ik wil graag sources uploaden maar weet niet welke site ik moet gebruiken om die up te loaden
kunnen jullie me helpen?
ik wil graag sources uploaden maar weet niet welke site ik moet gebruiken om die up te loaden
kunnen jullie me helpen?
Bedoeld u via ftp?
Filezilla anders
Misschien Willem even een persoonlijk bericht sturen, sinds eergisteren zijn de uploads sites uitgebandt hier.
Willem heeft namelijk nu een aparte server voor de downloads, die hij beschikbaar stelde voor CP. (Nogmaals bedankt Willem:cheer:)
paard zou u misschien meer informatie ter beschikking stellen, de informatie die u namelijk nu opgeeft is niet te snappen.
Bovendien een beetje ABN als dit enig zins mogelijk is, wellicht dat ik u dan kan helpen met uw probleem.
Ik ben zelf sinds een aantal dagen voor Criminalspoint bezig met alle downloads ter beschikking te stellen via een server die hiervoor ter beschikking is gesteld.
jessewillem: dankje wel voor uw compliment.
@ all indien je nu een download nodig heb en die staat niet in de lijst van missend kan je eventueel een pb naar me toesturen en dan zend ik de download link.
ik denk dat je sites zoals megaupload bedoelt, klopt dat?
inderdaad alex die bedoel ik, ik zoek namelijk site's waar ik me sources kan uploaden om dan hier op te zetten
megaupload the best
Uw sources uploaden kan ook via Willem doorgegeven worden.
dus ik moet eerst link naar jou zenden en dan de link die ik van jou krijg hier zetten?
Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!