Posts by mafiabase

Beste leden,

Ik bezit nu de een opnieuww gescripte versie van de banditi source alleen zijn er 2 foutjes

namelijk de slash bij de forum en bij de prikbord die je krijgt als je een komma zet

dus als je schrijft auto's komt er te staan auto////'s weet iemand de fout?

mvg,
    Mafiabase

giotjuh als ik jou was zou ik gewoon de banditi source pakken als je updates in gooien alle bugs eruit halen en een andere naam geven osbandias of oscriminas of banditopenbaar ofso als je updates kan maken dan zou ik dit doen en mensen even voor de duidelijk heid os staat voor open source ! dus hier amg alles mee gedaan worden (niks tegen lars) maar hij mag dit niet weigeren want hij heeft ook veel opties van andere gebruikers erin gedaan ? anders moet je aan iedereen vragen of het mag dus os open source dus het mag dus als je updates kun maken zou ik het gewoon doen ;)

@ giotjuh Ik denk dat je eerst een ideeën lijst moet maken en paar ideeën moet uitvoeren dan pas moet je praten over het voort zetten van de OS banditi

Met vriendelijke groet,
    Mafiabase

Citaat van Willem

Met blackberry heb je ook een functie om met andere mensen gratis te bellen die ook een blackberry hebben.

Let op dit zijn bij bepaalde toestellen niet bij alle ook heb je voor een blackberry een blackberry internet normaal internet kan dus niet indien je hem bij een abbonement neemt.

Willem jij bedoelt pingen en dat is net sms met alle blackberry users en dat heeft i phone ook ik heb bb bold 9700 top mobiel echt altijd wat te doen erop

@ stan jij bent hier natuurlijk de internet gangster cp is van jou dus jij mag beslissen of hier dit mag doen of niet :) sorry

@ ferhat ik heb al gezocht maar ik vind niks.

ik maak niet voor niets een topic aan en is off topic dus is voor off vragen je mag hier alles zetten voor als je de regels niet kent als je niet kent antwoord helemaal niet met de 8-| gedrag van sommige mensen!

Ik weet niet hoe sommige van jullie het zien het is gewoon normaal tussen ajax en feyenoord aleen het is zo de 1e helfd spelen ze thuis en het andere uit

Nee helaas niet [offtopic]Bedankt voor de moeite in ieder geval[/offtopic]

maar rechts die colom waar de leden staan heeft geen achtergrond:S
    dat vind ik heel raar:S

ik denk niet dat het aan chat.php ligt ik heb het al zon 10 x nagekeken en aan firefox en ie kan het een beetje liggen maar niet hoe het nu is

Beste leden,

ik ben opzoek naar een liedje die ik 3 dagen al niet kan vinden hij gaat zo: de waarheid die je hoort doet altijd pijn je kijkt om je heen en je hebt geen schijn, geen schijn deze wereld is vol met sle*t*n en je moet er niet aan hechten soms moet je er voor vechte

zoeits ik weet niet of het van ftg, Rbdjan is of van lsd thc is van een van hun als het goed is zou iemand mij kunnen helpen alfast bedankt!

Welke bestanden horen allemaal bij chat ik heb hele map chat opnieuw gekeken niks fouts te vinden, chat.php ook niks fouts te vinden, images/chat ook niks fouts te vinden

ik zocht het css bestand maar dat heeft die volgens mij niet

Beste leden,

Ik heb op mafiabase.nl een misvormde chat :P
    Weet iemand hoe dit kan ?
    Of beter nog weet iemand in welke bestand deze fout ligt?

Voorbeeld:

http://www.mafiabase.nl/?a=chat

Gebruikersnaam: crimp
    Wachtwoord : crimpp

Hopelijk weet iemand het probleem,
    Of in welke bestand de fout ligt.

Mafiabase