg() [function.imagecreatefromjpeg]: '/tmp/phpMzPEus' is not a valid JPEG file in /usr/home/deb20062/domains/mafiabase.nl/public_html/criminolz/includes/systemen/ingame/manageprofile/avatar.php on line 9

Warning: imagecopyresampled(): supplied argument is not a valid Image resource in /usr/home/deb20062/domains/mafiabase.nl/public_html/criminolz/includes/systemen/ingame/manageprofile/avatar.php on line 17

Warning: imagedestroy(): supplied argument is not a valid Image resource in /usr/home/deb20062/domains/mafiabase.nl/public_html/criminolz/includes/systemen/ingame/manageprofile/avatar.php on line 22
    Je hebt het plaatje opgeslagen.