Posts by mafiabase
-
-
Als kan graag iets meer info
Ik ben wel geïnteresseerd in http://www.koolmanit.nl/Bigsale/Gangstar maar weet niet of dit alleen het PSD bestand is of dit gesliced is.Met vriendelijke groet
Nieuwe reactie samengevoegd met originele reactie op 14.09.10 00:00:48:
Zag net uw andere topic dat alleen de PSD file word geleverd,
geld dit voor alle layouts of enkel voor deze. -
-
-
Ik weet het niet zeker maar volgens mij was er een bug,
want je kon volgens mij gratis erop zetten.
(hoe weet ik niet gehoord via msn) -
-
Misschien is het om erbij te zetten wat diegene krijgt (vergoeding)
of dat iemand deze gratis moet maken,
als dat de geval is, lijkt het alsof u iemand dwingt dit te maken:)Met vriendelijke groet
-
Ik heb een bb bold 9700,
de opties etc PRERFECT!
maar nooit zonder garantie kopen!
1 op de 2 mensen die ik ken heeft problemen met het systeem dat hij uitvalt, internet het niet doet, piepje in je ook als je de oordopjes erin doet.Zelf heb ik men 2e bb de eerste heb ik terug gebracht.
Hoop dat je hier wat aan hebt
Met vriendelijke groet
-
Als ik me niet vergis stond hij op maffiatijd.nl
-
1:Cijfer: 10
2:Wat er goed is: proberen mensen voor gek te houden
3:Wat er niet goed is: dat je dat doet
4:Tips: maak een eigen layout
5:Waarde:10000 -
Die layout is ooit eens gesliced misschien als je zoekt dat je hem vindt
-
@ W0utR erg triest van je hoor :}
ten 1e was het maar een grapje, omdat alles op de tafel toevallig van Apple was en in die oude macbook heb ik de meeste bestanden staan vandaar dat ik deze 2 gebruik omdat er niet echt veel plek is op deze tafel, en zoals ik al zei mijn computer kamer is nog niet klaar.
En het klinkt niet als ik zei van ik heb Apple macs en laptops boven liggen dus zei ik computersDit allemaal om jouw reactie vind het niet echt positief van jou terwijl wij nooit eerder een conflict hebben gehad:)
Mafiabase
-
Mijn tijdelijke werkplek wegens verbouwing
(call me MR.APPLE!) haha
Ik heb nog meer apple computers en laptops maar die liggen allemaal opgeborgen op de zolder als de kamer klaar is (1 week) gaan ze allemaal erin heb tot die tijd die andere niet echt nodig.
(als ik tijd heb maak ik dan een nieuwe foto) -
@ JeroenH
Hij is nu nog een lid nu mag hij nog foutjes maken haha :p
Verder heb ik ook gesolliciteerd om de functie: moderator,
hopelijk word het iets.Joshua gefeliciteerd, je was een hele goeie moderator in het begin vond ik het niet zo, maar je bent snel gegroeid dus proficiat!
-
Als u nou opent in kladblok,
is Ctrl + H genoeg,
maar u zulf wel elke bestand moeten afgaan het is niet zo dat de hele zip bestand in 1 x kan (heel misschien met een programma die ik zelf ook zou willen hebben)Met vriendelijke groet,
-
-
Sorry voor deze offtopic,
Ik zou ook heel boos geweest zijn als ik hier iets voor had betaald en later gratis vond maar goed wettelijk kunnen jullie niks doen want hij is de maker hij mag ermee doen wat hij wilt maar is niet zo netjes nee:) -
Aah das jammer maar ja voor die prijs verwacht je wel alleen PSD met zon mooi design hoeveel zou het me slice kosten ?
-
Meer info graag gesliced etc..?
-
Pfff... mensen help gewoon goed of helemaal niet maar zeg geen dingen die niet waar zijn!
http://banditi.totalh.com/v3/a…p?login=fivang&code=45480
probeer dit eens
je moet v3/ voor activiation.php zetten want het bestand zit namelijk in die map:)
Met vriendelijke groet,
Mafiabase