Posts by mafiabase

Ik zal je eens vertellen..

Crimeway.com had mijn banner op zijn site en hij had die b9 source dus mocht die gewoon bewerken ;)

en hij is gestopt en had hier een ad staan dus heeft die de link naar de banner verandert ;)

maar ik snap niet waar jij je zo druk over maakt ik kon je dit laten weten via pb of msn of heb je te weinig posts ?

Oke thanx ik had die link niet gevonden :P

Maar deze is wel legaal?
    en krijgt diegene 2 x email als 2 personen diegene in de lijst hebben.

Alain Clark - Love Is Everywhere ?:P

Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 05.07.10 18:23:45:
    Ocelot - Beating Hearts?

@ RiiCky

Ja, maar ze zijn moeilijk te vinden hoor;) daarom wat hulp kan geen kwaad ik heb zelf ook veel gezocht en ongeveer w uur gedaan en heb maar 6 mooie gevonden maar weet doenload link niet meer zal later wel zoeken en posten door middel van de naam in te typen op google.

Corleone en Mobsters zijn de echte maffia fronts maar leuker is net als wat banditi heeft zulke lettertypes zijn beter voor mafiagames en deze gebruiken de ervaren scripters en designers want die corleone en mobsters zijn meer voor beginners dus ook goed voor cp kunnen ze meteen downloaden die net een crime willen maken (vandaar deze topic)

thanx voor de moeite en alfast bedankt voor de moeite.

Met vriendelijke groet,

Mafiabase

@ Mokerr

Zoals ik al zei ik heb een msn invite dus ik heb deze ook al op google gevonden ;)
    Maar ik zoek 1 met een afmeld link ;)

Jah ik zal me aan deze voorwaarden voldoen dus daarom krigjt diegene niks als die een msn invite doet maar dan maak ik een optie help mafiabase ofso.

Beste,

Ik zoek een msn invite script,

Ik heb deze natuurlijk al maar ik zoek 1 met een afmeld link het mag zijn: dat je een .ctt bestand moet uploaden, maar het mag ook zijn dat je moet inloggen dat dan automatisch naar iedereen in je lijst een mail krijgt met een afmeld link.

Weet je waar deze te vinden is of heb jij deze of verkoop jij deze stuur dan een PB,

(deze moet legaal zijn)

Met vriendelijke groet,
    Mafiabase

Ja en thepiratebay is niet zon site dat ze zo 1 2 3 uit de lucht kunnen halen die zal wel eventjes duren voordat ze dat lukt