• We hebben beslist om bij scripts de categorieën meer en meer weg te laten en te gaan werken met filters.
    Zo kun je via filters aanduiden wat je wil en wat je zoekt.
    Dit zorgt er hopelijk voor dat je heel snel alles kan doorzoeken.

Hiervoor heb ik een aantal standaard filters toegevoegd bij het plaatsen van scripts.
    Kunnen jullie even kijken of jullie je kunnen vinden in deze filters en of er bepaalde zaken zijn die jullie nog missen?
    Ik hoop dat ik het merendeel heb toegevoegd, maar je weet nooit ;)

Missen jullie nog "labels", dus bepaalde types om jullie scripts en downloads onder te classificeren?

Bekijk het aub nu en laat me weten wat er beter kan!

http://www.criminalspoint.com/db/scripts/nieuw.html

Ps: deze uitbreiding maakt deel van uit van v5 die binnen sijpelt (h)

• Zeer netjes gedaan koen;).

Alleen als het aan mij licht oogt het nu wel een beetje onoverzichterlijk het is zo druk in een keer zeg maar.

Maar voor de rest echt een pracht idee;) zo word het voor iedereen weer een "vinkje" makkelijker

This is ten percent luck, twenty percent skill
    Fifteen percent concentrated power of will
    Five percent pleasure, fifty percent pain
    And a hundred percent reason to remember the name!

• Probleem is dat onze huidige categorieën op niets trekken en dat veel scripts niet slechts in 1 categorie passen... :(

Meta data komt sowieso erbij, ik heb dit gedaan voor eenvoudiger te zoeken en beter in Google te staan...

Ik heb al vanalles getest om het minder druk te maken, maar heb echt geen enkel idee meer hoe het nog beter kan...
    Minder items erop zetten ja, dat zou helpen, maar dan zijn we weer onvolledig :(

• Ik had echter nog wel een error gemeld aan Joshua.

K.Rens: bugs en error's best voorlopig melden aan mij/killingdevil, gaat het snelste ;)

Willem: Heb de melding via msn doorgegeven aan Killingdevil indien die hem niet ontvangen heeft graag melden dan zal ik de error nogmaals melden. Koen indien jij hem ook wilt ontvangen graag even dan een pb sturen.

• Goed Koen,

blijf uitbreiden, dat zal ons zo begeleiden naar de nieuwe versie
    Die wordt TOP, of een flop?
    We wachten af, met smacht tot jij ons die nieuwe versie hebt gebracht, je we wachten zeker,
    want de aandrang van de aanvang van de afhang van je carriere hangt ervan af :D

• Axl_H

Ik weet niet welke coderings taal jij alleen gebruikt maar alle script talen en overige zaken die je kunt aanvinken zijn belangrijk. Daarom vind ik ook dat koen het systeem er achter wel goed heeft gemaakt maar, on overzichterlijk zal het helaas gewoon blijven.

• Inderdaad Koen,

We gaan hier veel voordeel aandoen bij verschillende zoek machines. het is misschien minder overzichterlijk maar laten we eerlijk zijn we vinden ons draai er wel in;)

Participate now!

Heb je nog geen account? Registreer je nu en word deel van onze community!