verkeerde css denk ik
Posts by mafiabase
-
-
of dit
PHP
Toon MeerFout SQL-query: CREATE TABLE `users` ( `id` int( 11 ) NOT NULL, `drankmax` int( 255 ) NOT NULL default '1', `malibuupgr` int( 255 ) NOT NULL default '0', `whiskyupgr` int( 255 ) NOT NULL default '0', `berenburgupgr` int( 255 ) NOT NULL default '0', `jeneverupgr` int( 255 ) NOT NULL default '0', `feiglingupgr` int( 255 ) NOT NULL default '0', `malibu` int( 255 ) NOT NULL default '0', `whisky` int( 255 ) NOT NULL default '0', `berenburg` int( 255 ) NOT NULL default '0', `jenever` int( 255 ) NOT NULL default '0', `feigling` int( 255 ) NOT NULL default '0', `bier` int( 255 ) NOT NULL default '0', `bierupgr` int( 255 ) NOT NULL default '0', `moordenaar` int( 255 ) NOT NULL default '0', PRIMARY KEY ( `id` ) , FULLTEXT KEY `moordenaar` ( `moordenaar` ) ) ENGINE = MYISAM AUTO_INCREMENT =117 DEFAULT CHARSET = latin1 COLLATE = latin1_german1_ci;
-
hoeveel koste het ?
-
dus jou script werkt 0 krijg je hem en 1 krijg je hm niet?
-
Ik heb bij mi catchmails = 1 dan wilt hij nieuws brief if catchmails = 0 wil die geen klopt het dan?
-
-
Mensen blijf ontopic als je kan bewijzen dat die van jou is stap naar de mod klaar maak hier niet vies BAH!
@ Perrytje11
ik heb die massa mail geprobeert heb 1 acc aangemaakt die wel massamail wilt en andere niet maar ik krijg op allebij wel email ? -
-
-
-
Sommige mensen kunnen dat niet veroorloven
en hebben ze een game voor de gezellig heid voor de leden gemaakt dus verdienen ze weinig en zijn niet bereid om veel geld uit te geven -
de ingame layout is van layoutz he of heb ik het mis ?:P
-
ja massamail is goed alleen moet je een functie inbouwen als je ik wil geen mails ontvangen aanvinkt dat je dan ook geen mail krijgt
-
ook goed 1,50 voor layout 5 ><
-
Is het de crimeclub source ?
zo ja moet je hele mapje met alle bestanden chmodden naar 777
-
Kom op mensen waarom doen jullie zo belachelijk met die lelijke foto´s laat zien wat jullie echt sexy vinden^o)
Oke hier is mijn droommeisje
-
Nogmaals maak een test acc dan wil ik er naar kijken
-
Ja ik heb het gekocht en veel heel veel verandert
maar ga dan niet lopen zeggen van mag niet dit of dat als otg het niet wilt hebben zoeken ze contact met mij op en niet jij ik heb iets gemaakt en mafiastar gebruikt het zonder toestemming wat niet netjes is dus het is tussen mij en hem en je hoeft niet te denken dat jij altijd een onderdeel van het oplossing bent -
@ Mife ik weet niet of je het weet maar het is gewoon banditi he dus open source
-
Ja je gebruikt nu iets unieks wat je ook zelf niet gemaakt hebt