Vergeet niet dat jullie allemaal zelf webmasters en it'achtige substanties zijn net als ik.
Wij reageren tegen privacy, maar 80% van de mensen geeft geen f*ck om dit soort topics...
In hun kleine lettertjes staat dat ze dit mogen doen, dus ga je akkoord met hun regels. Je kan er niets aan doen, buiten hun diensten niet gebruiken...
En op wettelijk vlak zijn hier nog bijna nergens regels over.
Verder mogen websites bv niet linken naar mp3's, maar doet google niets anders dan linken naar illegale content.
Maar bij hen klaagt niemand...
Microsoft moet verplicht een browser keuze scherm zetten op alle Windows versies, maar zie jij Google al een keuzepagina opzetten zodat je Bing kan kiezen - ik denk het niet.
Men moet eens stoppen met Microsoft te discrimineren op dit vlak ook.
Google mag alles en Microsoft niet.
Ok, Microsoft is te groot, maar dat is juist omdat ze in verhouding een goed product hebben.
Ik test als hacker nu grote banken en ik kan je verzekeren dat er nog niet veel banken zijn waar wij met ons team nog niet zijn kunnen binnendringen. Bugs en exploits zijn overal, deze uitbannen kost veel geld en is praktisch soms zelfs niet eens mogelijk.
Even iets vergeten en lap, weeral zoveel duizenden euro's mogelijke schade...
Maar het feit dat Google gehackt werd, klaagt geen kat over.
Dagelijks worden Google accounts gehackt, maar daar rept niemand iets over.
Door de Aurora bug werd Google gehackt en is hun sourcecode gelekt. Maar wie zegt dat jullie privé gegevens ook niet gelekt zijn? Mogelijk weet China nu alles over jullie...
Grote kans dat Google ontdekt heeft dat ze gehackt zijn, juist omdat ze opeens veel meer gegevens verstuurden (meer traffiek, meer kosten) naar de hackers... Juist, onze gegevens...