Crossbrowser

• Beste,

ik heb het geprobeert en geprobeert.!
    veeel gelezen op internet over tuts, en nog veel meer, maar ik krijg mijn designe in Internet explorer niet goed.. het lukt me gewoon niet, veel geprobeert met css hacks en nog veeel meer, maar het lukt gewoon niet. kan iemand mij helpen, en dit voor mij probeeren te fixen, ik geef het namelijk op,

In , Firefox,Google chrome,safari, werkt die super, maar in Oprah, en Internet explorer gewoon kutt.

ik ben ten einde raad, kunnen jullie mij helpen...

Link : http://www.downtownmafia.nl/
    Screen Internet explorer : http://downtownmafia.nl/dtm.png

Dank u.

:cheer:

Project DownTownMafia.nl 45%

[offtopic]Heb je wel eens dit & dan weer dat & dan weer zus & dan weer zo, OH OH OH (A)[/offtopic]

• okey ik zie eeen heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele domme fout.

</div>

Ik hoop dat ik je hiermee voldoende heb geholpen.

• whoooooooohooooooooooooooooooooooooo
    superrrrrrr omgg, ik ben doommmmm damzz...
    het is gelukttt...

Lancer, bedankttttttttt... dat was ook egt een domme fout, dat ik dat niet zag j0h, miss door al die stress en agressie haha.

@ tolunay, jah idd , dat zag ik egt over het hoofd, superr tnxxx...

het is gewoon geluktt... hij is nu eindelijkk crossbrowserr :O..

en dit is me eerste basing + 3e .psd file zelf gedisgne'd damzz.. ben egt zo blij...

Tnxx superr ;).

[offtopic]Heb je wel eens dit & dan weer dat & dan weer zus & dan weer zo, OH OH OH (A)[/offtopic]

• allebij super bedankt. nu kan ik eindelijk, aan de scripting gaan beginnen,!

waren namelijk allebij kleine domme foutjes, goed dat jullie me er op hebben geweezen.!

had bijna een designer ingehuurd, om dat te fixen :O.haha

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!