Argumenten kunnen privé 
Snoopdogj en Abbadon, mannen, dimmen.
Stop met altijd alles te bekritiseren en leer er mee leven (xD)
Door jullie aanvallen op de crew, bereiken jullie het omgekeerde van wat jullie willen bereiken:
1) Ik heb net 30 minuten geinvesteerd in enkel en alleen dit topic, om alles te bekijken, na te lezen en uit te zoeken - inclusief deze reactie.
Puur verloren tijd voor iedereen en brengt niets bij.
2) Hoe meer jullie tegen de crew en de regels in gaan, hoe harder wij moeten optreden, hoe meer jullie in opstand komen, hoe harder wij moeten optreden, hoe meer jullie in opstand komen, hoe harder wij moeten optreden...
Jullie starten een vicieuze cirkel en juist met deze regels en juist door het strenge optreden van de crew kunnen wij dit doorbreken. Dankzij de banpunten weten we zeker dat jullie verplicht tijd hebben om af te koelen (h)
We kunnen er niet van uitgaan dat jullie de cirkel zelf doorbreken en stoppen, dus hebben wij geen keus dan meteen dit soort zaken aan te pakken.
3) De gemiddelde leeftijd op deze site vereist een strengere aanpak. We kunnen niet zomaar alles tolereren, want dan klagen de vaste leden dat de kwaliteit naar beneden gaat.
Wij verkiezen kwaliteit boven kwantiteit. Hiervoor moeten wij streng zijn.
4) Het banpunten systeem is misschien niet perfect, maar ervaring leert mij dat dit hetgene is waar mensen het snelste door leren.
Als we eerst 3x een waarschuwing geven, duurt het zeker ongeveer een maand voor we ze een eerste keer kunnen straffen.
Dit is veel te laat, het is beter om meteen te straffen na een misdrijf en telkens meer te straffen.
Doet men iets mis, krijgt men tijdelijk geen toegang meer.
Probleem opgelost. Meteen voelbaar.
Doet men weer iets mis, krijgt men nog langer geen toegang.
Denk je echt dat men dan op den duur hier niet op gaat letten?
Ik denk niet dat mensen zin hebben om 3 dagen zich niet te kunnen uitleven op deze site...
Bovendien ben ik radicaal tegen systemen van 3 maand ban.
3 Maand heeft statistich gezien 0,0 zin.
Men leert hier niets van, want men komt niet op de site
+ na 3 maanden ga ik echt niet opeens terug gaan naar een site, ik ben en blijf dan voorgoed weg.
Zelfs 2 maanden zorgt bij velen al dat men permanent weg blijft.
Ik ben voorstander van regelmatig kleine bans, toenemend in tijd, met vanaf de eerste keer al voelbare gevolgen. Net als in het echte leven.
Komaan, zelfs ik lach met waarschuwingen...
Met bans kan ik niet lachen, heb geen keuze, ik moet luisteren naar de regels van de site...
Ik weet dat dit zeeeeeer hatelijk voor jullie is,
maar is enige manier om deze site met zo veel kritikasters, leefbaar te houden :p