Check nieuwe layout.

• Hallow.

ik had pas me eerste lay designt met photoshop, dat vond ik wel wat, dus heb ik me 2e gemaakt.!

Kan ook iemand deze layout voor mij slicen en basen. alles staat netjes in mapje's & elke layer heeft ze naam.

wat vinden jullie ervan.?

cijfer van 1 tot 10.

1e design

2e design

voor de klikkers.
    http://downtownmafia.nl/downtownmafia.png

:cheer:

Project DownTownMafia.nl 45%

[offtopic]Heb je wel eens dit & dan weer dat & dan weer zus & dan weer zo, OH OH OH (A)[/offtopic]

• nee, die van de vorige topic die heb ik al verwijdert uit me host, en heb perongeluk de zelfde naam gebruikt voor de afbeelding.

maar dit is een andere, mijn eerste was, blauw met wit & zwart en totaal andere vorm.

[offtopic]Heb je wel eens dit & dan weer dat & dan weer zus & dan weer zo, OH OH OH (A)[/offtopic]

• Citaat van Nillas

Ah, vandaar, zou je a.u.b. even de andere er ook op kunnen zetten? Dan kan ik hem wat beter beoordelen.

hij staat er.

• ohh, kunnen jullie er mischien ook bij zetten, wat er niet mooi aan is dan... wand ik zelf ben er verlieft op (L) haha.

ik zoek ook nog iemand die deze lay voor me wilt slicen en basen....

• Citaat van Nickah

1 layout:
    Niet echt een crime layout, aparte kleuren.
    6/10

2 layout:
    Mooie layout, toppie. Ik vind alleen die rode letters in de hoek niet echt mooi ;).
    9/10

ze zijn allebij niet voor een crime spel.!

het een het zelfde idee als mijn maffia & de mafia layouts gaan er totaal anders uit zien.! dit is een nieuw project.!
    :cheer:

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!