Ziet er netjes uit :O
voorbeeld1: 10 euro
Ziet er netjes uit :O
voorbeeld1: 10 euro
Instant email heb je hiervoor nodig een bb abbo dus :p
[offtopic]@ Scooby-Doo je weet eigenlijk best veel over mailen mischien datjij dit bent die zich voor doet als mike ?;)
[/offtopic]
1.Banditi (als je hem unbugged)
2.Criminolz (als je admin paneel kan maken)
3.Vendetta (goed voor beginners)
4.Mafiacity (goed voor beginners)
[offtopic]Hij is gewoon legaal je gelooft het of niet en crimeway heeft niks illegaals op crimeway.com
[/offtopic]
@ bever volgensm ij had het te maken omdat hij 1 malig 20 euro nodig had voor een source die hij zou kopen en deze is betaald en nu heeft hij de source weer gewone prijs gemaakt
is deze source legaal ?
Maar de laatste van ug-rap is hier op gewoon gratis te downloaden onder de naam rap source of rap script en ik had vraagje
de 8e van ug-rap is straat dichters is deze legaal + krijg ik de source als ik download of is die illegaal troep ?
Beste,
Ik vind de logo zeer lelijk (sorry:$)
Hier hopelijk heb je er wat aan
Met vriendelijke groet,
Mafiabase
Wat ik niet snap cwcw dat mensen die dingen illegaal vinden of zeggen dat deze illegaal is zeggen ze het hier niet maar beschuldigen ze je in andere topics
maar deze is illegaal: ?1.30 Tune ingame layout auto
(de header dan want deze is van iemand van cp hier)
De eigenaar van g4g.nl
Fehrat ik weet niet waar jij last van hebt maar hij bleef netjes je moet een ophouden met hier een kinder point te maken veel mensen ergeren zich aan je je bent al 1 keer verbannen geweest en hiervan heb je niks geleerd en niks illegale praktijken hij heeft dit allemaal gekocht en hij had een topic over gemaakt of mensen konden bewijzen dat dit illegaal was zo ja dan zou hij ze verwijderen! jij bent degene die altijd offtopic gaat je vind je zelf volgens mij een mod met alle slotjes etc. sorry mensen voor dit reactie maar dit was echt de druppel!
Ferhat hou toch een je bek dicht :@ je verpest het sfeer op cp !
Al de zoveelste x wie is nou illegaal wie probeerde mijn source te gebruiken zonder ervoor te willen betalen (hier loopt binnenkort een zaak mee(dreiging)) maar let maar op je eigen spul cwcw weet presies waar hij mee bezig is
Layout 1 vind ik mooi ik wil wel een bod uitbrengen maar hij lijkt zeer op de layout van maffiabaas ik wil weten of dit wel mag voordat ik ga bieden
Een leuk layout maar dit komt me heel bekend voor volgens mij heb jij dit zelf niet gemaakt
ja klopt basic09.com